Oorspronkelijk geplaatst door dirk195
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW N47 vs B47 Diesel motor.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenMoraal van het verhaal. Als je wilt vergelijken. Zoek dan een 20d van hetzelfde model in n47 184pk en b47 190pk. En dan heb je een eerlijk vergelijk.
Dus de 5 reeks en x3 zijn de grootste kanshebbers...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenEn 4 Coupé en GranCoupé.
Comment
-
Ik zit eigenlijk een beetje te wachten tot die in de 4 Cabrio komt maar daar is nog nergens iets over te vinden.
Ook de dealer weet van nog niks.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenIk zit eigenlijk een beetje te wachten tot die in de 4 Cabrio komt maar daar is nog nergens iets over te vinden.
Ook de dealer weet van nog niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn als ze 't weten, dan gaan ze niks zeggen.
Hij heeft een mand geleden zelfs gebeld naar Bornem terwijl ik erbij zat om de vraag te stellen, dat kan natuurlijk ook maar show zijn maar ik denk/hoop het niet.
En terwijl ik dit aan het tikken was belde hij me juist.
Productie juli is de facelift van de 3 met de B47, veel kans (doch niet zeker) dat er een ander model dan ook geüpgrade wordt.
Welk(e) model(len) is helaas moeilijk te voorspellen, kan de 4 cabrio zijn maar kan evengoed de 5GT zijn.
Al lijkt mij de 4 Cabrio logischer aangezien dat dan nog de enige op dat platform met de N47 zou zijn.
Als het niet in juli is dan zal het ook niet meer voor de herfst zijn vertelde hij me.
Uitsluitsel in juni (pas).Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Ah vwalla, die wellicht ook dan ja.
Ik hoop maar dat de 4 Cabrio er toch ook bij is.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenErvaring als regelmatige "meerijder" in een PFL en FL X3: de N47 is een lawaaimaker koud en bij het klimmen in toeren, de B47 is veel stiller in alle omstandigheden en naar het schijnt ook een ietsje zuiniger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTot de laatste N47 uit de stock opgebruikt is, zullen er nog modellen met N47 bollen.
Zal eerder een kwestie zijn van aanpassingen in motorruim.
Comment
-
Ik begrijp ook niet dat BMW het voorbije decennium zo weinig vooruitgang gemaakt heeft op het vlak van geluidsisolatie van zijn 4-cil. diesels.
Een 320d uit de F30 is niet of nauwelijks stiller dan een 320d uit de E46
Bij de 6-cilinders is dat veel minder storend dus daar kunnen ze het wel
Comment
-
Wellicht omdat de ontwikkeling volledig om efficiëntie (laag verbruik-CO2 en hoger vermogen) draait en niet om geluid/loopcultuur?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
't zal je maar overkomen: je spendeert flink wat geld aan een bmw, met de nodige opties e.d., schone velgen, leder interieur, goeie audio installatie, en dan stap je in en druk je op de start knop en het lijkt alsof je verkracht wordt door een neanderthaler.Last edited by sunking; 17/04/2015, 12:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk BerichtenIk begrijp ook niet dat BMW het voorbije decennium zo weinig vooruitgang gemaakt heeft op het vlak van geluidsisolatie van zijn 4-cil. diesels.
Een 320d uit de F30 is niet of nauwelijks stiller dan een 320d uit de E46
Bij de 6-cilinders is dat veel minder storend dus daar kunnen ze het wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenZo een 6cilinder diesel hoor je ook wel draaien in een 3 reeks . Geeft ook trillingen door aan stuur en pook.
Comment
Comment