Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke SUV??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke SUV??

Vrouwtje krijgt een nieuwe functie. Redelijk hoge functie. Dus onvermijdelijk hoort daar een wagen bij. Vertegenwoordigers krijgen allen een nieuwe wagen voor rond de 35K. Veronderstel dat de wagen van mijn vrouw dan rond de 45K zal liggen. Ze zou graag een hoge wagen hebben, genre Kuga, XC60 etc. Ik ben deze morgen eens gaan kijken bij een RR Evoque, maar daar valt het achteruitzicht zwaar tegen.

Iemand enig andere ideeen?

BMW X3. Persoonlijk de mooiste in die klasse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      BMW X3. Persoonlijk de mooiste in die klasse.
      Met het lelijkste interieur... Zeker geen premium, triestige materialen!

Comment

Als ik zie wat een BMW X3 kost in vergelijking met een XC60... dan is de keuze vlug gemaakt.

Comment

Met gaan kijken ga je niet ver geraken, eerst grondig testen om een eigen oordeel te kunnen vellen.

Comment

Een XC60 is een zeer mooie wagen die heel goed rijdt en lekker comfy is. Vink gewoon de grote velgenmaat niet aan
            Een X3 rijdt beter maar vind ik persoonlijk er banaler uitzien.
            Die RR Evoque vind ik héééél mooi, maar helaas nog niet met gereden..
            De Q5 vind ik ook niet mooi en vind ik wat droog rijden. Het stuur is afstandelijk en de ophanging is relatief stug. Het rijgevoel is zeer kunstmatig daarin.
            Zegt de nieuwe Renault Kadjar haar niks? Ik vind het een héle mooie auto !
            De Kuga die je aanhaalt vind ik ook zéér lelijk, maar die rijdt echt wel héél leuk voor een SUV zonder stug te zijn zoals een Q5.
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Aha, zal ik hier nog eens een hybride ballonnetje oplaten?
              Lexus NX 300h: luxe voor weinig VAA

Comment

Misschien best eerst eens wachten tot men het exacte leasebedrag te horen krijgt??

Nu is het maar gissen en missen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                  Misschien best eerst eens wachten tot men het exacte leasebedrag te horen krijgt??

Nu is het maar gissen en missen.
                  Idem . Persoonlijk moet ik niets hebben van die budget suv's . Als ik dan toch ééntje koop dan is het éérder genre Range Rover.

Comment

Evoque ziet er mooi uit, maar begint te rammelen in het interieur aldus my sister... Daar is ze niet zo tevreden van. Volgende zal Mercedes of zo worden zegt ze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                      Aha, zal ik hier nog eens een hybride ballonnetje oplaten?
                      Lexus NX 300h: luxe voor weinig VAA
                      Mooie wagen, maar serieus buiten budget. En het bedrag wat ik hier genoemd heb, ligt redelijk dicht bij de realiteit.

Comment

heb zelf een X3, rijdt zeer dynamisch en geloof me, voor 45.000 euro heb je wél één en ander van opties, die van mij kosttte netto belange geen 38.000 en heeft toch sportzetels, gps, half leder, metaalkleur en nog wat prullen, eigenlijk alles wat je echt nodig hebt

Comment

X3 of VW Touareg
                          XC60 is goedkoper alternatief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Idem . Persoonlijk moet ik niets hebben van die budget suv's . Als ik dan toch ééntje koop dan is het éérder genre Range Rover.
                            45k budgetsuv?
                            Dat is al een heel budget, me dunkt. Als je nog duurder gaat kom je bij tanks zoals range rover, x5... De automerken bestaan uit meer dan hun topmodel alleen...

On topic:
                            Mijn favorieten: x3 of xc60, met een lichte voorkeur voor de volvo.

De nieuwe Nissan xtrail vind ik ook super, voor 45k heb je hem echt fuller dan full option, als je die 45k al opgesoupeerd krijgt.

Comment

...koopt zichzelf een sissywissy 4 gc terwijl er een 6 gc is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                                45k budgetsuv?
                                Dat is al een heel budget, me dunkt. Als je nog duurder gaat kom je bij tanks zoals range rover, x5... De automerken bestaan uit meer dan hun topmodel alleen...

On topic:

De nieuwe Nissan xtrail vind ik ook super, voor 45k heb je hem echt fuller dan full option, als je die 45k al opgesoupeerd krijgt.
                                Zijn gaan rijden met de Qashqai, en viel zeer goed mee. En je geraakt bij de x-trail inderdaad zelfs niet aan 45K, ook al duid je alle mogelijke opties aan. Aan de andere kant, het is "maar" een Nissan, en komt raar over in een overwegend BMW wagenpark.

Comment

Moet het diesel zijn? Automaat?
                                  Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                  VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                                    45k budgetsuv?

On topic:

Met 45 k€ heb je wel een erg uitgeklede X3... Dan zou ik eerder voor een X1 gaan, of die Nissan.
                                    Wat de rest van 't wagenpark doet, moet je jezelf niks van aantrekken

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
                                    heb zelf een X3, rijdt zeer dynamisch en geloof me, voor 45.000 euro heb je wél één en ander van opties, die van mij kosttte netto belange geen 38.000 en heeft toch sportzetels, gps, half leder, metaalkleur en nog wat prullen, eigenlijk alles wat je echt nodig hebt
                                    Tja, voor jou is dat alles wat je nodig hebt, voor iemand anders is dat redelijk karig. Is dat een 18d of een 20d?
                                    BMW 420dA : >>>

Comment

Onlangs zo eentje zien rijden, ook ingevoerd uit Duitsland. Echt knap!

http://ww3.autoscout24.de/classified/269450229?asrc=fa|as&testvariant=list3tiers&tierla yer=fa

http://ww3.autoscout24.de/classified...s&tierlayer=fa

Net eens geconfigureerd op de Audi.be website, 46.000k voor een alles erop en eraan Q3 met 2.0 tdi 150 pk quattro.
                                      Last edited by nickotje; 16/04/2015, 23:01.

Comment

De nieuwe Land Rover Discovery Sport.

Meer allure dan een "gewone" nissan of ford, eens iets anders dan al die Q5's of X3's en bovendien zijn dat modellen die al een eeuwigheid meegaan.
                                        Range rover evoque is een (te) kleine suv . (vind ik persoonlijk) Hij is wel knap hoor.

Die discovery sport is echt een knappe en veel ruimere kar en die kan je al vrij mooi aankleden voor een 45k.
                                        Last edited by globe; 16/04/2015, 23:45.

Comment

Working...
                                        X