Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke SUV??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
    Voor een eerlijke SUV zijn er niet zoveel kandidaten, vind ik.
    Je hebt de Nissan X-Trail, de basic versie van de Dacia Duster (natuurlijk in 4x4) en als die nog niet voldoen, de Defender. Al de rest is show, eigenlijk.

Wat is dat, een "eerlijke" SUV? Een wagen die nooit de verharde wegen verlaat hoeft geen 4x4 te hebben, dat is toch de logica zelve.

Comment

En ook niet meer dan 100pk's, de rest blijft meestal op stal...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        dan zal een vrachtwagen voor jou de ultieme ontspanning zijn... alles is blijkbaar goed om een SUV te kunnen goedpraten
        Toch bizar dat de SUV dan zo'n marktsucces geworden is, mocht die echt geen capaciteiten hebben...
        Voor mij heeft een SUV veeeel meer voordelen dan een berline. Uiterlijk vind ik een compacte vierdeurs doorgaans mooi, maar je hebt ook mooie suv's.
        Toen ik 25 was moest je mij ook geen SUV proberen te verkopen, maar sinds ik kinderen heb en toen het voordeel van een hoge wagen ontdekte, zal ik nooit meer andere voertuigen kopen.
        Snap niet wat men tegen een suv kan hebben eigenlijk. T is niet omdat ik niet graag met een sportieve berline rij, dat ik er iets op tegen heb. Ik kan gerust ook de voordelen van die sportieve auto zien.

Comment

Hoge zit zit duidelijk in de lift.
          Zie maar wat er de laatste jaren aan hoge wagens is bijgekomen. Dat daar niet altijd de mooiste wagens uit voortspruiten, dat is dan ook waar.

Maar ook gewone berlines probeert men meer en meer op te krikken, er is duidelijk een vraag naar hoog zitten.

Comment

Naar mijn mening is het enigste voordeel van een SUV, de hoge instap. Goed voor mensen die slecht te been zijn. Tot ik van voornoemde geen last heb komt er hier nooit zo'n 'nepjeep' binnen. Een gewone break scoort op alle vlak even goed.

Comment

Het SUV gedoe is ook niet aan mij besteed. Ik zie het voordeel niet tov een behoorlijke berline of break. Ik erger mij wel aan het feit dat ik geen bal zie als zo'n ding voor mijn neus staat, of als ik uit de garage moet en zo'n busje blokkeert mijn inkijk. Maar bon, sommigen zijn er blijkbaar gek op. Gaat helemaal aan mij voorbij. Dat hoog zitten is een spiraal, binnenkort wil iedereen 3 meter hoog, lol!
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                Het SUV gedoe is ook niet aan mij besteed. Ik zie het voordeel niet tov een behoorlijke berline of break. Ik erger mij wel aan het feit dat ik geen bal zie als zo'n ding voor mijn neus staat, of als ik uit de garage moet en zo'n busje blokkeert mijn inkijk. Maar bon, sommigen zijn er blijkbaar gek op. Gaat helemaal aan mij voorbij. Dat hoog zitten is een spiraal, binnenkort wil iedereen 3 meter hoog, lol!
                Mensen die graag letterlijk neerkijken op andere mensen hebben ook baat bij een SUV.

Comment

Een SUV met voldoende koffer is véél handiger dan een break, daar bestaat geen twijfel over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                    Een SUV met voldoende koffer is véél handiger dan een break, daar bestaat geen twijfel over.
                    Waarom?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Waarom?
                      Wegens de hierboven aangehaald redenen.

Comment

Wegens de hierboven aangehaald redenen.
                        Kan niet volgen hoor...

Comment

Kan niet volgen hoor...
                          Ah voor de hogere laadvloer dus.

Tsja, voor oudere mensen dus.

Comment

ah kom... een truck met trailer is dan nog handiger?
                            hype en plebs... maak een hype rond een fiets met vleugels en de kopers gaan je zo vertellen dat ze er mee rondvliegen
                            lets have some more member berries

Comment

Ah voor de hogere laadvloer dus.

Tsja, voor oudere mensen dus.
                              Wat heeft handiger zijn te zien met oud zijn?
                              Verstand komt ook met de jaren?

Comment

ah kom... een truck met trailer is dan nog handiger?
                                Nee, want in een truck kan je niet met vier mensen comfortabel plaats nemen.
                                Vergelijken wat te vergelijk valt hé.

hype en plebs... maak een hype rond een fiets met vleugels en de kopers gaan je zo vertellen dat ze er mee rondvliegen
                                Dat gij de perfecte übermensch zijt, dat was reeds langer duidelijk uit uw eerdere reacties.
                                Daarom dat die eigenlijk ook voor 95% verwaarloosbaar zijn.

Comment

Mensen die graag letterlijk neerkijken op andere mensen hebben ook baat bij een SUV.
                                  Dat heel wat mensen een SUV nemen om uit te kunnen pakken t.a.v. de rest van de wereld, of om op de rest neer te kijken, dat zal ongetwijfeld zo zijn.

Maar dat neemt niet weg dat er ook rationele argumenten zijn om te kiezen daarvoor en er zijn ongetwijfeld ook heel wat mensen die die wagens om die redenen ook kiezen.

Comment

ik zie hier soms trucks met 8 zitplaatsen...
                                    lets have some more member berries

Comment

Wat heeft handiger zijn te zien met oud zijn?
                                      Verstand komt ook met de jaren?
                                      Kijk, iedereen zijn goesting uiteraard. Maar een SUV kopen omwille van de hogere laadvloer, dat is misschien bij 10% van de 'snobSUV' eigenaars een gegrond argument. De rest rijdt met die dingen rond om te gaan shoppen en de kinderen van en naar school te halen. Ik zie hier genoeg in mijn regio hoor. En als ze in en uit een parkeerplaats moeten of ze dienen je te passeren in een smalle straat dan blijkt die hoge zit toch plots niet meer zo handig te zijn.

Comment

Nee, want in een truck kan je niet met vier mensen comfortabel plaats nemen.
                                        Vergelijken wat te vergelijk valt hé.
                                        Ik ben enkele jaren terug met zo'n VW Multivan busje met 2.5 TDI motor vol bepakt, inclusief 5 volwassenen naar Frankrijk gereden. Dat was dus super comfortabel hoor. Achteraan een lederen salon dat je in alle richtingen kon draaien, tafeltje,... . Daar kan geen enkel SUV aan tippen hoor.

Comment

Ik ben enkele jaren terug met zo'n VW Multivan busje met 2.5 TDI motor vol bepakt, inclusief 5 volwassenen naar Frankrijk gereden. Dat was dus super comfortabel hoor. Achteraan een lederen salon dat je in alle richtingen kon draaien, tafeltje,... . Daar kan geen enkel SUV aan tippen hoor.
                                          Een SUV rijdt volledig anders als een busje.

Comment

Working...
                                          X