Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke SUV??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ook nooit gezegd... .
    Het was daarom ook in vraag vorm he. Ok er stond geen vraagteken achter :-)

Comment

• Dus, leve de SUV en ik zou de Range rover discovery sport kiezen (denk ik). Of Espace (da's een kruising geworden tussen de twee)

Comment

• Mijn reactie over gehandicapten was ironisch bedoeld. Maar zo komt het wel over als men de hele discussie volgt. In ieder geval de kogel is door de kerk. Er is beslist geweest dat er door het feit dat er een wagen of 5 moet aangekocht worden, er geen groter budget is voor het vrouwtje. Dus moet zij zich ook tevreden stellen met een kleinere wagen. Ze gingen kijken bij Bmw en Audi. Om eerlijk te zijn, beetje teleurgesteld. Niet dat ik dikke nek wil uithangen, maar ik zou liever een "dikkere" jonge occassie hebben voor dat geld.

Comment

• Voila, wat had ik gezegd zoveel blz terug, eerst het leasebudget weten vooraleer men begint te zweven.

Comment

• Is wel een interessante discussie geworden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
              Voila, wat had ik gezegd zoveel blz terug, eerst het leasebudget weten vooraleer men begint te zweven.
              Eerste budget was 45K. Omdat mijn vrouw directie is. De rest was voor vertegenwoordigers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                de ene koopt een m-pakket om er bruut uit te zien, de andere een suv voor de buren

als je maar gelukkig bent

Eh...er bestaat ook nog zoiets als een SUV met m-pakket

Comment

Working...
                X