Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke break?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Altijd grappig als mensen op basis van dergelijke ervaringen denken dat ze een merk goed kennen.
    ik heb twee saabs gehad en waren degelijke auto's buiten gewoon onderhoud niets speciaal.
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
      De 10de, amai... Ik ben nog maar aan 5, en die heb ik niet allemaal zelf tot het eind gereden... Sommige maar een jaar of zo.
      Ik heb ze ook niet allemaal opgereden hoor (technisch gezien geen enkele), en enkele waren zelfs voor m'n vrouw.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Volvo's verslijten niet. Ze worden alleen maar in de steek gelaten door mannen die denken dat ze een jonger ding, euh nieuwere wagen willen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
          't Is nog maar m'n tiende waaraan ik begonnen ben nu
          snel ff geteld:
          nr 14 en nr 15 staan momenteel op de oprit...
          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Veel zin om naar deze te gaan zien ze! http://home.mobile.de/home/index.htm...#des_208300071

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
              Veel zin om naar deze te gaan zien ze! http://home.mobile.de/home/index.htm...#des_208300071
              Waarom niet heeft toch alles wat je moet hebben?
              RIP Den borre!

Comment

• Ja nee, blijkbaar geen onderhoudsboek en km garantie, nevermind dan.

Comment

• Ik zou voor een D5 gaan, D3 gaat traag zijn vrees ik
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                    Ik zou voor een D5 gaan, D3 gaat traag zijn vrees ik
                    Goh, het moet alleszins eentje zijn vanaf een D3. D5 mag ook altijd.
                    Enja goed, 163 pk en 400 Nm is nu ook niet underpowered hé

Wel raar, blijkbaar zijn er 2 D5 versies.
                    Eentje met 185 pk en 400Nm, en eentje met 205 pk en 420 Nm.
                    Iemand van de Volvo kenners een woordje uitleg?
                    Last edited by ; 04/05/2015, 18:44.

Comment

• Comment

• Gij zijt op uwe kop gevallen en blijven botten bij zeker

Comment

• Feitelijk zou ik naar zoiets moeten gaan zien; http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...917?asrc=fa|as

Lekkere sleeper, en volgens mij moet er wel nog wat van de prijs kunnen.
                          95% van de belgen koopt zoiets niet wegens teveel peekaas.

Comment

• Geen geld voor een D5 204 pk!

De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 376,7 EUR
                            De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 587,4 EUR

Comment

Wel raar, blijkbaar zijn er 2 D5 versies.
                              Eentje met 185 pk en 400Nm, en eentje met 205 pk en 420 Nm.
                              Iemand van de Volvo kenners een woordje uitleg?
                              De 185 pk versie heeft 1 turbo, de 205 pk heeft er 2
                              '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                              '08 S60 2.4D
                              http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                              http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                                De 185 pk versie heeft 1 turbo, de 205 pk heeft er 2
                                En is de ene betrouwbaarder dan de andere?

Comment

Geen geld voor een D5 204 pk!

De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 376,7 EUR
                                  De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 587,4 EUR
                                  Triestig, da's minder dan voor de mijne

Zo'n V70 vind ik er nog wel mooi uitzien, maar euhm.. Is da stuurgevoel niet te indirect voor u?

En over volvo-automaten: mijn broer is erg over te spreken
                                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                  28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                  28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• gewoon kopen!
                                    heerlijke wagens!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                      Triestig, da's minder dan voor de mijne

Zo'n V70 vind ik er nog wel mooi uitzien, maar euhm.. Is da stuurgevoel niet te indirect voor u?

En over volvo-automaten: mijn broer is erg over te spreken
                                      Ja, de BIV zal minder zijn, maar de taks niet ze
                                      De V70 koop ik vooral voor de ruimte, en het comfort.
                                      Bochten staat eigenlijk laag op de lijst.

Blijkbaar zijn die Volvo automaten dan echt wel goed, heb nog geen enkele negatieve reactie tegengekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                        gewoon kopen!
                                        heerlijke wagens!!!
                                        Heb voor die D5 een voicemail bericht ingesproken
                                        Als hij nog wat over de prijs kan praten, zie ik die wel zitten!
                                        In principe vind ik het zeker geen te hoge prijs aangezien de uitrusting en motorisatie, maar het max budget is en blijft 15k, dat heb ik mezelf echt voorgenomen.

Comment

En is de ene betrouwbaarder dan de andere?
                                          Ze zijn beiden even betrouwbaar. Alleen is de ene wat sneller dan de andere.
                                          '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                          '08 S60 2.4D
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

Working...
                                          X