Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke break?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Als ik van u was zou ik een 316d 40 years edition kopen. M performance pack én aerodynamicapakket hé!


    mgv,

    Met groet vriendelijk??

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Als ik van u was zou ik een 316d 40 years edition kopen. M performance pack én aerodynamicapakket hé!


      mgv,
      Yep, offerte laten maken, was 33000 euro rond

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Als ik van u was zou ik een 316d 40 years edition kopen. M performance pack én aerodynamicapakket hé!


        mgv,
        Ik ben maar een pauper ze, kan ik zo geen kar betalen!

        Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Ja maar het blijft een naft vs diesel strijd en dat kan je niet echt maken.

        Bon, dan rest nog enkel de vraag. Met welke kar gaan we naar Spanje?
        Ja, feitelijk is dat een idiote vraag he
        Spijtig dat Shana zeker vooraan moet zitten, anders konden we gewoon afwisselen.
        Hoewelja, gij hebt omnium op uw kar he, dus als er iets mee voorvalt is dat niet zo erg

        Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Met groet vriendelijk??

        Ik vroeg me ook altijd af waarom hij dat typte, maar dacht dat het aan mij lag en ik te stom was om de betekenis te weten dus dierf het niet vragen

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
          Yep, offerte laten maken, was 33000 euro rond
          Da's toch onnozel? Ale vind ik persoonlijk.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Spijtig dat Shana zeker vooraan moet zitten, anders konden we gewoon afwisselen.
            Hoewelja, gij hebt omnium op uw kar he, dus als er iets mee voorvalt is dat niet zo erg
            Mini omnium dan, plus ik ken mijn baan daar van buiten

            Comment


            • Donderdag na het werk ga ik gaan zien!
              Wel 2 opmerkingen, er zit een nieuw blok in sinds vorig jaar (!). De cilinderwand van het vorige blok was gescheurd, en op kosten van Volvo is daar een nieuw in gezet, heeft er factuur van. Vind ik wel positief, heeft dus feitelijk maar 25k op de blok staan!
              En het andere punt is een plek op de motorkap door duivenshit. Maar dat ging hij in mindering brengen indien ik het liet repareren, zou een €300 zijn om de motorkap te herspuiten. Is zelfs een paar weken geleden compleet gecleand door een detailing bedrijf.
              Ik denk dat ik al verkocht ben

              Comment


              • En een 159 2.4 jtdm?
                Is ook een erg mooi klinkende 5-pitter, tikje rauwer nog dan die Volvo-D5
                Deze bvb. staat niet ver over de grens in DE
                2.0 JTDm

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                  Donderdag na het werk ga ik gaan zien!
                  Wel 2 opmerkingen, er zit een nieuw blok in sinds vorig jaar (!). De cilinderwand van het vorige blok was gescheurd, en op kosten van Volvo is daar een nieuw in gezet, heeft er factuur van. Vind ik wel positief, heeft dus feitelijk maar 25k op de blok staan!
                  En het andere punt is een plek op de motorkap door duivenshit. Maar dat ging hij in mindering brengen indien ik het liet repareren, zou een €300 zijn om de motorkap te herspuiten. Is zelfs een paar weken geleden compleet gecleand door een detailing bedrijf.
                  Ik denk dat ik al verkocht ben
                  Die duivenstront is nu nog het minste.
                  Maar cilinderwanden scheuren niet zomaar...
                  Kan een ontwerpfout zijn (zoals bij sommige Porsche motoren bijvoorbeeld) maar bij de D5 heb ik daar nog nooit van gehoord. Andere mogelijkheid is dat het blok koud mishandeld werd (zegt dan ook iets over de rest van de auto) ofwel met verkeerde olie gereden maar dan zou Volvo wel niet tussengekomen zijn neem ik aan.
                  2.0 JTDm

                  Comment


                  • gebeurt ook bij sommige series van de vag 2.0 tdi

                    Comment


                    • Klopt, maar ook nooit 'zomaar'
                      2.0 JTDm

                      Comment


                      • was een slechte batch, lag niet aan de rijstijl ofzo

                        Comment


                        • je hebt het over 2003-2004 dan, de eerste serie 2.0 pd, scheurtjes in het blok,daardoor koelwaterverlies en oververhitting, dat was nog een ander verhaal
                          2.0 JTDm

                          Comment


                          • nee, gaten in het motorblok, gewoon stukken weg, maar zal idd rond die periode zijn geweest

                            Comment


                            • Ik hoop dat ik bij deze wel de kans krijg om eens mee te rijden Eend met vitaminen, nope, 330i, nope, ...

                              Comment


                              • bijkomend voordeel...volvo automatic = geen roettest...dpf delete, chippen is allemaal geen probleem !!

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                                  Ik hoop dat ik bij deze wel de kans krijg om eens mee te rijden Eend met vitaminen, nope, 330i, nope, ...
                                  Sowieso, deze blijft wel wat langer

                                  Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                  Die duivenstront is nu nog het minste.
                                  Maar cilinderwanden scheuren niet zomaar...
                                  Kan een ontwerpfout zijn (zoals bij sommige Porsche motoren bijvoorbeeld) maar bij de D5 heb ik daar nog nooit van gehoord. Andere mogelijkheid is dat het blok koud mishandeld werd (zegt dan ook iets over de rest van de auto) ofwel met verkeerde olie gereden maar dan zou Volvo wel niet tussengekomen zijn neem ik aan.
                                  Verkeerde olie kan ook niet volgens mij, aangezien die dealeronderhouden is.
                                  Ik ga eens vragen of er eventueel een reden is gegegeven door Volvo.
                                  Nu goed, zou het raar vinden moest ge met een bepaalde rijstijl een (toch wel robuust) blok kapot kunt rijden na 90k km. Aleja heb er zelf te weinig kennis van.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    bijkomend voordeel...volvo automatic = geen roettest...dpf delete, chippen is allemaal geen probleem !!
                                    Blijft stock ze, ga er niets aan veranderen buiten een velg en Eibach veren.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                      Blijft stock ze, ga er niets aan veranderen buiten een velg en Eibach veren.
                                      Ik zou er niets aan veranderen, vriendin blij en huisje blij
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                        Ik zou er niets aan veranderen, vriendin blij en huisje blij
                                        Ik zou er nog een labrador bijnemen
                                        '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                        '08 S60 2.4D
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

                                        Comment


                                        • Net nog eens gebeld, hij heeft nog met de technieker gesproken, en volgens hem was het een fabricagefout.
                                          Echter konden ze dat niet echt toegeven bij Volvo.
                                          Technieker zei ook dat het de 1e keer was op 15 jaar tijd dat hij zoiets tegenkwam.
                                          Totaalfactuur zoi een kleine €10.000 geweest zijn, 4 pagina's lang.

                                          Langs de ene kant wel enorm goed dat er een nieuw blok in zit, langs de andere kant inderdaad toch maar raar dat het blok in de soep is gelopen.

                                          Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                                          Ik zou er nog een labrador bijnemen
                                          Nee, wil een Berner Sennen
                                          Koffer moet toch gevuld geraken he

                                          Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                          Ik zou er niets aan veranderen, vriendin blij en huisje blij
                                          Bwa, 't is nu niet dat een set velgen en veren zoveel kosten he
                                          Maar de huidige velgen blijven er voorlopig wel op.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X