owkee...kan het zelfs mss allemaal opvragen daar!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke break?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenowkee...kan het zelfs mss allemaal opvragen daar!
Kunt ge misschien met wat chance ook iets opzoeken over die gescheurde cilinderwand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenZou ideaal zijn!
Kunt ge misschien met wat chance ook iets opzoeken over die gescheurde cilinderwand.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenbij een gescheurde cilinderwand werd bij Van Houdt altijd de motor zelf vervangen,nooit alleen een short blok. Meestal was dit het gevolg van een defect aan de koppakking en dan te laat opgemerkt. Maar was niet zo veelvuldig als sommige zegden hoor. Wanneer is de motor vervangen?
En het defect aan de koppakking, hoe kan dat komen (buiten doortrekken met koude motor)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenEen vw dsg gaat in neutraal niet hoger als 2500toeren bij stilstand . Perfect eigenlijk.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenJa, volgens de verkoper heeft hij 4 pagina's aan facturen, zou rond de €10.000 gezeten hebben. De motor is ongeveer een jaar geleden vervangen.
En het defect aan de koppakking, hoe kan dat komen (buiten doortrekken met koude motor)?Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenHaarscheurtje in t blok door een fout.
de wagens die wij op tijd binnen kregen hebben allemaal enkel een pakking gekregen en achteraf geen problemen meer.
diagnose is simpel: wanneer bij melding koelwater laag het water bij het losdraaien opnieuw op niveau komt heb je prijs.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Komaan Bimmer, V70 kopen en dan om deze velgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenGe jaagt die jongen nogal in kosten
Daar zijn vrienden voor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKomaan Bimmer, V70 kopen en dan om deze velgen!
http://www.autoforum.be/showthread.p...BBS-LM-5-X-108
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenProficiat dude! Testrit dringt zich op!
Wanneer heb je hem?
Ik vermoed eind volgende week, al ben ik volgende donderdag en vrijdag in FR en NL. Dus ik denk dat het volgende week zaterdag zal zijn!
Kom sowieso langs dan!
Ik moet zeggen, I'm impressed van de testrit.
Is echt een salon op wielen, zoiets comfortabel heb ik nog nooit meegemaakt. Die zetels, ik denk dat ik daar 500km mee kan rijden zonder dat ik iets van last zou hebben.
Al ga ik er wel sowieso Eibach veren onder steken, want sportief is die (zoals verwacht) niet.
Heb de motor nog niet echt goed kunnen testen, maar gaf me echt het 'dijk van een motor' gevoel. Zéér soepel.
Heb het met hem ook nog eens over de motor gehad, en hij zei KNAL hetzelfde als wat MRJ aanhaalde van oorzaak. Ook allemaal mooi factuur van, compleet ingevulde onderhoudsboek.
Carrosserie bekeken, zelfs geen krasje te vinden (buiten de motorkap dan), interieur enz allemaal in zéér goede staat.
Ben tevreden met de aankoop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenV70 is gekocht, maar die velgen komen er niet op
Dan is een rondje om te proberen niet meer nodig veronderstel ik ;-).
Kom maar snel met je topic onder "mijn auto" :-).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenGefeliciteerd !
Dan is een rondje om te proberen niet meer nodig veronderstel ik ;-).
Kom maar snel met je topic onder "mijn auto" :-).
Maar toch bedankt dat je de moeite wou doen
Doe ik, ik wou info van de advertentie gebruiken, maar hij heeft hem al offline gehaald blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenV70 is gekocht, maar die velgen komen er niet opRIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichtenproficiat! Ik had in het begin van dit topic nooit gedacht dat je je plaat op een Volvo ging hangen.
Ik ga het scherpe van de 330i wel missen, maar als daily kan ik mij bijna geen betere wagen voorstellen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenAls daily kan dit tellen idd!
Btw, wat heb je nu geboden / betaald? 12k geboden zoals Krikkie zei?
Comment
Comment