Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke break?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door globe Bekijk Berichten
    nee, deze draait op zijn 4 wielen, is geen awd.
    Is een FWD.

Dat weet ik, maar de verkoper kennelijk niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
      Welke? Die Benzen? Had ik ook zelf al opgezocht en gezien
      Skoda Superb break, zeer ruime wagen en goed uitgerust voor zijn prijs. E-klasse W211?

Budget wat optrekken naar 20k, komen er weer andere leuke wagens in aanmerking ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
        Skoda Superb break, zeer ruime wagen en goed uitgerust voor zijn prijs. E-klasse W211?

Budget wat optrekken naar 20k, komen er weer andere leuke wagens in aanmerking ...
        Nee, budget wordt niet opgetrokken, zo kan ik bezig blijven
        Die 5k kan ik wel voor de bouw gebruiken ipv een wagen.

Comment

• Ik blijf proberen . Romige 6cil diesel.
          BIV voor deze is 660€, VB is 772€. Ter vergelijking, een 2l is (bv. 200cdi) is 400€ VB.
          Last edited by ; 21/04/2015, 10:26.

Comment

• Een Benz zonder leder is geen Benz... aldus mijn eigen mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Een Benz zonder leder is geen Benz... aldus mijn eigen mening.
              De 2de heeft leder .
              http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...259?asrc=st|as

Comment

• maar loopt op benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  maar loopt op benzine
                  Inderdaad, niet goed gekeken door mijn enthousiasme ^^.

Comment

• ja ferm hok wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                      zegt de man met een Golf 5 :p

Zeg niet zomaar 'Golf 5' tegen een Golf 5 R32 TDGTI S6 EDITION

Comment

• Waarom een Megane als je binnen budget eveneens een Laguna Grandtour 130pk kunt hebben met weinig km, slechts 3j. oud en garantie?

Veel auto voor je geld imho
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                          Waarom een Megane als je binnen budget eveneens een Laguna Grandtour 130pk kunt hebben met weinig km, slechts 3j. oud en garantie?
                          Omdat ie 0 restwaarde heeft misschien?

Comment

restwaarde
                            Restwaarde...man toch
                            Speelt toch geen rol als ik in de openingspost lees dat het is om minstens 5j. en mogelijk langer te houden?
                            Daarbij, wat denk je dat deze nieuw kostte, grootste waardeverlies is sowieso al gebeurd he.
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                              Restwaarde...man toch
                              Speelt toch geen rol als ik in de openingspost lees dat het is om minstens 5j. en mogelijk langer te houden?
                              Daarbij, wat denk je dat deze nieuw kostte, grootste waardeverlies is sowieso al gebeurd he.
                              Bimmer en 5j. dezelfde auto past niet in één zin .

Comment

• Merc C-klasse of Skoda Octavia RS

Uiteindelijk gestemd voor de Octavia omwille van de VAG 2.0 tdi motor. Sterk, zuinig, weinig lawaaierig (voor een diesel), vrij betrouwbaar, voor mij één van de aangenamere dieselaars.

De merc is ongetwijfeld geen slechte auto, maar wat saai en de merc dieselmotoren liggen mij niet.

Nochtans, als petrolhead moet je ooit een Alfa gereden hebben en dan vind ik deze niet slecht: Alfa 159 Sportswagon

Comment

Bimmer en 5j. dezelfde auto past niet in één zin .
                                  Hahaha, voor mezelf past dat inderdaad niet, maar zoals ik al zei in de openingspost gaat mijn vriendin er daarna verder mee bollen. Dus hij zal zeker minstens 5 jaar blijven.
                                  Nu heb ik gewoon iets betrouwbaar nodig, niet te duur in taksen enz, zodat ik al m'n financiële middelen kan focussen op de bouw.

Comment

• koop een 200 cdi automaat en leer genieten van de rustige power

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      koop een 200 cdi automaat en leer genieten van de rustige power
                                      Zegt de man met de 350 .

Comment

• De c schreeuwt wel om een amg pakket.

Comment

Working...
                                        X