Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke break?
Collapse
X
-
E91 325d: is dat nu zo duur in taksen enzo?
of ja 320d en neem licht risico met die N47...
anders gaat ge nu iets kopen dat zogezegd paar honderd euro per jaar goedkoper is, maar waar je terug vanaf wil na paar maanden, dus dan ben je uiteindelijk duurder af,
eens je E46 gereden hebt kan je FWD niet meer gewoon worden! (serieus eigenlijk want ik heb die indruk zelf)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenVind ik ook, dan is die echt af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk BerichtenE91 325d: is dat nu zo duur in taksen enzo?
of ja 320d en neem licht risico met die N47...
anders gaat ge nu iets kopen dat zogezegd paar honderd euro per jaar goedkoper is, maar waar je terug vanaf wil na paar maanden, dus dan ben je uiteindelijk duurder af,
eens je E46 gereden hebt kan je FWD niet meer gewoon worden! (serieus eigenlijk want ik heb die indruk zelf)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenEen saab 9-3 1.9 ttid sport estate, en je houd nog budget over
Opel Insignia ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
Comment
-
De saab heeft idd FWD, ze bieden ook 4x4 aan in hun top motorisatie.
Toch vind ik de je de 9-3 niet met een insignia mag vergelijken. Naar mijn mening krijg je veel voor relatief weinig geld 2dehands.
En je ziet ze tenminste niet op elke straathoek wat ik een voordeel vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDie insignias zijn probleem bakken en zo een saab heeft een K?t voortrein .
Saab is een beetje een twijfelgeval vanwege hun connectie met Opel en het merk niet meer bestaat. Ik vind een Saab ook wel exclusiever dan een Opel .
Comment
-
-
Toch grappig als mensen zich niet aan het MAXIMUMBUDGET VAN €15.000, VIJFTIENDUIZEND (!) euro kunnen houden Hopelijk luisteren ze beter naar hun vrouwClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenToch grappig als mensen zich niet aan het MAXIMUMBUDGET VAN €15.000, VIJFTIENDUIZEND (!) euro kunnen houden Hopelijk luisteren ze beter naar hun vrouw
Maar het staat ECHT wel vast op 15k.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenEen saab 9-3 1.9 ttid sport estate, en je houd nog budget over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenniet te betalen in onderhoud.. saab's kosten geld.. miljaar zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenBeetje overdreven als je het mij vraagt. Ik ben van bmw (e87) naar honda gegaan, dan renault en terug bmw (e90), dan mazda en nu weer renault. Ik mis die rwd toch niet hoor. Ik zeg niet dat fwd hetzelfde aanvoelt of het 1 slechter dan ander is... Maar het niet meer gewoon worden... Bmw is echt niet heilig.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenMet alle respect maar toch niet een V50. Zie je zo veel rijden en veel is er niet aan...
Moet zeggen dat zo'n Ford clipper er best fraai uitziet al heb ik gekozen voor de C.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment