Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke break?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    De c schreeuwt wel om een amg pakket.
    Vind ik ook, dan is die echt af.

Comment

• E91 325d: is dat nu zo duur in taksen enzo?
      of ja 320d en neem licht risico met die N47...

anders gaat ge nu iets kopen dat zogezegd paar honderd euro per jaar goedkoper is, maar waar je terug vanaf wil na paar maanden, dus dan ben je uiteindelijk duurder af,

eens je E46 gereden hebt kan je FWD niet meer gewoon worden! (serieus eigenlijk want ik heb die indruk zelf)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
        Vind ik ook, dan is die echt af.
        Kan je zeker vinden in uw prijsklasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
          E91 325d: is dat nu zo duur in taksen enzo?
          of ja 320d en neem licht risico met die N47...

anders gaat ge nu iets kopen dat zogezegd paar honderd euro per jaar goedkoper is, maar waar je terug vanaf wil na paar maanden, dus dan ben je uiteindelijk duurder af,

eens je E46 gereden hebt kan je FWD niet meer gewoon worden! (serieus eigenlijk want ik heb die indruk zelf)
          Beetje overdreven als je het mij vraagt. Ik ben van bmw (e87) naar honda gegaan, dan renault en terug bmw (e90), dan mazda en nu weer renault. Ik mis die rwd toch niet hoor. Ik zeg niet dat fwd hetzelfde aanvoelt of het 1 slechter dan ander is... Maar het niet meer gewoon worden... Bmw is echt niet heilig.

Comment

• Een saab 9-3 1.9 ttid sport estate, en je houd nog budget over 😉

Comment

• ook een zeer goede keuze!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                Een saab 9-3 1.9 ttid sport estate, en je houd nog budget over 
                Kan je ook een Insignia aan het lijstje toevoegen

Opel Insignia ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Op zoek naar een tweedehands Opel Insignia? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Comment

• Die insignias zijn probleem bakken en zo een saab heeft een K?t voortrein .

Comment

• De saab heeft idd FWD, ze bieden ook 4x4 aan in hun top motorisatie.

Toch vind ik de je de 9-3 niet met een insignia mag vergelijken. Naar mijn mening krijg je veel voor relatief weinig geld 2dehands.

En je ziet ze tenminste niet op elke straathoek wat ik een voordeel vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      Die insignias zijn probleem bakken en zo een saab heeft een K?t voortrein .
                      Moet je een beetje geluk mee hebben denk ik. Niettemin zijn er wel een aantal gekende problemen met dit model (vanaf de facelift 2013 niet meer).
                      Saab is een beetje een twijfelgeval vanwege hun connectie met Opel en het merk niet meer bestaat. Ik vind een Saab ook wel exclusiever dan een Opel .

Comment

• Subliem toch .

Comment

• Toch grappig als mensen zich niet aan het MAXIMUMBUDGET VAN €15.000, VIJFTIENDUIZEND (!) euro kunnen houden Hopelijk luisteren ze beter naar hun vrouw
                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                            Toch grappig als mensen zich niet aan het MAXIMUMBUDGET VAN €15.000, VIJFTIENDUIZEND (!) euro kunnen houden Hopelijk luisteren ze beter naar hun vrouw
                            Had ik wel verwacht ze, maar ik kan het ze niet kwalijk nemen, ik ben ook soms zo in andere topics
                            Maar het staat ECHT wel vast op 15k.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                              Een saab 9-3 1.9 ttid sport estate, en je houd nog budget over 
                              niet te betalen in onderhoud.. saab's kosten geld.. miljaar zeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                niet te betalen in onderhoud.. saab's kosten geld.. miljaar zeg
                                Valt goed mee

Comment

• Mijn saabke valt heel goed mee qua onderhoudskosten (Aero ttid)
                                  Mazda MX-5 NA
                                  Saab 9-3 TTID Aero

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                    Beetje overdreven als je het mij vraagt. Ik ben van bmw (e87) naar honda gegaan, dan renault en terug bmw (e90), dan mazda en nu weer renault. Ik mis die rwd toch niet hoor. Ik zeg niet dat fwd hetzelfde aanvoelt of het 1 slechter dan ander is... Maar het niet meer gewoon worden... Bmw is echt niet heilig.
                                    oud bmw's zijn wel heilig in mijn ogen en zeker ook MX-5 NB's

Comment

• Mx-5 en ben ik akkoord hehe. Wat een zalig scheurijzertje toch. dat is pas een auto met gevoel.

Comment

• FL voor weinig geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                                          Met alle respect maar toch niet een V50. Zie je zo veel rijden en veel is er niet aan...

Moet zeggen dat zo'n Ford clipper er best fraai uitziet al heb ik gekozen voor de C.
                                          Ai, da's dan jammer want zo een Focus Clipper en V50 delen hetzelfde onderstel en motor.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X