Bon, zoals de titel zegt, heb een break nodig.
Voorwaarden;
Heb zelf wat zitten zoeken, en ik ben tot 6 mogelijke opties gekomen, de ene al wat logischer en spannender dan de andere.
De bedoeling is om hier minstens 5 jaar mee te bollen, waarschijnlijk zelfs langer.
Ik ga hier eerst een paar jaar mee rijden, en vanaf er terug budget is voor iets speelser (na de bouw), dan gaat de madam hier verder mee rijden.
Alle wagens zijn gecontroleerd op AutoScout / Mobile.de of ze wel haalbaar zijn. Maar zoals gewoonlijk, zal de wagen best uit Duitsland komen wegens het grotere aanbod.
Kandidaten;
- Ford Focus Clipper.
Moet de 2.0 TDCi zijn, komt meestal in combo met het Titanium uitrustingsniveau, ook het model vanaf 2011.
Vrij veel keuze.
- Hyundai i30 Wagon
MY vanaf 2012. De saaiere keuze, wel makkelijk veel opties.
- Kia Cee'd SW
MY vanaf 2012, idem zoals de i30.
- Mercedes C-Klasse
Ja, hij zit in de lijst. Voor 15k is wel al wat te vinden, zelfs in AMG trim.
Mag gaan van een C200 tem een C250.
- Renault Megane
MY vanaf 2012 liefst, dan is er de FL. Ook minstens de 130pk versie.
- Skoda Octavia Combi
Hier ook weer, minstens de 2.0 TDI. Het leuke is dat er zelfs al een paar RS'en te vinden zijn in DE die aan m'n eisen voldoen.
Meningen en poll invullen graag!
Voorwaarden;
- max 100.000 km
- max €15.000
- Break
- Bouwjaar vanaf 2010
- Diesel
Heb zelf wat zitten zoeken, en ik ben tot 6 mogelijke opties gekomen, de ene al wat logischer en spannender dan de andere.
De bedoeling is om hier minstens 5 jaar mee te bollen, waarschijnlijk zelfs langer.
Ik ga hier eerst een paar jaar mee rijden, en vanaf er terug budget is voor iets speelser (na de bouw), dan gaat de madam hier verder mee rijden.
Alle wagens zijn gecontroleerd op AutoScout / Mobile.de of ze wel haalbaar zijn. Maar zoals gewoonlijk, zal de wagen best uit Duitsland komen wegens het grotere aanbod.
Kandidaten;
- Ford Focus Clipper.
Moet de 2.0 TDCi zijn, komt meestal in combo met het Titanium uitrustingsniveau, ook het model vanaf 2011.
Vrij veel keuze.
- Hyundai i30 Wagon
MY vanaf 2012. De saaiere keuze, wel makkelijk veel opties.
- Kia Cee'd SW
MY vanaf 2012, idem zoals de i30.
- Mercedes C-Klasse
Ja, hij zit in de lijst. Voor 15k is wel al wat te vinden, zelfs in AMG trim.
Mag gaan van een C200 tem een C250.
- Renault Megane
MY vanaf 2012 liefst, dan is er de FL. Ook minstens de 130pk versie.
- Skoda Octavia Combi
Hier ook weer, minstens de 2.0 TDI. Het leuke is dat er zelfs al een paar RS'en te vinden zijn in DE die aan m'n eisen voldoen.
Meningen en poll invullen graag!
Comment