jawel, hij valt dood aan Adenau :p
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke break?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenjawel, hij valt dood aan Adenau :p
Ssst! Dat was geheim!!
Comment
-
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDuh, maar eerlijk is eerlijk. Die dat ik heb verbaasd me iedere keer als ik hem misbruik. Geen slecht woord over.RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenElke wagen zit op minstens 130pk (muv de 128 pk van de Cee'd, maar er is nu eenmaal niet zwaarder).
Nieuwe Mazda 6 te duur, idem voor Volvo.
Ik ga er niet teveel uitleg bij geven voor de lijst, ik heb er over nagedacht en kwam persoonlijk tot deze opties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
gade hem nog chippen?
Als ik zie wat ik er nu mee uitsteek heb ik wel hoge verwachtingen van wat het gaat geven met +50pk erbij
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichtenheeft boor Bimmer te weinig vermogen. is maar 109 dacht ik en moet minimum 130 PK hebben.
@ ralphke, ik volgde de V50 topics wat, en het waren inderdaad meestal die DrivE's dat problemen gaven. Waarschijnlijk ben ik bevooroordeeld maar ik kreeg er geen goeie indruk van.
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenals ik de lijst hierboven zie, zou ik altijd voor Citroen C5 2.0 HDI gaan. Die vind je zelfs in Exclusive uitvoering voor dat budget.
Die is ruimer en meer comfortabel dan alles hierboven.
En de service van de dealer trekt op niets.
Citroën zal heus niet slecht zijn, maar ik heb al genoeg gezien...
Comment
-
Ik zou voor de Ford gaan aangezien die het beste stuurt.
Voor dat geld vind je zelf een Ford Mondeo !
Ik heb vroeger met een Focus gereden en toen deze het begaf heb ik getwijfeld tussen een Focus en Mondeo en ik heb geen spijt dat de laatste toen gekocht is.
De auto stond bij een handelaar en was vrij goed uitgerust. 163pk, halfleder, sportzetels, automatische lichten en ruitenwissers, en nog wat rommel. Had toen ik hem kocht 59.000 km, is van 2012 en kostte 14900 euro mét garantie. Dat ding rijdt heel goed en de ruimte is ook altijd een plus.
Ford Mondeo ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
Ik heb nooit spijt gehad van deze beslissing. Groot, betrouwbaar, vlot, leuk om te rijden,...Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenEr bestaat toch ook een V50 2.0D?
@ ralphke, ik volgde de V50 topics wat, en het waren inderdaad meestal die DrivE's dat problemen gaven. Waarschijnlijk ben ik bevooroordeeld maar ik kreeg er geen goeie indruk van.
Citroën nooit van m'n leven, heb daar trauma's van. Zitten met 7 Citroëns in de schoonfamilie, geen enkele kan een jaar rijden zonder problemen.
En de service van de dealer trekt op niets.
Citroën zal heus niet slecht zijn, maar ik heb al genoeg gezien...RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk zou voor de Ford gaan aangezien die het beste stuurt.
Voor dat geld vind je zelf een Ford Mondeo !
Ik heb vroeger met een Focus gereden en toen deze het begaf heb ik getwijfeld tussen een Focus en Mondeo en ik heb geen spijt dat de laatste toen gekocht is.
De auto stond bij een handelaar en was vrij goed uitgerust. 163pk, halfleder, sportzetels, automatische lichten en ruitenwissers, en nog wat rommel. Had toen ik hem kocht 59.000 km, is van 2012 en kostte 14900 euro mét garantie. Dat ding rijdt heel goed en de ruimte is ook altijd een plus.
Ford Mondeo ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
Ik heb nooit spijt gehad van deze beslissing. Groot, betrouwbaar, vlot, leuk om te rijden,...RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk BerichtenMaar heeft ook een 2l nodig.RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk BerichtenMaar heeft ook een 2l nodig.
En die 1.6 Econetic, jah ....... Enkel de leasesletjes pakken die motor wegens weinig CO2.
Ik zou ook zeker voor de 163pk gaan. Gaat zeker in dat budget.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
Comment