Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke break?
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenRijdt dat wat deftig?
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenja.
maar niet sportief genoeg voor u denkik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenTuurlijk. Diegene die ik voorstel hebben ook elk een 2l. De 1.8 is nog een oude diesel die zeer ruw is.
En die 1.6 Econetic, jah ....... Enkel de leasesletjes pakken die motor wegens weinig CO2.
Ik zou ook zeker voor de 163pk gaan. Gaat zeker in dat budget.RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenRijdt dat wat deftig?That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenMen broer heeft een tijdje een D3 v50 gehad. Rijdt niet slecht, maar idd niet sportief. Dan is de mijne nog sportiever
grtz J_o_n_a_s_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichtendie opel zeker geloof er niets van
grtz J_o_n_a_s_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichtendie opel zeker geloof er niets van
grtz J_o_n_a_s_
Comment
-
Ik heb gestemd Rarara wat was het
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk zou voor de Ford gaan aangezien die het beste stuurt.
Voor dat geld vind je zelf een Ford Mondeo !
Ik heb vroeger met een Focus gereden en toen deze het begaf heb ik getwijfeld tussen een Focus en Mondeo en ik heb geen spijt dat de laatste toen gekocht is.
De auto stond bij een handelaar en was vrij goed uitgerust. 163pk, halfleder, sportzetels, automatische lichten en ruitenwissers, en nog wat rommel. Had toen ik hem kocht 59.000 km, is van 2012 en kostte 14900 euro mét garantie. Dat ding rijdt heel goed en de ruimte is ook altijd een plus.
Ford Mondeo ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
Ik heb nooit spijt gehad van deze beslissing. Groot, betrouwbaar, vlot, leuk om te rijden,...
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMondeo is idd ook knap, en rijdt nie slecht!
grtz J_o_n_a_s_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenHet is wel een Opel GTC sport heh, 't staat in de naam, dus dat zal wel kloppenThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Gene beemer?
Ik koos voor de Mercedes / skoda, de rest is niet echt mijn ding.
Comment
-
Ik heb op de merc gevote. Langs de andere kant zal je dan wel iets ouder model hebben maar goed. Kia, Huyndai, Ford vind ik allemaal maar niets. Skoda zegt me ook minder al was ik algemeen verrast door de kwaliteit binnen in zo een skoda, zelfs in de kleine fabia.
Renault is ook wel een optie maar ik zou kijken naar een mazda 6 of honda accord break van 2010. Zeker die laaste is een oerdelijkge wagen met een serieus goede diesel 2.2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenGene beemer?
Ik koos voor de Mercedes / skoda, de rest is niet echt mijn ding.
Ik ben verrast hoeveel er voor de C gaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenIk ben verrast hoeveel er voor de C gaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenNee, is N47 en dat wil ik vermijden
Ik ben verrast hoeveel er voor de C gaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik koos de C maar in break zou ik toch kijken voor de 212 E klasse
No surprise there.
Comment
-
Mondeo zegt je echt niks?Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
Comment