Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tuurlijk. Diegene die ik voorstel hebben ook elk een 2l. De 1.8 is nog een oude diesel die zeer ruw is.
En die 1.6 Econetic, jah ....... Enkel de leasesletjes pakken die motor wegens weinig CO2.
Ik zou ook zeker voor de 163pk gaan. Gaat zeker in dat budget.
1.8 is enkel pfl dacht ik. Heb al met de 1.6 in de bergen gereden en moet zeggen dat het moteureke dan echt wel afziet en da was nogmaar me 2man in en nog ni geladen.
Ik zou voor de Ford gaan aangezien die het beste stuurt.
Voor dat geld vind je zelf een Ford Mondeo !
Ik heb vroeger met een Focus gereden en toen deze het begaf heb ik getwijfeld tussen een Focus en Mondeo en ik heb geen spijt dat de laatste toen gekocht is.
De auto stond bij een handelaar en was vrij goed uitgerust. 163pk, halfleder, sportzetels, automatische lichten en ruitenwissers, en nog wat rommel. Had toen ik hem kocht 59.000 km, is van 2012 en kostte 14900 euro mét garantie. Dat ding rijdt heel goed en de ruimte is ook altijd een plus.
Ik heb op de merc gevote. Langs de andere kant zal je dan wel iets ouder model hebben maar goed. Kia, Huyndai, Ford vind ik allemaal maar niets. Skoda zegt me ook minder al was ik algemeen verrast door de kwaliteit binnen in zo een skoda, zelfs in de kleine fabia.
Renault is ook wel een optie maar ik zou kijken naar een mazda 6 of honda accord break van 2010. Zeker die laaste is een oerdelijkge wagen met een serieus goede diesel 2.2.
Comment