Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke break?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    Zeg niet zomaar 'Golf 5' tegen een Golf 5 R32 TDGTI S6 EDITION
    Gast...

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    Ai, da's dan jammer want zo een Focus Clipper en V50 delen hetzelfde onderstel en motor.
    Ik heb het wel over 't uiterlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
      Valt goed mee
      Oorspronkelijk geplaatst door HIM-250 Bekijk Berichten
      Mijn saabke valt heel goed mee qua onderhoudskosten (Aero ttid)

Sorry voor de trash bimmer.. ik heb 6 maand in een saab garage gewerkt.. wat daar allemaal binnenkwam jaman! onderhoudjes + kleine herstellingen van +€1000 ik zou er nie kunnen mee lachen

Comment

• Op zoek naar een tweedehands Renault Laguna? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

voila, valt volledig binnen uw eisen en is echt een nette kar. Van een merk dat nog bestaat. ;-)

Comment

• Waar ik aan dacht, zo een alfa 159 station.. Toch lekkere bakken?
          Eentje met weinig km, goed onderhouden, evt een TI, moet zeker lukken in uw budget.
          En ondanks dat het een alfa is zijn ze betrouwbaar en zeg nu eerlijk, een alfa
          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
            Waar ik aan dacht, zo een alfa 159 station.. Toch lekkere bakken?
            Eentje met weinig km, goed onderhouden, evt een TI, moet zeker lukken in uw budget.
            Hier zou ik in volgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
              Sorry voor de trash bimmer.. ik heb 6 maand in een saab garage gewerkt.. wat daar allemaal binnenkwam jaman! onderhoudjes + kleine herstellingen van +€1000 ik zou er nie kunnen mee lachen
              tis in eender welke merkgarage je werkt dat je zou kunnen denken dat dat merk trash is hoor

Comment

• Ik heb eergisteren bij Mercedes een airco onderhoud laten uitvoeren, 251 euro, bij gewone garages kost het 50 euro om de airco opnieuw te vullen, mijn c klasse break staat trouwens te koop

Comment

Niet akkoord, 1,5 jaar en 20.000km met een 9-3 1.8t (Hirsch) gereden, enige kost was een onderhoud van net geen 200€ (olie en filters) bij een ex-Saab-dealer, voor de rest nul kosten aan gehad, probleemloze wagens

Comment

• vind ik ook een mooi aanbod!
                    maar vrees voor Bimmer wat underpowered.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                      vind ik ook een mooi aanbod!
                      maar vrees voor Bimmer wat underpowered.
                      Geeft niet, is toch om nadien door te geven aan zijn vrouw .

Comment

• Voor dat geld vind ge een C220 in AMG trim in DE
                        Maar C180 is inderdaad iets te zwak. Daarmee dat ik in de poll vanaf C200 minstens aangaf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                          Waar ik aan dacht, zo een alfa 159 station.. Toch lekkere bakken?
                          Maat van me heeft een 159 station in diesel. Heb er mee gereden. Die auto ziet er knap uit, ook binnenin (grappig turbo druk metertje) . Hij stuurt bijzonder scherp en direct.

Nadelen: gigantisch rammelen, er lag eens een grote veer (niet van een gans) onder z'n pedalen, rubbers ramen binnenkant lossen, knalpot verroest, handrem bleef hangen, diverse waarschuwingslampjes branden (maar er scheelt niets hoor) .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                            Voor dat geld vind ge een C220 in AMG trim in DE
                            Maar C180 is inderdaad iets te zwak. Daarmee dat ik in de poll vanaf C200 minstens aangaf.
                            Wel geen FL dan hoor, voor uw prijs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Maat van me heeft een 159 station in diesel. Heb er mee gereden. Die auto ziet er knap uit, ook binnenin (grappig turbo druk metertje) . Hij stuurt bijzonder scherp en direct.

Nadelen: gigantisch rammelen, er lag eens een grote veer (niet van een gans) onder z'n pedalen, rubbers ramen binnenkant lossen, knalpot verroest, handrem bleef hangen, diverse waarschuwingslampjes branden (maar er scheelt niets hoor) .
                              Lol, Alfa..... 💜

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk Berichten
                                Niet akkoord, 1,5 jaar en 20.000km met een 9-3 1.8t (Hirsch) gereden, enige kost was een onderhoud van net geen 200€ (olie en filters) bij een ex-Saab-dealer, voor de rest nul kosten aan gehad, probleemloze wagens
                                Ook niet akkoord ! Ik rij met Saab's ononderbroken sinds 1982 (GLE, Turbo16, 9.3 cab) qua onderhoud zijn ze goedkoper geweest dan mijn Audi A4, en ondergingen ook minder zware herstellingen. Ik kan er over spreken, want ik houd mijn wagens veel langer dan de garantieperiode...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                  Voor dat geld vind ge een C220 in AMG trim in DE

Toch genen FL ze maat.

Comment

• Tegen dat bimmer er ooit uit zal geraken wat hij wil, zal dit topic al vele pagina's langer zijn denk ik
                                    2.0 JTDm

Comment

ik heb 6 maand in een saab garage gewerkt.. wat daar allemaal binnenkwam jaman! onderhoudjes + kleine herstellingen van +€1000 ik zou er nie kunnen mee lachen
                                      Die waren dan ook niet voor niets gekend als afzetters...
                                      2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                        Tegen dat bimmer er ooit uit zal geraken wat hij wil, zal dit topic al vele pagina's langer zijn denk ik
                                        En dan komt hij opnieuw af met een 330i
                                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Working...
                                        X