Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke break?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
    En dan komt hij opnieuw af met een 330i

BMW X5 45e

Comment

Stel u voor

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
      Tegen dat bimmer er ooit uit zal geraken wat hij wil, zal dit topic al vele pagina's langer zijn denk ik
      Ik heb nog een dikke maand tijd

Comment

• Ga je dan je nickname wijzigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Ga je dan je nickname wijzigen?
          Hij heeft in pm een aanvraag gedaan: DaciaMCV

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Hij heeft in pm een aanvraag gedaan: DaciaMCV
            Dat was nog een verrassing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Maat van me heeft een 159 station in diesel. Heb er mee gereden. Die auto ziet er knap uit, ook binnenin (grappig turbo druk metertje) . Hij stuurt bijzonder scherp en direct.

Nadelen: gigantisch rammelen, er lag eens een grote veer (niet van een gans) onder z'n pedalen, rubbers ramen binnenkant lossen, knalpot verroest, handrem bleef hangen, diverse waarschuwingslampjes branden (maar er scheelt niets hoor) .
              Dat er mindere tussen zitten ga ik niet ontkennen, daarom moet je deze autos ook goed verkennen als je ee gaat kopen. Jaren terug had bij ons iemand een 159 ti station in de lease. Die heeft 240.000 km gebold en daar nu echt niks mis mee. Je moet gewoon eentje vinden die niet op maandag of vrijdag gebouwd is, of in vakanties
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Mercedes-Benz C Klasse ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Pits der nog wa af
                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Veel te duur, is geen FL en geen AMG-pack. Km-stand ook veel te hoog. Voor zijn prijs heeft ie dit:

Mercedes-Benz C Klasse ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Mercedes-Benz C Klasse ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Comment

ik was dat paar dagen geleden ook aan het denken, maar dan serieus!... best terug een E46 330i, maar deze keer in break,

dan wisselstukken genoeg en hij kan de Kw's overzetten (zelf als je iets koopt aan 15k met 100k km steek je idealiter ook al nieuwe dempers)
                    of als hij wat wil uitsparen aan taxen en nafte: een E46 320d break...

Comment

• Hoe is de navigatie feitelijk van de verschillende merken (Merc, Volvo, Skoda...)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                        Dat er mindere tussen zitten ga ik niet ontkennen, daarom moet je deze autos ook goed verkennen als je ee gaat kopen. Jaren terug had bij ons iemand een 159 ti station in de lease. Die heeft 240.000 km gebold en daar nu echt niks mis mee. Je moet gewoon eentje vinden die niet op maandag of vrijdag gebouwd is, of in vakanties
                        Hoewel ik vroeger ook serieus 'anti' italiaanse bucht was en nu in een schoonfamilie ben beland die alleen maar alfa moet en geen hitler auto (vw dus), ze hebben oa ook een 159 station 1900 diesel en dat rijdt niet slecht vind ik. Zit goed, rammelt niet, houdt goed zijn baan, mooi interieur, exterieur ook,..
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                          Hoewel ik vroeger ook serieus 'anti' italiaanse bucht was en nu in een schoonfamilie ben beland die alleen maar alfa moet en geen hitler auto (vw dus), ze hebben oa ook een 159 station 1900 diesel en dat rijdt niet slecht vind ik. Zit goed, rammelt niet, houdt goed zijn baan, mooi interieur, exterieur ook,..
                          De "geliefde" dictator Mussolini had anders ook een Alfa romeo als wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                            Hoe is de navigatie feitelijk van de verschillende merken (Merc, Volvo, Skoda...)?
                            Tegenwoordig bij Volvo zit dat snor. Maar voor 2012 (vorige Sensus) was dat iets "eenvoudiger" in de zin van niet te veel prullen en trullen. Bediening is wat wennen, maar niks om een auto voor te laten staan.
                            Soms wel wat traag in herberekenen als er veel kleine straatjes zijn, zoals in Brugge bv, en je negeert het voorstel een paar keer, dan kan het zijn dat je sneller het volgende straatje voorbij bent dat hij herberekend heeft, ik spreek dan van om de 30m een zijstraat.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                              Tegenwoordig bij Volvo zit dat snor. Maar voor 2012 (vorige Sensus) was dat iets "eenvoudiger" in de zin van niet te veel prullen en trullen. Bediening is wat wennen, maar niks om een auto voor te laten staan.
                              Soms wel wat traag in herberekenen als er veel kleine straatjes zijn, zoals in Brugge bv, en je negeert het voorstel een paar keer, dan kan het zijn dat je sneller het volgende straatje voorbij bent dat hij herberekend heeft, ik spreek dan van om de 30m een zijstraat.
                              Goh, ik gebruik GPS niet echt vaak. Enkel in de Berlingo voor het werk, maar daar gebruik ik de iPhone met TomTom op voor.
                              Feitelijk moet zo'n GPS me gewoon de weg tonen, verder moet ik daar geen extra toeters en bellen voor hebben.
                              En kan je die kaarten bij Volvo bv jaarlijks updaten?
                              Of zou je toch een aparte TomTom aanraden?
                              Ik vind het natuurlijk handiger en mooier als het in de wagen zelf weggewerkt zit.

Comment

Goh, ik gebruik GPS niet echt vaak. Enkel in de Berlingo voor het werk, maar daar gebruik ik de iPhone met TomTom op voor.
                                Feitelijk moet zo'n GPS me gewoon de weg tonen, verder moet ik daar geen extra toeters en bellen voor hebben.
                                Ik vind het natuurlijk handiger en mooier als het in de wagen zelf weggewerkt zit.
                                Als je ziet dat opties op een tweedehands amper iets uitmaken op de prijs (oke er is verschil tussen standaard en full), zou ik eentje zoeken met GPS in. Het is handiger en oogt mooier.
                                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Ik gebruik zelfs in de a4 al waze op mijn telefoon in plaats van die ingebouwde en die is nog geen vier jaar oud ... Ik vind het op een wagen van 4 jaar of ouder amper nog meerwaarde hebben.
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik zou voor de Octavia RS gaan, is de wagen in het lijstje met het meeste emotie en voor liefhebbers (RS). Je ziet ze quasi nooit rijden ook dus exclusief.

En dat rijdt goed.
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik gebruik tegenwoordig Sygic als GPS. Na een tip van Namaz. Werkt uitstekend. Voor mij geen OEM GPS meer in mijn volgende kar. Is gewoon te duur als optie, en moet bovendien nog reteduur upgraded worden ieder jaar.
                                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• De nieuwe ingebouwde GPS's van Vw zijn gratis up te daten nu. Kunt gratis de kaarten online downloaden. En daarmee bedoel ik legaal natuurlijk.
                                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Back on topic : http://fr.ww3.autoscout24.be/classif...442?asrc=st|as
                                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                                          X