Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke break?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oh, da's bijna een kopie van de mijne ;-).
    Kan alleen maar zeggen dat je daar volgens mij onmogelijk spijt van kan krijgen. Nog met de 5-cil., dus honderdduizenden superleuke km's mee te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
      Oh, da's bijna een kopie van de mijne ;-).
      Kan alleen maar zeggen dat je daar volgens mij onmogelijk spijt van kan krijgen. Nog met de 5-cil., dus honderdduizenden superleuke km's mee te rijden.
      Awel ik was met Namaz wat over een opvolger bezig, en toen haalde hij de V70 aan.
      Ik wist niet dat je die al voor zo'n prijs kon krijgen!

Heb jij een automaat? Want da's het enige waar ik nog 0,0 van weet.

Comment

• Waar mijne tip al niet goed voor is ;-)

Comment

• Is da nie te bootachtig voor u?
          BMW X5 45e

Comment

• Hoe is het nu afgelopen met die 330, wordt die hersteld of perte totale?
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
              Hoe is het nu afgelopen met die 330, wordt die hersteld of perte totale?
              Perte totale.
              Is bijna compleet gestript. Morgen komt er 4 man langs voor onderdelen (veerpootbrug, eisenmann, achterbumper, zijskirts enz...)
              En de wagen zelf wordt morgen ook opgehaald.
              Het blok gaat in een E30 kas gelepeld worden, en dient dan voor het circuit.

Ik zal er ongeveer een 4k - 5k van kunnen recupereren.

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Is da nie te bootachtig voor u?
              Goh, het kan niet erger zijn dan een 523i veronderstel ik?

Nee, mijn nonkel heeft ook nog een oudere V70 gehad. Ik vond het goed op de baan liggen.
              Het is sowieso al niet de bedoeling om de bochten aan elkaar te raggen.
              In de 1e plaats moet het een comfy, betrouwbare break zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Awel ik was met Namaz wat over een opvolger bezig, en toen haalde hij de V70 aan.
                Ik wist niet dat je die al voor zo'n prijs kon krijgen!

Heb jij een automaat? Want da's het enige waar ik nog 0,0 van weet.
                Ja, gelukkig met automaat. Ben ik supertevreden van. Hij is eerder op comfort ipv sport gericht, maar eens je weet hoe hij reageert op de gaspedaal kan je er net zo goed heel sportief mee uit de hoek komen.
                (Ik kan in elk geval zeggen dat er af en toe bij groen licht al wel een paar jong gasten in sportkarren van het verschieten hun pet over hun oren gezakt is :-).)

Comment

• Daarom dakket zeg. Mijn bedoeling was ook voor comfortabele boot en zie nu wat er allemaal aan veranderd wordt . Nog wat M5 geprul eind van de maand

Nuja ik vond zo'n V70 niet slecht rijden, zeker nie. Maar het is echt comfortabel. Nog comfortabeler dan mijn boot .
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                    spijtig dat ze dat bij Audi niet begrepen hebben. Upgrade in de A5 zou met 200€ kosten.
                    Kun je allemaal illegaal downloaden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Daarom dakket zeg. Mijn bedoeling was ook voor comfortabele boot en zie nu wat er allemaal aan veranderd wordt . Nog wat M5 geprul eind van de maand

Nuja ik vond zo'n V70 niet slecht rijden, zeker nie. Maar het is echt comfortabel. Nog comfortabeler dan mijn boot .
                      Deze is af-fabriek verlaagd, dus zal goed meevallen

Comment

Deze is af-fabriek verlaagd, dus zal goed meevallen
                        Is dat onderdeel van het R-Design?

Comment

• Gisteren in een V70 meegereden. Heel comfortabel gevoel. Bijzonder glad leder, viel me op. Interieur heel strak en modern ogend. De rust wordt verstoord door de onhandig drukke middenconsole vol knoppen. Veel ruimte. Het was een handgeschakelde dus kan niets vertellen over de automaat.
                          Wel hoekig design buitenkant. In combinatie met verlaging en de juiste velgen kan dit wel z'n charme hebben.

Helaas klinkt het uitspreken van het merk nog altijd zoals mottenballen.

Comment

• Als dat dezelfde automaat is als in de xc60 is dat ok. Maar niet echt vlot. Beetje zestraps automaat a la E9x reeks
                            BMW X5 45e

Comment

• Ik heb onlangs kunnen rijden met een D3 (v60) met zo'n geartronic. Hier thuis hebben we zowel een zf 8 als s tronic. (als referentie)
                              Die geartronic doet het echt prima, zachte schakelovergangen en zeker niet traag. Zeker in combinatie met die d3, wagen heeft echt een zeer positieve indruk nagelaten.
                              Ik vond de gasrespons heel nerveus in het begin, veel nerveuzer ingesteld dan bij onze 520 of a5 het geval was. Eenmaal dat wat wende, leuke aandrijving.
                              Die 5cylinder hoor je echt heel mooi grommen in het interieur. Als je een tijdje 2liter diesels gewoon bent is dat echt een verademing.

Ik zou zo'n v70, zeker met dat mooie r design, zeker een kans geven. Ik denk niet dat je ontgoocheld gaat zijn.
                              -

Comment

• Kom Kevin, we rijden er volgend weekend om!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                  Ik heb onlangs kunnen rijden met een D3 (v60) met zo'n geartronic. Hier thuis hebben we zowel een zf 8 als s tronic. (als referentie)
                                  Die geartronic doet het echt prima, zachte schakelovergangen en zeker niet traag. Zeker in combinatie met die d3, wagen heeft echt een zeer positieve indruk nagelaten.
                                  Ik vond de gasrespons heel nerveus in het begin, veel nerveuzer ingesteld dan bij onze 520 of a5 het geval was. Eenmaal dat wat wende, leuke aandrijving.
                                  Die 5cylinder hoor je echt heel mooi grommen in het interieur. Als je een tijdje 2liter diesels gewoon bent is dat echt een verademing.

Ik zou zo'n v70, zeker met dat mooie r design, zeker een kans geven. Ik denk niet dat je ontgoocheld gaat zijn.
                                  Merci voor je feedback!
                                  Blijkbaar zijn de meesten positief over de V70.
                                  Ik ga één van deze dagen eens met K2 afspreken, hij heeft me uitgenodigd om zijn V70 eens te komen bezien, waarvoor dank. Dan kan ik direct zien of de wagen me aanstaat.

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Als dat dezelfde automaat is als in de xc60 is dat ok. Maar niet echt vlot. Beetje zestraps automaat a la E9x reeks
                                  Gohja, in een V70 zal dat misschien niet echt een probleem zijn. 'T is niet dat het 335i gerief is ofzo

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Kom Kevin, we rijden er volgend weekend om!
                                  Awel, normaal zijn de meeste onderdelen van de 330i verkocht vandaag, de bumper en zijskirts zijn net vertrokken.
                                  Maar komende 3 weekends kan ik al niet.
                                  Volgend weekend Frankrijk, weekend daarna weg met de vriendin voor haar bday, en weekend daarna is het Roparun.
                                  Als hij nog online staat op de 30e Mei (of een soortgelijke) zijn we weg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                    Is dat onderdeel van het R-Design?
                                    Idd. Wordt in de brochure vermeld (p. 37): http://esd.volvocars.com/local/be/eB.../NL/V70_NL.pdf

Comment

Idd. Wordt in de brochure vermeld (p. 37): http://esd.volvocars.com/local/be/eB.../NL/V70_NL.pdf
                                      Tnx!

Sowieso eentje zoeken met R-Design dan!

Comment

• Of een zonder, en daarna Eibach laten plaatsen.
                                        Daar ben ik zelf ook tevreden van. Dan krijg je dit dus: http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post5328345

Comment

• Idd, onderdeel van R-design. Is iets minder strak dan een Eibach, maar zeker en vast een groot verschil tov niet-R-design. Directere stuurinrichting en verlaging is ook onderdeel van R-design.

D3 en geartronic is idd een hele mooie combinatie. Kan je zeer goed sturen met de voet, en is idd wat nerveuzer in de lage toeren dan andere 2 liters. Raak je snel gewend.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X