Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke break?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En Bompa heeft al wat Volvo's versleten. Dus 1 adres als je iets moet weten van Volvo: Bompa dus.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• En als je om de 100.000km een flush van de v-bak doet blijft die gaan
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
        En als je om de 100.000km een flush van de v-bak doet blijft die gaan
        Je doelt dan op de geartronic?
        Nu, zoiets doe ik sowieso, heb ik ook direct gedaan bij de handbak van m'n 330i bij aankoop. Ik voelde toch serieus verschil.

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
        Of een zonder, en daarna Eibach laten plaatsen.
        Daar ben ik zelf ook tevreden van. Dan krijg je dit dus: http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post5328345
        Staat echt knap!
        Heb je topic eens doorgenomen.

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
        Idd, onderdeel van R-design. Is iets minder strak dan een Eibach, maar zeker en vast een groot verschil tov niet-R-design. Directere stuurinrichting en verlaging is ook onderdeel van R-design.

D3 en geartronic is idd een hele mooie combinatie. Kan je zeer goed sturen met de voet, en is idd wat nerveuzer in de lage toeren dan andere 2 liters. Raak je snel gewend.
        Goh, ik hoef in principe niet zo echt overtuigd te worden van de geartronic, al wil ik sowieso wel eens 'voelen' hoe die is.
        Het is vooral de vriendin die een handbak wil
        Hopelijk kan K2 haar overtuigen voor een geartronic

Comment

• Ben niet goed mee.. Wat is er gebeurd met uw 330i? Ergens topic van ofzo?
          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Zie: http://www.autoforum.be/showthread.p...1-BMW-E46-330i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenw00t Bekijk Berichten
              Ja maar staat niks in van perte totale enzo...
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Yap is perto.
                Wagen is in onderdelen verkocht

Comment

• Maar wat is er dan gebeurd?

Comment

• Welke break?

V70 lijkt me toch ook een zeer leuke wagen, zeker als je plaats vandoen hebt heeft hij wel een mooi totaalpakket. Interieur is zowat als de s80en dat is gewoon comfy en dik in mijn ogen. Zeer volwassene, sommigen vinden het al gedateerd e.d. maar ik vind het daar beter vertoeven als de meeste moderne wagens, ook de duurdere merken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                      Staat echt knap!
                      Heb je topic eens doorgenomen.

Het is vooral de vriendin die een handbak wil
                      Hopelijk kan K2 haar overtuigen voor een geartronic
                      Bedankt ;-).

Mijn vrouw had eerst ook zoiets van "da's niks voor mij".
                      Maar ondertussen rijdt ze er al even graag mee als die van haarzelf :-).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk Berichten
                        Niet akkoord, 1,5 jaar en 20.000km met een 9-3 1.8t (Hirsch) gereden, enige kost was een onderhoud van net geen 200€ (olie en filters) bij een ex-Saab-dealer, voor de rest nul kosten aan gehad, probleemloze wagens
                        Altijd grappig als mensen op basis van dergelijke ervaringen denken dat ze een merk goed kennen.

Comment

• donderdagavond de 330 zien staan bij De Clercq zonder bumpers,
                          moet zot zijn de 3.0 in een E30 die 3-400 kg minder weegt!
                          4 a 5000 lijkt me heel goed verkocht aan onderdelen (niet gedacht eigenlijk)

V70? enkel kopen als je iets veel wolliger/comfy-er/saaier wilt dan de E46 op Koni's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            Altijd grappig als mensen op basis van dergelijke ervaringen denken dat ze een merk goed kennen.
                            En nog grappiger als mensen met geen hol ervaring denken een mening te moeten geven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                              En Bompa heeft al wat Volvo's versleten. Dus 1 adres als je iets moet weten van Volvo: Bompa dus.
                              't Is nog maar m'n tiende waaraan ik begonnen ben nu

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                              Bedankt ;-).

Mijn vrouw had eerst ook zoiets van "da's niks voor mij".
                              Maar ondertussen rijdt ze er al even graag mee als die van haarzelf :-).
                              Idem. Toen ik m'n eerste Volvo kocht moest ze daar weinig van weten, da's voor oude mensen.
                              Een paar jaar later reed ze heel graag met onze 940, de ultieme oudepetenbak
                              En nadien zaagde ze om een V70 te kopen. En zo geschiedde, de eerste van drie V70's.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenw00t Bekijk Berichten
                                heeft er niets mee te maken

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Maar wat is er dan gebeurd?
                                Ik kwam van een oprit gereden, zicht was vrij slecht naar links, wagen niet gezien, Kia Sorento op zijn rechtervoorwiel gepakt.
                                Resultaat, mijn chassis scheef, motorkap, voorbumper, radiator enz... voor vuilbak.
                                Minstens 4k kosten aan, dus beslist om niet meer te repareren.
                                Last edited by ; 03/05/2015, 10:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
                                  donderdagavond de 330 zien staan bij De Clercq zonder bumpers,
                                  moet zot zijn de 3.0 in een E30 die 3-400 kg minder weegt!
                                  4 a 5000 lijkt me heel goed verkocht aan onderdelen (niet gedacht eigenlijk)

V70? enkel kopen als je iets veel wolliger/comfy-er/saaier wilt dan de E46 op Koni's!
                                  Ja, denk dat het wel vooruit zal gaan.
                                  Had het ook niet gedacht, maar blijkbaar zijn de 'sport' onderdelen vrij zeldzaam bij een E46.
                                  En had ook wel wat mods waar ik nog vrij veel geld van kan recupereren. En zeker op BimmerBoard zoeken ze dat.

Comment

• Op zoek naar een tweedehands Volvo V70? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Interieur is wel gezellig.

Al 38 stemmen voor de c-klasse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                        't Is nog maar m'n tiende waaraan ik begonnen ben nu
                                        De 10de, amai... Ik ben nog maar aan 5, en die heb ik niet allemaal zelf tot het eind gereden... Sommige maar een jaar of zo.

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                        Idem. Toen ik m'n eerste Volvo kocht moest ze daar weinig van weten, da's voor oude mensen.
                                        Een paar jaar later reed ze heel graag met onze 940, de ultieme oudepetenbak
                                        En nadien zaagde ze om een V70 te kopen. En zo geschiedde, de eerste van drie V70's.
                                        Bij mijn vrouw was het niet zozeer Volvo, maar de automaat waar ze zich niet gerust bij voelde.
                                        Zowel de 460 als de V40's in 1998-2001 vond ze meer dan OK, en voor de V40 2.0t moest ik soms snel zijn om hem te kunnen gebruiken, anders was zij ermee weg.

Mijn vrouw had dus wel wat schrik van de automaat omdat nog nooit met zoiets gereden had, maar na een paar ritjes ermee in 't dorp bij ons was ze er al helemaal aan gewoon. Nu rijdt zij regelmatig als we bv. een naar de kust gaan, kwestie van de automaat helemaal gewoon te blijven. Vind ik best leuk, mij eens laten voeren, ondertussen af en toe een stukje boek of krant lezen, lekker relax .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                                          Mijn vrouw had dus wel wat schrik van de automaat omdat nog nooit met zoiets gereden had, maar na een paar ritjes ermee in 't dorp bij ons was ze er al helemaal aan gewoon. Nu rijdt zij regelmatig als we bv. een naar de kust gaan, kwestie van de automaat helemaal gewoon te blijven. Vind ik best leuk, mij eens laten voeren, ondertussen af en toe een stukje boek of krant lezen, lekker relax .
                                          Denk dat het bij mijn vriendin ook zoiets zal zijn.
                                          Ze heeft nog maar 1 keer met een DS5 automaat gereden, en had per ongeluk met haar linkervoet geremd
                                          Sindsdien had ze er wat schrik van, en rijdt ze daar niet meer mee.
                                          De automaat uit een DS5 is nu ook niet om over naar huis te schrijven.
                                          Alé, ik moet nuanceren, om héél relax te rijden voldoet die, maar als je eens wat sportiever wil rijden, mag je het vergeten. Ik schakel 10 keer sneller manueel.

Comment

Working...
                                          X