Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke break?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
    Ze zijn beiden even betrouwbaar. Alleen is de ene wat sneller dan de andere.
    Hmm, dan zal het tussen de D3 163 pk en D5 205 pk gaan.
    Want ik zie het nut niet in van de D5 met 185 pk tov de D3.

Comment

• Hou ook rekening met de draaicirkel bij zo'n V70. Velen die nog nooit Volvo reden mispakken zich daar wel eens in als ze van een ander merk komen...
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
        Hou ook rekening met de draaicirkel bij zo'n V70. Velen die nog nooit Volvo reden mispakken zich daar wel eens in als ze van een ander merk komen...
        Bwa, ik rijd momenteel met de langste Citroën Jumper die je kan bestellen, veel erger kan het niet worden

Nee, goed dat je het aanhaalt! Nu ja, ergens kan je dat wel verwachten bij zo'n slagschip.

Comment

• Wel ja, als je erop ingesteld bent is het geen probleem natuurlijk.
          Die RWD Volvo's van vroeger draaiden bij manier van spreken op een zakdoek. Maar FWD+ een 5-pitter in de neus heeft daar verandering in gebracht
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Bwa, ik rijd momenteel met de langste Citroën Jumper die je kan bestellen, veel erger kan het niet worden

Nee, goed dat je het aanhaalt! Nu ja, ergens kan je dat wel verwachten bij zo'n slagschip.
            Dus toch, dan stonde daarstraks aan de Citroen garage in Lokeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Dus toch, dan stonde daarstraks aan de Citroen garage in Lokeren.
              Correct! Een collega had een platte band gereden, heb dan maar de reserve op die Berlingo gesmeten, en de platte afgeleverd in Lokeren.
              Ik rij normaal gans de week met de Jumper, daarna terug Berlingo denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                Wel ja, als je erop ingesteld bent is het geen probleem natuurlijk.
                Die RWD Volvo's van vroeger draaiden bij manier van spreken op een zakdoek. Maar FWD+ een 5-pitter in de neus heeft daar verandering in gebracht
                Klopt is soms ergerlijk maar je geraakt eraan gewoon en de 5 cilinder maakt veel goed.
                '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                '08 S60 2.4D
                http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Ik deed met men pinkers maar noppes! Asocialen gast!!

Comment

Ik deed met men pinkers maar noppes! Asocialen gast!!
                    Oeie, waar dat?!
                    Ik was aan het racen tegen een Mazda 3, en heb nog gewonnen ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                      Klopt is soms ergerlijk maar je geraakt eraan gewoon en de 5 cilinder maakt veel goed.
                      Is die dan zo goed qua loopcultuur, die I5?

Comment

Oeie, waar dat?!
                        Ik was aan het racen tegen een Mazda 3, en heb nog gewonnen ook

Aan de garage

Comment

Aan de garage
                          Aah maar zat ik wel in de wagen? Voor 't zelfde geld stond ik nog aan de receptie

Comment

Aah maar zat ik wel in de wagen? Voor 't zelfde geld stond ik nog aan de receptie
                            Ja net.

Comment

Ja net.
                              Ah oei sorry dan
                              Was waarschijnlijk mijn Coyote aan't opzetten

Comment

Ah oei sorry dan
                                Was waarschijnlijk mijn Coyote aan't opzetten
                                Eerder u trapladder in den auto aant trekken

Comment

Roffel roffel
                                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Ze zijn soepel, levendig en hoe hoger in toeren hoe beter ze klinken. Een D5 blijft trekken tot aan de begrenzer.
                                    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                    '08 S60 2.4D
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

Goh, het moet alleszins eentje zijn vanaf een D3. D5 mag ook altijd.
                                      Enja goed, 163 pk en 400 Nm is nu ook niet underpowered hé

Wel raar, blijkbaar zijn er 2 D5 versies.
                                      Eentje met 185 pk en 400Nm, en eentje met 205 pk en 420 Nm.
                                      Iemand van de Volvo kenners een woordje uitleg?
                                      Een D3 is echt wel een leuke motor. Zelfs de D3 2.0d met 136pk, maar ook de D3 met 163pk.
                                      Die 205pk is gewoon vanaf een bepaald bouwjaar gekomen (ik dacht 2011 maar ben niet zeker) en heeft idd een extra turbo.

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                      Hmm, dan zal het tussen de D3 163 pk en D5 205 pk gaan.
                                      Want ik zie het nut niet in van de D5 met 185 pk tov de D3.
                                      Rijdt toch nog net wat anders. De D5 is een all-round. Zowel laag als hoog in de toeren heeft die z'n macht, enorme soepele motor. De D3 wat minder in de hogere toeren, al kan je ook niet klagen. Maar er zit wel degelijk verschil op. Maar beide zijn in de lage toeren dus zeer soepel.

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                      Uiteraard, aangename motor. Moeilijk te beschrijven, maar toch anders dan een zescilinder.

Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                                      Ze zijn soepel, levendig en hoe hoger in toeren hoe beter ze klinken. Een D5 blijft trekken tot aan de begrenzer.
                                      Dat is.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Bochten staat eigenlijk laag op de lijst.
                                        Met iets verlaagde ophanging zit ook dat wel goed hoor :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                                          Met iets verlaagde ophanging zit ook dat wel goed hoor :-)
                                          Ja, ga sowieso Eibach steken als ik geen R line heb.
                                          Btw, m'n postvak is leeg

Comment

Working...
                                          X