Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke break?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenJa, ga sowieso Eibach steken als ik geen R line heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenOh ja, voor Eibach kan ik je nog wel een goed adres bezorgen. ;-)
Ikzelf ben wel content over KEAN Suspensions.
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenIvm D5: als je een iets recentere neemt, kan je ook 215 pk vinden.
Zelf vond ik prijs, lage kilometerstand, het schuifdak en de kleurcombinatie lak/zetels belangrijker. ;-)
Ja, opties hebben ook wel voorrang. De verkoper van de D5 heeft me net gecontacteerd, ik ga binnenkort eens naar de wagen gaan zien! Er viel over de prijs te praten, dus met wat chance...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenBen benieuwd! Wil wel een ritje met die D5 dan
Vraag me enkel nog af hoeveel ik er max voor zou geven... Ik dacht 14k - 14,5k?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenWacht af hoe hij eruit ziet, met zo een motorisatie kan je natuurlijk eens zot doen qua bieden à la wheeler dealers.
14,5k zal hij wel bijten als 't geen moeilijke persoon is.
Comment
-
Ging je niet naar Spanje deze zomer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenAwel, ik had inderdaad gedacht aan 14,5k max. Tenslotte is het ook wel Summum uitvoering, winterset erbij, dikke D5 motor...Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Persoonlijk vind ik het moeilijk vooraf te zeggen of ik er 1000 meer of minder voor wil geven. Hangt af van de conditie van de auto, de testrit, onderhoudshistoriek... Een die bv altijd bij dezelfde Volvo-dealer geweest is, daarrond kan je even met die dealer gaan praten als je wil. Of met een chassisnummer kan je bij elke dealer de historiek opvragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik het moeilijk vooraf te zeggen of ik er 1000 meer of minder voor wil geven. Hangt af van de conditie van de auto, de testrit, onderhoudshistoriek... Een die bv altijd bij dezelfde Volvo-dealer geweest is, daarrond kan je even met die dealer gaan praten als je wil. Of met een chassisnummer kan je bij elke dealer de historiek opvragen.
Zijn er eigenlijk bepaalde dingen waarbij je bij een V70 moet letten bij een testrit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenHij is blijkbaar altijd bij Van Houdt in Herentals op onderhoud geweest, dus dat is positief.
Zijn er eigenlijk bepaalde dingen waarbij je bij een V70 moet letten bij een testrit?
:p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa, tijdens het testrijden een traantje laten als je een BMW ziet rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenKwestie van in het achterhoofd te houden dat afscheid nemen iid soms moeilijk is, maar bij een verbetering zoals nu doet het maar half zoveel pijn :-P.
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa, tijdens het testrijden een traantje laten als je een BMW ziet rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenHahaha, ben vrij benieuwd naar het karakter van die D5 tov de 3.0 I6 van m'n 330i
Dat zou ik juist niet doen, appelen en peren weet je wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDat zou ik juist niet doen, appelen en peren weet je wel.
Maar ben toch curieus
Ben vooral benieuwd hoe zo'n D5 in toeren trekt, als het ook maar iets trekt op m'n 3.0 dan zal ik een zeer tevreden man zijn. Dat blok was echt soepel over z'n volledige toerenbereik, ondanks 'maar' 300 Nm te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenHahaha, ben vrij benieuwd naar het karakter van die D5 tov de 3.0 I6 van m'n 330i
Een traantje van het lachen als ik de zoveelste 316d met M Performance parts er compleet af rijd (aan de lichten, want in bochten zal ik zeker verliezen door die M onderdelen )
Als ik van u was zou ik een 316d 40 years edition kopen. M performance pack én aerodynamicapakket hé!
mgv,BMW X5 45e
Comment
Comment