Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke break?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAls ik van u was zou ik een 316d 40 years edition kopen. M performance pack én aerodynamicapakket hé!
mgv,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAls ik van u was zou ik een 316d 40 years edition kopen. M performance pack én aerodynamicapakket hé!
mgv,
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenJa maar het blijft een naft vs diesel strijd en dat kan je niet echt maken.
Bon, dan rest nog enkel de vraag. Met welke kar gaan we naar Spanje?
Spijtig dat Shana zeker vooraan moet zitten, anders konden we gewoon afwisselen.
Hoewelja, gij hebt omnium op uw kar he, dus als er iets mee voorvalt is dat niet zo erg
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMet groet vriendelijk??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk BerichtenYep, offerte laten maken, was 33000 euro rond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenSpijtig dat Shana zeker vooraan moet zitten, anders konden we gewoon afwisselen.
Hoewelja, gij hebt omnium op uw kar he, dus als er iets mee voorvalt is dat niet zo erg
Comment
-
Donderdag na het werk ga ik gaan zien!
Wel 2 opmerkingen, er zit een nieuw blok in sinds vorig jaar (!). De cilinderwand van het vorige blok was gescheurd, en op kosten van Volvo is daar een nieuw in gezet, heeft er factuur van. Vind ik wel positief, heeft dus feitelijk maar 25k op de blok staan!
En het andere punt is een plek op de motorkap door duivenshit. Maar dat ging hij in mindering brengen indien ik het liet repareren, zou een €300 zijn om de motorkap te herspuiten. Is zelfs een paar weken geleden compleet gecleand door een detailing bedrijf.
Ik denk dat ik al verkocht ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenDonderdag na het werk ga ik gaan zien!
Wel 2 opmerkingen, er zit een nieuw blok in sinds vorig jaar (!). De cilinderwand van het vorige blok was gescheurd, en op kosten van Volvo is daar een nieuw in gezet, heeft er factuur van. Vind ik wel positief, heeft dus feitelijk maar 25k op de blok staan!
En het andere punt is een plek op de motorkap door duivenshit. Maar dat ging hij in mindering brengen indien ik het liet repareren, zou een €300 zijn om de motorkap te herspuiten. Is zelfs een paar weken geleden compleet gecleand door een detailing bedrijf.
Ik denk dat ik al verkocht ben
Maar cilinderwanden scheuren niet zomaar...
Kan een ontwerpfout zijn (zoals bij sommige Porsche motoren bijvoorbeeld) maar bij de D5 heb ik daar nog nooit van gehoord. Andere mogelijkheid is dat het blok koud mishandeld werd (zegt dan ook iets over de rest van de auto) ofwel met verkeerde olie gereden maar dan zou Volvo wel niet tussengekomen zijn neem ik aan.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenIk hoop dat ik bij deze wel de kans krijg om eens mee te rijden Eend met vitaminen, nope, 330i, nope, ...
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenDie duivenstront is nu nog het minste.
Maar cilinderwanden scheuren niet zomaar...
Kan een ontwerpfout zijn (zoals bij sommige Porsche motoren bijvoorbeeld) maar bij de D5 heb ik daar nog nooit van gehoord. Andere mogelijkheid is dat het blok koud mishandeld werd (zegt dan ook iets over de rest van de auto) ofwel met verkeerde olie gereden maar dan zou Volvo wel niet tussengekomen zijn neem ik aan.
Ik ga eens vragen of er eventueel een reden is gegegeven door Volvo.
Nu goed, zou het raar vinden moest ge met een bepaalde rijstijl een (toch wel robuust) blok kapot kunt rijden na 90k km. Aleja heb er zelf te weinig kennis van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbijkomend voordeel...volvo automatic = geen roettest...dpf delete, chippen is allemaal geen probleem !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenBlijft stock ze, ga er niets aan veranderen buiten een velg en Eibach veren.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk zou er niets aan veranderen, vriendin blij en huisje blij'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
'08 S60 2.4D
http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096
Comment
-
Net nog eens gebeld, hij heeft nog met de technieker gesproken, en volgens hem was het een fabricagefout.
Echter konden ze dat niet echt toegeven bij Volvo.
Technieker zei ook dat het de 1e keer was op 15 jaar tijd dat hij zoiets tegenkwam.
Totaalfactuur zoi een kleine €10.000 geweest zijn, 4 pagina's lang.
Langs de ene kant wel enorm goed dat er een nieuw blok in zit, langs de andere kant inderdaad toch maar raar dat het blok in de soep is gelopen.
Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk BerichtenIk zou er nog een labrador bijnemen
Koffer moet toch gevuld geraken he
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk zou er niets aan veranderen, vriendin blij en huisje blij
Maar de huidige velgen blijven er voorlopig wel op.
Comment
Comment