Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
langs de andere kant inderdaad toch maar raar dat het blok in de soep is gelopen.
Je kan altijd de dealer zelf nog eens contacteren, mocht je twijfelen aan zijn uitleg.
Maar het kan altijd gebeuren... Heb ik vorig jaar ook begrepen van een collega van me. Zijn 330d-blok was op 115.000 km compleet naar de vaantjes zonder er zelf voor iets tussen te zitten. De technieker van BMW had het ook voor een fabrieksfout.
(Enkel werd dit door BMW niet erkent en hij heeft dus geen nieuw blokje erin gekregen. Het enige wat ze wilden doen, was hem korting op herstellingkosten geven. Hij heeft de auto dan maar verkocht aan een handige Harry die er zelf een ander blok in ging leggen...)
Je kan altijd de dealer zelf nog eens contacteren, mocht je twijfelen aan zijn uitleg.
Maar het kan altijd gebeuren... Heb ik vorig jaar ook begrepen van een collega van me. Zijn 330d-blok was op 115.000 km compleet naar de vaantjes zonder er zelf voor iets tussen te zitten. De technieker van BMW had het ook voor een fabrieksfout.
(Enkel werd dit door BMW niet erkent en hij heeft dus geen nieuw blokje erin gekregen. Het enige wat ze wilden doen, was hem korting op herstellingkosten geven. Hij heeft de auto dan maar verkocht aan een handige Harry die er zelf een ander blok in ging leggen...)
Welja, ik ga donderdag het chassisnummer noteren als ik echt interesse heb. En dan even navragen.
Ik vermoed wel dat hij de waarheid spreekt. Tenslotte, moest Volvo er niet zeker van zijn van hun fout, zouden ze ook geen nieuw blok gestoken hebben.
Ge zult zo maar iets tegenkomen...
Ik vraag me af of er nog andere oorzaken kunnen voor zijn dat zoiets gebeurt.
Donderdag na het werk ga ik gaan zien!
Wel 2 opmerkingen, er zit een nieuw blok in sinds vorig jaar (!). De cilinderwand van het vorige blok was gescheurd, en op kosten van Volvo is daar een nieuw in gezet, heeft er factuur van. Vind ik wel positief, heeft dus feitelijk maar 25k op de blok staan!
En het andere punt is een plek op de motorkap door duivenshit. Maar dat ging hij in mindering brengen indien ik het liet repareren, zou een €300 zijn om de motorkap te herspuiten. Is zelfs een paar weken geleden compleet gecleand door een detailing bedrijf.
Ik denk dat ik al verkocht ben
Tja ik weet niet. Ik snap dat het een nieuw blok is, maar ik vind dat toch maar sketchy Maar dat ligt puur aan mij hoor, ik heb gewoon schrik op da vlak
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Tja, ieder zijn voorkeur natuurlijk, maar als ik moet kiezen tussen een V70 summum 5-cil of een vrij kale en kleine A4 of C (met basismotor vermoed ik), dan weet ik het toch wel hoor... Die A4 is dan ook nog eens van 2008.
Tja, ieder zijn voorkeur natuurlijk, maar als ik moet kiezen tussen een V70 summum 5-cil of een vrij kale en kleine A4 of C (met basismotor vermoed ik), dan weet ik het toch wel hoor... Die A4 is dan ook nog eens van 2008.
volledig mee eens.
Blijkbaar heeft TK zijn zinnen nu gezet op een V70, dus nu is het gewoon nog een goede vinden.
Tja ik weet niet. Ik snap dat het een nieuw blok is, maar ik vind dat toch maar sketchy Maar dat ligt puur aan mij hoor, ik heb gewoon schrik op da vlak
Gohja, als ik de facturen donderdag nakijk, en het klopt effectief, zie ik daar niet persé graten in. Als ik hem ook face 2 face kan spreken, merk ik ook wel meestal of er iets louche aan is.
Kan het natuurlijk gebruiken als middel om de prijs te drukken, al kan dat ook averechts werken, aangezien in theorie die Volvo nu net iets meer waard is met nieuwe motor.
Comment