Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke break?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    Blijft stock ze, ga er niets aan veranderen buiten een velg en Eibach veren.
    Als je eens van koppel gaat geproefd hebben, wil je altijd meer koppel.

Het is een kwestie van tijd . Voor alle zekerheid is jouw uitspraak nu bewaard voor het nageslacht.

Comment

• Cardans poef, versnellingsbak poef
      Waarom al dat getune? Koop u dan een T6
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Ik zou toch uitkijken met deze D5, waarom geen D3?

Volvo V70 ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Hier vind je een tweedehands Volvo V70 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

Het is een kwestie van tijd . Voor alle zekerheid is jouw uitspraak nu bewaard voor het nageslacht.
          Dat is jou mening dan...
          Ik ben niet zo'n 'koppelfreak'....

ohja, heb octavia gestemd

Comment

langs de andere kant inderdaad toch maar raar dat het blok in de soep is gelopen.
            Je kan altijd de dealer zelf nog eens contacteren, mocht je twijfelen aan zijn uitleg.

Maar het kan altijd gebeuren... Heb ik vorig jaar ook begrepen van een collega van me. Zijn 330d-blok was op 115.000 km compleet naar de vaantjes zonder er zelf voor iets tussen te zitten. De technieker van BMW had het ook voor een fabrieksfout.
            (Enkel werd dit door BMW niet erkent en hij heeft dus geen nieuw blokje erin gekregen. Het enige wat ze wilden doen, was hem korting op herstellingkosten geven. Hij heeft de auto dan maar verkocht aan een handige Harry die er zelf een ander blok in ging leggen...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

Bwa, in m'n 118d had ik 420Nm koppel. Toch verkies ik nog altijd een mooi lineaire curve.
              Al kan ik koppel uit een 330d bv ook wel smaken.

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
              Je kan altijd de dealer zelf nog eens contacteren, mocht je twijfelen aan zijn uitleg.

Maar het kan altijd gebeuren... Heb ik vorig jaar ook begrepen van een collega van me. Zijn 330d-blok was op 115.000 km compleet naar de vaantjes zonder er zelf voor iets tussen te zitten. De technieker van BMW had het ook voor een fabrieksfout.
              (Enkel werd dit door BMW niet erkent en hij heeft dus geen nieuw blokje erin gekregen. Het enige wat ze wilden doen, was hem korting op herstellingkosten geven. Hij heeft de auto dan maar verkocht aan een handige Harry die er zelf een ander blok in ging leggen...)
              Welja, ik ga donderdag het chassisnummer noteren als ik echt interesse heb. En dan even navragen.

Ik vermoed wel dat hij de waarheid spreekt. Tenslotte, moest Volvo er niet zeker van zijn van hun fout, zouden ze ook geen nieuw blok gestoken hebben.
              Ge zult zo maar iets tegenkomen...
              Ik vraag me af of er nog andere oorzaken kunnen voor zijn dat zoiets gebeurt.

Comment

Donderdag na het werk ga ik gaan zien!
                Wel 2 opmerkingen, er zit een nieuw blok in sinds vorig jaar (!). De cilinderwand van het vorige blok was gescheurd, en op kosten van Volvo is daar een nieuw in gezet, heeft er factuur van. Vind ik wel positief, heeft dus feitelijk maar 25k op de blok staan!
                En het andere punt is een plek op de motorkap door duivenshit. Maar dat ging hij in mindering brengen indien ik het liet repareren, zou een €300 zijn om de motorkap te herspuiten. Is zelfs een paar weken geleden compleet gecleand door een detailing bedrijf.
                Ik denk dat ik al verkocht ben
                Tja ik weet niet. Ik snap dat het een nieuw blok is, maar ik vind dat toch maar sketchy Maar dat ligt puur aan mij hoor, ik heb gewoon schrik op da vlak
                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Bimmer(of mss Namaz)

Audi A4 ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Mercedes-Benz C Klasse ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

• Ik vind zo'n 159 SW 2.4 jtdm nog geen zo'n slecht alternatief
                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                      Bimmer(of mss Namaz)

Audi A4 ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

http://www.2dehands.be/autos/mercede...ml#top-of-page
                      Tja, ieder zijn voorkeur natuurlijk, maar als ik moet kiezen tussen een V70 summum 5-cil of een vrij kale en kleine A4 of C (met basismotor vermoed ik), dan weet ik het toch wel hoor... Die A4 is dan ook nog eens van 2008.

Comment

• Trouwens, en een insignia? Of is da een no go?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                          Tja, ieder zijn voorkeur natuurlijk, maar als ik moet kiezen tussen een V70 summum 5-cil of een vrij kale en kleine A4 of C (met basismotor vermoed ik), dan weet ik het toch wel hoor... Die A4 is dan ook nog eens van 2008.
                          volledig mee eens.

Blijkbaar heeft TK zijn zinnen nu gezet op een V70, dus nu is het gewoon nog een goede vinden.
                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                            Ik vind zo'n 159 SW 2.4 jtdm nog geen zo'n slecht alternatief
                            Inderdaad,maar is geen break
                            Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Tja ik weet niet. Ik snap dat het een nieuw blok is, maar ik vind dat toch maar sketchy Maar dat ligt puur aan mij hoor, ik heb gewoon schrik op da vlak
                              Gohja, als ik de facturen donderdag nakijk, en het klopt effectief, zie ik daar niet persé graten in. Als ik hem ook face 2 face kan spreken, merk ik ook wel meestal of er iets louche aan is.
                              Kan het natuurlijk gebruiken als middel om de prijs te drukken, al kan dat ook averechts werken, aangezien in theorie die Volvo nu net iets meer waard is met nieuwe motor.

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                              Trouwens, en een insignia? Of is da een no go?

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                              volledig mee eens.

Blijkbaar heeft TK zijn zinnen nu gezet op een V70, dus nu is het gewoon nog een goede vinden.
                              TK?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                Inderdaad,maar is geen break
                                SW is toch de break variant?

Comment

• Hij bedoelt wss. dat het geen ruimtewonder is. Bij een echte 'break' is het form follows function maar bij Alfa is het function follows form
                                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Bimmer(of mss Namaz)

http://www.2dehands.be/autos/mercede...ml#top-of-page
                                    Ik pas, geen xenon en het is zilver.

Comment

• v70R met LPI?
                                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                        v70R met LPI?
                                        Hij durft niet! Ze hebben hier een afkeer van lpg
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                          Hij durft niet! Ze hebben hier een afkeer van lpg
                                          Te oud

Comment

Working...
                                          X