Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke break?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    TK?!
    TS uiteraardd
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Te oud
      V70 T6 AWD met lpi dan ;-)
      Serieus, als dat je ding mocht zijn: die gaan soms ook tegen een fatsoenlijke prijs weg...

Comment

• Vele beter
        Wel veel biv waarschijnlijk
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Hij is blijkbaar altijd bij Van Houdt in Herentals op onderhoud geweest, dus dat is positief.
          Zijn er eigenlijk bepaalde dingen waarbij je bij een V70 moet letten bij een testrit?
          Geluid aan de ophangingsonderdelen, dus zeker eens oneffen wegen opzoeken, kasseiwegje is ideaal. Zijn wat gevoelig aan chappen die slijten, gewrichtjes hier en daar. Allemaal niet zo duur, maar wel beter als je 't weet.
          Als de motor en geartronic warm staan, de geartronic eens laten "twijfelen". Net voordat hij wil naar een hogere versnelling gaan (vergt wel wat concentratie in een auto die je niet kent) even een duw op het gas op het moment dat hij schakelt. Je mag iets harder voelen schakelen, maar het mag geen klop zijn.
          Handrem testen, maar normaal bij dit model geen probleem meer, alleen bij de vorige.
          Ik denk dat dat het zowat is....

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
          Ja ik weet het, een 3.0 naft vergelijken met een 2.4 diesel kan gewoon niet.
          Maar ben toch curieus
          Ben vooral benieuwd hoe zo'n D5 in toeren trekt, als het ook maar iets trekt op m'n 3.0 dan zal ik een zeer tevreden man zijn. Dat blok was echt soepel over z'n volledige toerenbereik, ondanks 'maar' 300 Nm te hebben.
          Ik zei het al: rijdt zeer soepel, maar verwacht niet dat je gaat voelen dat die snel optrekt. Het comfortgehalte en de geartronic nemen dat gevoel wel weg, maar je ziet velen wel wegschuiven naast je
          En op den duur geniet je daar enorm van. Al waren er wel passagiers die vonden dat hij te hard optrok, maar die waren weinig gewoon.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          bijkomend voordeel...volvo automatic = geen roettest...dpf delete, chippen is allemaal geen probleem !!
          Klopt. DPF delete is wel de moeite, wouter deed dat met zijn S60, auto is minder "gehinderd" en verbruikt ook minder. En idd, Volvo + automaat is nooit roettest in de keuring.

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Als je eens van koppel gaat geproefd hebben, wil je altijd meer koppel.

Het is een kwestie van tijd . Voor alle zekerheid is jouw uitspraak nu bewaard voor het nageslacht.
          Ik denk dat ik zowat de enige van 't forum ben die z'n kar liet ontchippen
          De D5 werd een stuk minder geweldig, wat gematigder. Maar had nooit het gevoel dat die minder snel was nadien.
          De basis is in elk geval leuk genoeg, chippen was leuk, maar hoeft niet echt bij dit blok.

toppertje

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Die four-C is wel een dure grap als er kosten aan zijn, vraag maar bij de (ex-)R eigenaars hier
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              bijkomend voordeel...volvo automatic = geen roettest...dpf delete, chippen is allemaal geen probleem !!
              heh ?
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• jep, volvo krijgt het voor elkaar dat die automaat niet geroet-test mag worden

Comment

jep, volvo krijgt het voor elkaar dat die automaat niet geroet-test mag worden
                  I like Volvo already

Comment

jep, volvo krijgt het voor elkaar dat die automaat niet geroet-test mag worden
                    Waarschijnlijk omdat m in toeren begrenst is in N

Comment

• Dan zou het niet verboden zijn... bij volvo is het verboden aan de keuring de test te doen

Comment

• Nee, ze hebben ooit op een keuring eens een Volvo in de soep laten draaien, automaat, diesel. Is een zaak van gekomen en sindsdien mag een Volvo-automaat nog steeds niet getest worden. Ik vind dat leuk, laat dat nu net de combinatie zijn waar ik al enkele jaren mee rijd

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ze hebben op de keuring ook al anderen in de soep laten draaien, alleen volvo speelt het klaar

Comment

• Een vw dsg gaat in neutraal niet hoger als 2500toeren bij stilstand . Perfect eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                              Nee, ze hebben ooit op een keuring eens een Volvo in de soep laten draaien, automaat, diesel. Is een zaak van gekomen en sindsdien mag een Volvo-automaat nog steeds niet getest worden. Ik vind dat leuk, laat dat nu net de combinatie zijn waar ik al enkele jaren mee rijd
                              Wist ik niet, maar wel interessant. In verband met die dpf/roetfilter: heb jij dat bij een V70 laten aanpassen ?

Comment

• @Bimmer: je mag me altijd even de nummerplaat laten weten...ik denk dat ik die auto ken van bij Van Houdt toen ik er werkte en heb een héél goed geheugen!
                                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                  @Bimmer: je mag me altijd even de nummerplaat laten weten...ik denk dat ik die auto ken van bij Van Houdt toen ik er werkte en heb een héél goed geheugen!

Positief?

Comment

• Forum er zijn geen geheimen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Positief?
                                      Ik neem aan van wel. Gewoon onthou ik heel goed wat aan welke wagen gebeurde. Maar ik heb 3.5 jaar daar gewerkt is volgens mij al een pluspunt als ie daar op onderhoud kwam....
                                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                        @Bimmer: je mag me altijd even de nummerplaat laten weten...ik denk dat ik die auto ken van bij Van Houdt toen ik er werkte en heb een héél goed geheugen!
                                        Morgen stuur ik je een PM!

Comment

Working...
                                        X