Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke break?
Collapse
X
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenTe oud
Serieus, als dat je ding mocht zijn: die gaan soms ook tegen een fatsoenlijke prijs weg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenHij is blijkbaar altijd bij Van Houdt in Herentals op onderhoud geweest, dus dat is positief.
Zijn er eigenlijk bepaalde dingen waarbij je bij een V70 moet letten bij een testrit?
Als de motor en geartronic warm staan, de geartronic eens laten "twijfelen". Net voordat hij wil naar een hogere versnelling gaan (vergt wel wat concentratie in een auto die je niet kent) even een duw op het gas op het moment dat hij schakelt. Je mag iets harder voelen schakelen, maar het mag geen klop zijn.
Handrem testen, maar normaal bij dit model geen probleem meer, alleen bij de vorige.
Ik denk dat dat het zowat is....
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenJa ik weet het, een 3.0 naft vergelijken met een 2.4 diesel kan gewoon niet.
Maar ben toch curieus
Ben vooral benieuwd hoe zo'n D5 in toeren trekt, als het ook maar iets trekt op m'n 3.0 dan zal ik een zeer tevreden man zijn. Dat blok was echt soepel over z'n volledige toerenbereik, ondanks 'maar' 300 Nm te hebben.
En op den duur geniet je daar enorm van. Al waren er wel passagiers die vonden dat hij te hard optrok, maar die waren weinig gewoon.
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbijkomend voordeel...volvo automatic = geen roettest...dpf delete, chippen is allemaal geen probleem !!
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenAls je eens van koppel gaat geproefd hebben, wil je altijd meer koppel.
Het is een kwestie van tijd . Voor alle zekerheid is jouw uitspraak nu bewaard voor het nageslacht.
De D5 werd een stuk minder geweldig, wat gematigder. Maar had nooit het gevoel dat die minder snel was nadien.
De basis is in elk geval leuk genoeg, chippen was leuk, maar hoeft niet echt bij dit blok.
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbijkomend voordeel...volvo automatic = geen roettest...dpf delete, chippen is allemaal geen probleem !!Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjep, volvo krijgt het voor elkaar dat die automaat niet geroet-test mag worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjep, volvo krijgt het voor elkaar dat die automaat niet geroet-test mag wordenToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Nee, ze hebben ooit op een keuring eens een Volvo in de soep laten draaien, automaat, diesel. Is een zaak van gekomen en sindsdien mag een Volvo-automaat nog steeds niet getest worden. Ik vind dat leuk, laat dat nu net de combinatie zijn waar ik al enkele jaren mee rijd__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenNee, ze hebben ooit op een keuring eens een Volvo in de soep laten draaien, automaat, diesel. Is een zaak van gekomen en sindsdien mag een Volvo-automaat nog steeds niet getest worden. Ik vind dat leuk, laat dat nu net de combinatie zijn waar ik al enkele jaren mee rijd
Comment
-
@Bimmer: je mag me altijd even de nummerplaat laten weten...ik denk dat ik die auto ken van bij Van Houdt toen ik er werkte en heb een héél goed geheugen!BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten@Bimmer: je mag me altijd even de nummerplaat laten weten...ik denk dat ik die auto ken van bij Van Houdt toen ik er werkte en heb een héél goed geheugen!
Positief?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenPositief?BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten@Bimmer: je mag me altijd even de nummerplaat laten weten...ik denk dat ik die auto ken van bij Van Houdt toen ik er werkte en heb een héél goed geheugen!
Comment
Comment