Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r
Bekijk Berichten
Als hij de isolatie van een golf al kut vond dan is dat bij een Skoda zeker niet beter.. (spreek uit ervaring)
Anyways,
Uit het lijstje dat je nog opsomt zou ik voor de nieuwe Mondeo gaan (maar test die vooral eens uit want My Ford Touch, daar is niet iedereen over te spreken). Ford staat over het algemeen bekend als goede baanligging, stuurt vlot en toch wel het nodige comfort. Al hangt het natuurlijk altijd wat van persoonlijke mening af. VW en Skoda.. tja ik zou het niet nemen. Isolatie is sowieso al slechter bij Skoda dan VW (uit eigen ervaring), en tijdloos zijn die skoda's al evenmin.
De Opel Insignia (or any opel for that matter) zou ik als de pest vermijden, ik heb met verschillende opel's gereden vorig jaar voor mijn studentenjob en kwam vaak tot de conclusie dat ik me afvroeg of ik een vibrator op het koppelingspedaal had geplaatst of niet. Comfort en dergelijke is goed, maar interieur is vrij verouderd vind ik persoonlijk en die trillende koppelingspedalen tja..
EDIT: Mercedes A-Klasse zou ik niet nemen, ik vind dat het zicht in die wagen naar voren toe nogal slecht is. Dashboard staat vrij hoog geplaatst, en de voorruit vrij schuin waardoor je gezichtsveld naar voren toe (zelfs met stoel verhoogd) nogal slecht te noemen is (vind ik persoonlijk).
Comment