Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou uit uw lijstje voor de Mondeo gaan. Op voorwaarde dat de zetels ok zijn.
Alle opmerkingen over "als je zo veel km doet mag je geen ecodiesel nemen" of "mag je geen zestienhonderdje nemen" vind ik totaal fout.
Als je zo veel km doet zit je veel op autosnelweg. En dan rijd je op CC. En het is niet dat ze amechtig traag zijn om op snelheid te geraken. Ze gaan gemakkelijk mooi mee met de stroom.
Je moet geen kleine benzine nemen, dat niet. Om aan 3 000 t/min op de autosnelweg herrie te gaan maken, da's te gek. Maar de ecodiesels rijden stil aan de toegelaten snelheden.
Wel even Philken z'n opmerking overwegen: met de nieuwe diesels is de CO weer omlaag en wordt een V60 D2 misschien ook mogelijk. En bij de andere merken dergelijke wijzigingen ook eens nagaan.
Inderdaad, spijtig genoeg wel geen keuze qua motor. Wat mij vooral stoort is bij mijn golf nu is het gebrek aan een 6de versnelling.. tegen 140-150 rijdt die tegen de 3000 toeren aan... Vandaar het nerveuze karakter vind ik.. Daar mis ik een cruizer...
Zou een testverslag van mij kunnen zijn. Mijn wagen ziet er op het eerste zicht identiek uit en mijn bevindingen zijn dezelfde. Alsook jouw top 4, maar dan wel in een andere volgorde.
Toch ergens wel aangenaam verrast door de v40! Maar heb liever wat groter!
Wat is jouw top vier?
Waarom?
Zijn de prijzen eigen te vergelijken met die van de configurator van op de websites? Waarschijnlijk gaat de btw er nog af maar buiten dat kolen die optieprijzen overeen? Of is een optie voor de fleet bijvoorbeeld goedkoper/duurder dan particulieren?
Want daar staat overal bij "niet geldig voor de fleet".
(Het is mijn eerste bedrijfswagen, dus nog niet echt helemaal een idee hoe het in elkaar zit, vandaar de waarschijnlijk 'domme' vragen )
Een groot nadeel van de octavia is de harde ophanging.
Dat viel mij bij die SuperB ook op. Was geen aangename rit op de achterbank ondanks zijn gigantische beenruimte.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Uiteraard een Skoda Octavia of Superb , een klasse apart.
idd een klasse apart, staat samen met dacia in het low budget klassement...
iemand die enkel van punt A naar B wil kunnen rijden, geen aandacht schenkt aan details en afwerking, lawaai, looks of gevoel kan best bij deze 2 merken gaan shoppen.
idd een klasse apart, staat samen met dacia in het low budget klassement...
iemand die enkel van punt A naar B wil kunnen rijden, geen aandacht schenkt aan details en afwerking, lawaai, looks of gevoel kan best bij deze 2 merken gaan shoppen.
idd een klasse apart, staat samen met dacia in het low budget klassement...
iemand die enkel van punt A naar B wil kunnen rijden, geen aandacht schenkt aan details en afwerking, lawaai, looks of gevoel kan best bij deze 2 merken gaan shoppen.
Of iemand die gewoon een goede auto zoekt, niet geeft om status, geniet van rijden op zijn puurst en daarvoor geen hele salon nodig heeft? Gevoel heb je juist meer in zo een wagen. Maar jij bent de man hoor waauw een mercedes zeg ik wou dat ik ook zoiets kon kopen...
Iedereen heeft niet dezelfde smaak of behoefte. Wees blij of het zou maar lullig zijn voor u moesten we allemaal met dezelfde wagen rijden.
Sorry maar alle skodas die op onze bedrijfsparking stonden gaven gezeik, dsg bakken die stuk gingen, elektronica problemen,.. En hoe die er uit zagen naar 3 jaar... Dan deden de Fords en zelf de renaults beter
Op een bepaald moment is het zelf zo triestig geworden (met de problemen en de slechte service van de dealer) dat alle VAG modellen uit onze lease policy zijn geschrapt.
Sorry maar alle skodas die op onze bedrijfsparking stonden gaven gezeik, dsg bakken die stuk gingen, elektronica problemen,.. En hoe die er uit zagen naar 3 jaar... Dan deden de Fords en zelf de renaults beter
Of iemand die gewoon een goede auto zoekt, niet geeft om status, geniet van rijden op zijn puurst en daarvoor geen hele salon nodig heeft? Gevoel heb je juist meer in zo een wagen. Maar jij bent de man hoor waauw een mercedes zeg ik wou dat ik ook zoiets kon kopen...
Iedereen heeft niet dezelfde smaak of behoefte. Wees blij of het zou maar lullig zijn voor u moesten we allemaal met dezelfde wagen rijden.
toch vreemd dat ik dan niet voor mercedes kies in deze lijst...
en ik heb eens moeten terugkeren van charleroi airport met de dacia duster van een kennis... never again
Aha excuus. Daar hebben we geen ervaring mee want er heeft nog niemand die in de lease gepakt
Voor mensen die een auto zien als puur transport en die een Peugeot partner te duur vinden nieuw (zijn ook wel duur geworden he), is dat een goede wagen ja. Voor iemand die 50k aflegt per jaar zou ik het niet aanraden
toch vreemd dat ik dan niet voor mercedes kies in deze lijst...
en ik heb eens moeten terugkeren van charleroi airport met de dacia duster van een kennis... never again
Raar dat er hier in Brussel dan een aantal duster taxi's rijden. Dan moet het wel brol zijn. De mijne heeft nu 120.000km zonder problemen, dat is toch ook 40.000km per jaar. Kosten tot hiertoe 1 accu.
Maar ik wil de topicstarter zijn topic niet vervuilen, dus zever maar verder.
Raar dat er hier in Brussel dan een aantal duster taxi's rijden. Dan moet het wel brol zijn. De mijne heeft nu 120.000km zonder problemen, dat is toch ook 40.000km per jaar. Kosten tot hiertoe 1 accu.
Maar ik wil de topicstarter zijn topic niet vervuilen, dus zever maar verder.
woon zelf in brussel al jaren,
hier zie je sowieso wel de gekste taxis man... ongelofelijk, totaal gee systeem meer in
jeeps, outlanders ,rav4 (als urbane taxi!! wth?).. vel satissen nog, bomvol skodas maar sosm ook fabia combi skoda.. (? huh hoe gek is dat), dan af en toe tohc nog de standaard e klasse of c klasse, maar soms ook opeens een S of bmw 7.
ik snap er echt niets van in brussel! gaan die niet voor combinatie van comfort/betrouwbaarheid en lage running costs? ...
Comment