Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD
Bekijk Berichten
jullie zien echt dingen die er niet zijn, ik ben zelf econoom van opleiding en weet heel heel goed dat dit op heel wat vlakken (niet alle) een catastrofaal land om te blijven produceren (let alone investeren in productie)...
staat daar ergens het tegenovergestelde?
ik maak gewoon de reflectie uit interesse, niet zeggende als dat de juiste of onjuiste is, dat belgie een makkelijk land is omdat hier de mensen gewoon even rationeel blijven kopen en naar hun portefeuille kijken en hersenen gebruiken
als je in frankrijk de helft van de renault fabrieken sluit en die helft elders begint te produceren zal peugeot en citroen boomen en renault crashen, idem bij duiitsers, soit in alle landen met wat patriotisme en nationale fierheid, iets wat aan belgen (en dat is uitzonderlijk) niet eigen is (leterme die het frans volkslied zingt op tv als reactie op e vraag om het ybelgie te doen... en alle belgen die dat eerder grappig (ik inclusief) vinden ipv een ramp zoals dat in veel andere landen zou gezien worden) got it??
is het hier nu echt niet mogelijk om beyond the superficial te communiceren op zo een forum, ongelofelijk...
a propos ik zou zelf direct een moderne renault of ford overwegen hoor. opel ligt me minder maar zeker niet omwille van de sluiting
Comment