Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
1.6 is te zwak imho.. En mag maar 400kg slepen mocht je een treksjaak overwegen!
Sent from my One+ using Tapatalk
Mja, co2 is het laagste. 2 liter neemt ook een deel van het optiebudget weg. Plus de VAA is voor mij ook niet onbelangrijk. Van mijn starter's loontje moet er liefst nog iets overblijven al is een beetje comfortabel rondbollen ook een prioriteit. Vandaar al de keuze voor een grote wagen waar je meer cruize gevoel hebt dan in de nerveuze golf.
De trekhaak zal vooral dienen voor het fietsenrek. Maar af en toe ook eens een remorque. 400 kg is niets eigenlijk...
2x online aangevraagd en niets van gehoord. Dan maar naar de garage in Haasrode gegaan en gevraagd dat ze dit even kunnen regelen. Heel vriendelijke mensen!
Wel snap ik niet dat er maar 1 clipper beschikbaar is voor een testrit voor heel Vlaams Brabant... Qua datum was het te nemen of te laten. Dus na het werk hem gaan ophalen en wat mee rondbollen en voor het werk nog gaan afzetten. Een zaterdag had idealer geweest natuurlijk maar goed, ik zal er toch een idee van krijgen hoe hij rijdt.
Ik ben super benieuwd!
Wat ik mij afvraag: mag je geen stockeren of demowagen nemen als bedrijfs/leasing wagen of moet deze echt nieuw besteld worden?
Moeten nieuw besteld worden. We krijgen een code waarmee we kunnen inloggen op de website van Arval. Daar kan je de configurator gebruiken waar bij elk model waaruit we kunnen kiezen het optiebudget kunnen zien en zo je je nieuwe wagen kan samenstellen.
Ter info: Mondeo komt binnenkort ook met een 1.5TDCi Euro 6 en iets meer pk dan de 1.6
Ah bon? Ook Econetic? Want de 1.5 heeft in de Focus 105pk.. Ik zal u eind volgende week weten te vertellen hoe dit rijdt, want dan wordt mijn nieuwe dienstwagen afgeleverd.
Moeten nieuw besteld worden. We krijgen een code waarmee we kunnen inloggen op de website van Arval. Daar kan je de configurator gebruiken waar bij elk model waaruit we kunnen kiezen het optiebudget kunnen zien en zo je je nieuwe wagen kan samenstellen.
Louter ter info voor wie meeleest: bij andere firma's & leasingfirma's is een stockwagen soms wel een optie. Demowagen voor zover ik weet niet omdat daar al serieus mee gesold kan zijn / is en omdat daar al kilometers op staan.
VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Op internet was ik nooit voor de nieuwe mondeo te vinden met z'n grote muil, maar nu ik hem een maar keer irl heb zien rijden begin ik mijn mening precies toch wat bij te schaven... Benieuwd naar de testrit.
Op internet was ik nooit voor de nieuwe mondeo te vinden met z'n grote muil, maar nu ik hem een maar keer irl heb zien rijden begin ik mijn mening precies toch wat bij te schaven... Benieuwd naar de testrit.
Hier rijden heel wat knappe exemplaren rond van de gewone. Rijdt hier ook al 2 jaar langer rond natuurlijk. Ik zal eens wat foto's proberen maken als ik er zie staan. Eigenlijk best een opvallende wagen, ondanks zijn grote muil
De afwijkingen komen van :
- korting (grote fleets hebben een andere conventie)
- verzekering
- bandencontracten (winterbanden?)
- bijstand met of zonder vervangwagen
- BTW in of uit
- brandstof inbegrepen? (soms wel, maar met nacalculatie)
- ...
Mijn punt is, als je collega een Mondeo met opties xyz en motor A er in krijgt kan je een bedrag uitrekenen (als je weet met welke km basis je bedrijf werkt).
Als jij dan een Passat wil, dan kan je alvast eens kijken of je een kans maakt. Als het verschil 10-15€ per maand is kan dat misschien lukken. Zit je met 100€, dan weet je ook dat het moeilijk wordt.
Hierboven zie je dat de verschillen ook vrij consistent zijn.
winterbanden en bijstand met vervangwagen zouden toch standaard moeten zijn?
voor winterbanden : veiligheid, in geval van ongeluk zijn kosten een veelvoud
voor bijstand : bij defect is verlies aan tijd, klantentevredenheid, ... kosten een veelvoud
Comment