Mail van een verkoper... december wilt dus januari zeggen bij Arval
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Keuze nieuwe firmawagen*
Collapse
X
-
2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
-
Beetje extra wachten dus...
Aangezien je nog jong bent, had ik als laatste de Superb aangevinkt.
Zeker met de 1.6 is dat eerder een dinosaurus met veel ruimte dan een vlotte wagen.
Maar het feit dat je enkel de eco-motoren kan kiezen (zonder opleg), denk ik dat je wel een goeie keuze gemaakt hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenBeetje extra wachten dus...
Aangezien je nog jong bent, had ik als laatste de Superb aangevinkt.
Zeker met de 1.6 is dat eerder een dinosaurus met veel ruimte dan een vlotte wagen.
Maar het feit dat je enkel de eco-motoren kan kiezen (zonder opleg), denk ik dat je wel een goeie keuze gemaakt hebt
Om 50-60 000km per jaar af te leggen is comfort voor mij belangrijker. Anders had het meer naar de bmw 1 geneigd maar om daar zoveel kilometers per jaar mee te doen... Ik weet het niet. Lijkt mij niet het van het?2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenHeb eigenlijk voornamelijk voor comfort gekozen, lange wielbasis in de hoop het rustiger rijdt, automaat voor de files en het gemak. Lendesteun voor de zitpositie.
Om 50-60 000km per jaar af te leggen is comfort voor mij belangrijker. Anders had het meer naar de bmw 1 geneigd maar om daar zoveel kilometers per jaar mee te doen... Ik weet het niet. Lijkt mij niet het van het?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenHeb eigenlijk voornamelijk voor comfort gekozen, lange wielbasis in de hoop het rustiger rijdt, automaat voor de files en het gemak. Lendesteun voor de zitpositie.
Om 50-60 000km per jaar af te leggen is comfort voor mij belangrijker. Anders had het meer naar de bmw 1 geneigd maar om daar zoveel kilometers per jaar mee te doen... Ik weet het niet. Lijkt mij niet het van het?
Ik snap echt niet waarom mensen vinden dat ze een oude venten auto nodig hebben voor wat kilometers...
Maar soit ieder zijn keuze, ik ga ook geen BMW 1 aanbevelen, Superb break is natuurlijk prachtige auto.
Comment
-
Ik zit ook bij arval en had ongeveer dezelfde lijst.
kan beamen dat Passat echt niet interessant is Bij hen.
Verder ben ik voor de Insignia gegaan waar de opties net als bij de Superb bijna gratis zijn. Was wel nog een 2.0 Cdti 140.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenIk zit ook bij arval en had ongeveer dezelfde lijst.
kan beamen dat Passat echt niet interessant is Bij hen.
Verder ben ik voor de Insignia gegaan waar de opties net als bij de Superb bijna gratis zijn. Was wel nog een 2.0 Cdti 140.
De skoda zal ook wel goed rijden zeker :p
Ik ben benieuwd!2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenIk rij 80000km per jaar met een Octavia, gaat ook allemaal. Het zijn het aantal kilometers per dag die het doen. Ik kan perfect 600km afleggen zonder te klagen. Je moet je opties weten te kiezen zoals hierboven aangehaald over de 1.
Alleen hoop ik met de Superb nog wat meer comfort te hebben.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
De standaard marteltuigen in de O3 trekken op geen zak. De lederen zijn ietsjes beter. In combinatie met elektrische verstelling kan je wel een ideale positie vinden die bij de manuele niet beschikbaar zijn. Heb indertijd voor een zeer goede uitgeruste Octavia met DSG gekozen over een goed uitgeruste Superb zonder DSG. 1.6tdi is voor mij dan weer geen optie wegens de vele kilometers in duitsland
Comment
Comment