Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuze nieuwe firmawagen*

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mail van een verkoper... december wilt dus januari zeggen bij Arval

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Beetje extra wachten dus...

Aangezien je nog jong bent, had ik als laatste de Superb aangevinkt.
      Zeker met de 1.6 is dat eerder een dinosaurus met veel ruimte dan een vlotte wagen.

Maar het feit dat je enkel de eco-motoren kan kiezen (zonder opleg), denk ik dat je wel een goeie keuze gemaakt hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
        Beetje extra wachten dus...

Aangezien je nog jong bent, had ik als laatste de Superb aangevinkt.
        Zeker met de 1.6 is dat eerder een dinosaurus met veel ruimte dan een vlotte wagen.

Maar het feit dat je enkel de eco-motoren kan kiezen (zonder opleg), denk ik dat je wel een goeie keuze gemaakt hebt
        Heb eigenlijk voornamelijk voor comfort gekozen, lange wielbasis in de hoop het rustiger rijdt, automaat voor de files en het gemak. Lendesteun voor de zitpositie.

Om 50-60 000km per jaar af te leggen is comfort voor mij belangrijker. Anders had het meer naar de bmw 1 geneigd maar om daar zoveel kilometers per jaar mee te doen... Ik weet het niet. Lijkt mij niet het van het?

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
          Heb eigenlijk voornamelijk voor comfort gekozen, lange wielbasis in de hoop het rustiger rijdt, automaat voor de files en het gemak. Lendesteun voor de zitpositie.

Om 50-60 000km per jaar af te leggen is comfort voor mij belangrijker. Anders had het meer naar de bmw 1 geneigd maar om daar zoveel kilometers per jaar mee te doen... Ik weet het niet. Lijkt mij niet het van het?
          Goede keuze, voor uw aantal kilometers, zeker met automaat! Ikzelf rijd met een 1 reeks, en doe 30k km/jaar, ik heb hem nu nog geen jaar en zit al over de 23k. Met de goede gps(prof) en zalige automaat is deze zeker geschikt voor dat aantal kilometers! De sportzetels zijn wel een vereiste, scheelt veel tegenover standaard! Zelfs met M-ophanging en 18" is dit zeker doenbaar! Maar sws goede keuze die Skoda! Proficiat en veel plezier ermee 😉.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten

Vroeger 65.000km per jaar afgelegd met Alfa 147 jtd, was dikke fun. Kilometers vlogen voorbij
            Ik snap echt niet waarom mensen vinden dat ze een oude venten auto nodig hebben voor wat kilometers...
            Maar soit ieder zijn keuze, ik ga ook geen BMW 1 aanbevelen, Superb break is natuurlijk prachtige auto.

Comment

• Ik zit ook bij arval en had ongeveer dezelfde lijst.

kan beamen dat Passat echt niet interessant is Bij hen.

Verder ben ik voor de Insignia gegaan waar de opties net als bij de Superb bijna gratis zijn. Was wel nog een 2.0 Cdti 140.
              2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
              2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                Ik zit ook bij arval en had ongeveer dezelfde lijst.

kan beamen dat Passat echt niet interessant is Bij hen.

Verder ben ik voor de Insignia gegaan waar de opties net als bij de Superb bijna gratis zijn. Was wel nog een 2.0 Cdti 140.
                Insignia was ook mijn eerste keuze. Maar eerst zat hij er niet bij. Een dag later zat hij er wel terug bij maar door de omwisseling naar de 1.6 zijn de optiebudgetten ook gewijzigd en hadden we nog maar 100 euro over. Zonder bij te leggen. Bij de Superb was dit nog een stuk meer dus was de keuze iets moeilijker maar toch voor de Superb gegaan. De rest van de grotere wagens waren totaal niet interessant... Want anders was het zonder twijfel de mondeo geworden.

De skoda zal ook wel goed rijden zeker :p
                Ik ben benieuwd!

Bekijk

Comment

• Ik rij 80000km per jaar met een Octavia, gaat ook allemaal. Het zijn het aantal kilometers per dag die het doen. Ik kan perfect 600km afleggen zonder te klagen. Je moet je opties weten te kiezen zoals hierboven aangehaald over de 1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                    Ik rij 80000km per jaar met een Octavia, gaat ook allemaal. Het zijn het aantal kilometers per dag die het doen. Ik kan perfect 600km afleggen zonder te klagen. Je moet je opties weten te kiezen zoals hierboven aangehaald over de 1.
                    Ik weet wel dat je met elke wagen 60 000km per jaar kan rijden. Ik doe het momenteel ook met de octavia. Alleen heb ik na een dag rondrijden wel vaak last van de rug. Zonder daarover te veel zitten klagen en zagen hoop ik met de Superb iets meer comfort te vinden in de zetels met lendesteun, automaat etc. Ergens verwacht ik dat hij comfortabeler zal afgesteld zijn dan de standaard octavia waar ik nu mee rijd. Enige optie is een gps bij de octavia. Maar daarom is de octavia geen slechte wagen. Integendeel zelfs (heb ik al eens gezegd), ruimte genoeg, afwerking is eigenlijk wel ok en het voelt allemaal degelijk aan.

Alleen hoop ik met de Superb nog wat meer comfort te hebben.

Bekijk

Comment

• De standaard marteltuigen in de O3 trekken op geen zak. De lederen zijn ietsjes beter. In combinatie met elektrische verstelling kan je wel een ideale positie vinden die bij de manuele niet beschikbaar zijn. Heb indertijd voor een zeer goede uitgeruste Octavia met DSG gekozen over een goed uitgeruste Superb zonder DSG. 1.6tdi is voor mij dan weer geen optie wegens de vele kilometers in duitsland

Comment

• ik vond de (leder) stoelen van de o3 eindelijk goed te doen ivm alles ouder van vag ik al heb gezeten, ik wist wel niet of er verschil zat op leder of niet ?

zetels en mensen, blijft iets persoonlijk

Comment

• Ik ben vrij snel content met een zetel.

Comment

Working...
                          X