Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luxe probleem - nieuwe bedrijfswagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
    Ik zou dat M of AMG pakket laten vallen, indien je zoveel km doet. Een bandensetje één maatje kleiner, je rug gaat je er dankbaar voor zijn
    Seg, dat is geen onafgeveerde fiets waarmee je over kasseien bolt hé.
    Als je last hebt van je rug door met een originele sportophanging te rijden, dan ga je die rugpijn ook hebben door met een gewone ophanging te rijden hoor.

Comment

behalve dat, doet m of amg de wagen er veel 'dikker' uitzien...en dat was toch niet zo gewild ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        behalve dat, doet m of amg de wagen er veel 'dikker' uitzien...en dat was toch niet zo gewild ?
        Ook al. Zo'n opzichtig sportpakketje, tegenwoordig echt not done hoor!

Comment

Voor je beschikbare budget heb je bijna eentje zoals in mijn onderschrift , comfortabele cruiser met plaats en alle comfort/opties die je daar neerpent, relatief VVA vriendelijk... en met een echte motor/automaat ,daarenboven spring je er bij de meeste klanten helemaal niet mee in het oog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Ook al. Zo'n opzichtig sportpakketje, tegenwoordig echt not done hoor!
            heeft nix met not done te maken, ieder doet wat'em wilt

maar inzitten dat de mensen je auto er te duur gaan vinden uitzien en een sportpakket rijmt toch ergens niet...een zwarte of zilvere 3 of op basiswieltjes heeft geen kat gezien (zelfs doa de benzlover had nog nooit een 204 op doppen gezien...terwijl 1/3 op doppen rijdt)

ook al geef ik geen zier om pk's, als draadopener dat wel doet getuige de 240 pk passat, zou ik de amg laten vallen en een basis-uiterlijk-uitziende goed binnenin uitgeruste c 250 bestellen :°

Comment

Ik neem aan dat je van je Focus tevreden bent?

So what about Ford Mondeo?

180pk of 210pk Bi-TDCi (die nog uitkomt..) met Powershift.. Zal toch ook wel zalig rijden.
              En verkrijgbaar met goeie gps (Sony), LED, leder, sportpack..

Mvg,
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

Comment

My 2 cents, voor zo'n functie zijn alledrie de wagens geen overkill. Ik zou dan gewoon beslissen ivf je persoonlijke voorkeur en ev andere factoren. Zo is de passat alleszins best wat ruimer dan de andere 2 (bv als je kinderen of huisdieren te vervoeren hebt...).

Voor zo'n budget zou ik wel eens willen gaan polsen bij volvo (XC70 D4 valt volgens mij binnen de marge). Ruim, degelijk en zit wel goed qua imago.

Comment

Thx voor de reacties gasten! Ford, Volvo, Peugeot, Opel zijn inderdaad allemaal alternatieven, maar spreken we niet aan. Heb met een Insignia gereden tussen 2009 en 2011. Reed er graag mee, maar toch liever richting Merc of BMW. Gisteren is de fl 3 reeks voorgesteld. Is bij deze beslist. FL 320d it is. Afspraak voor testrit wordt gemaakt als er eentje beschikbaar is.

Comment

320d als je dat budget hebt ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arachna Bekijk Berichten
                      Thx voor de reacties gasten! Ford, Volvo, Peugeot, Opel zijn inderdaad allemaal alternatieven, maar spreken we niet aan. Heb met een Insignia gereden tussen 2009 en 2011. Reed er graag mee, maar toch liever richting Merc of BMW. Gisteren is de fl 3 reeks voorgesteld. Is bij deze beslist. FL 320d it is. Afspraak voor testrit wordt gemaakt als er eentje beschikbaar is.
                      In de wereld van de lease wagens is een badge aantrekkelijker dan ruimte hé Hahaha
                      Toch de beste van de drie gekozen!
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                        In de wereld van de lease wagens is een badge aantrekkelijker dan ruimte hé Hahaha
                        Toch de beste van de drie gekozen!
                        Daar zeg je zowat... kan nog kloppen ook.
                        Mijn schoonbroer mag ook een nieuwe kiezen. Wilt persé de bmw 1 kiezen. Hij mag grotere niet premium wagens kiezen. Hij wilt het niet toegeven maar voor iedereen is het duidelijk dat het om die 3 lettertjes gaat... 4 jaar lease en binnen 2 jaar kinderen waarschijnlijk... Heel slimme keuze.

Ik kan ook kiezen voor een bmw 1 maar als daarnaast de mondeo ook mag is het voor mij toch snel beslist. Moest er een 3 tussen zitten dan zou ik het moeilijk hebben. Een testrit van beide zou de doorslag geven.
                        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Ik heb mijn tijd van Ford, Opel en anderen gehad. Voordien altijd met Audi gereden. De premium merken spreken mij nu eenmaal meer aan. Ik kan wel zeggen dat Audi bv mij nooit ontgoocheld heeft. En gezien ik meer dan 50k per jaar doe en ik nu zelf mag kiezen, ga ik richting BMW.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Met dergelijk km-aantal (en zelfs meer) ga ik steevast voor comfort.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                              320d als je dat budget hebt ?
                              Haha, als je een F31 touring 320d volpropt met opties, zal het budget al zelfs nipt worden.

Priemijoem optielijsten. Don't underestimate them

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                B-)
                                Sorry, even niet aan gedacht ;-).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Haha, als je een F31 touring 320d volpropt met opties, zal het budget al zelfs nipt worden.

Als dat budget 55 kEUR voor korting is, dan moet je voor een 320d touring niet al te gek doen, maar heb je toch al een mooi uitgeruste wagen
                                  BMW 420dA : >>>

Comment

Working...
                                  X