Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jeep gezocht!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
-
Oorspronkelijk geplaatst door JollyRoger Bekijk BerichtenEn een recente ML heeft misschien al die Attention Assistent ... tegen het in slaap vallen + Collision Assistent ... ik wil maar zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenis een subaru forrester geen optie?
maar ik vrees dat het 'onbekend is onbemind' bij de meesten een rol speelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk BerichtenHet is nu niet dat Volvo moet onderdoen qua veiligheidssystemen tov Mercedes....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk BerichtenHet is nu niet dat Volvo moet onderdoen qua veiligheidssystemen tov Mercedes....Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenKlopt, maar ik dacht dat er gekeken wordt naar een tweedehandse. Zal nog de vorige XC90 zijn dan, dat is een model van 13 jaar oud. ML is veel recenter vernieuwd dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenOndertussen is mijn vader gaan zien naar een Pajero en een landcuiser. Bij beiden was er geen klik, hij miste in het interieur ook het 'cockpit-gevoel' van bij de Volvo.
De voorgestelde Huyndai en de JEEP ziet hij simpelweg niet graag.
Deze avond afspraak in Waregem, enkele ML's gaan bekijken. Hij vroeg of de airmatic zijn meerprijs waard is? Iemand die dit weet?
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIk zou in dit geval zonder twijfel kiezen voor een Touareg 3.0 TDI van na 2011 op luchtvering. Heel onderschatte wagen.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Alvast bedankt voor de vele suggesties! Er waren zeer interessante wagens bij.
Gisterenavond heeft mijn vader dan toch nog een ML250 gekocht van een jaar oud. Volgens hem is het 'een grijze' meer weet ik ook niet. Hopelijk meer geluk met deze.
Verbouwing tot lichte vracht zal voor volgende week zijn, als hij hem heeft post ik hier nog wel een foto ervan.Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenKlopt, maar ik dacht dat er gekeken wordt naar een tweedehandse. Zal nog de vorige XC90 zijn dan, dat is een model van 13 jaar oud. ML is veel recenter vernieuwd dacht ik.
soit, auto is al gekocht zie ik. :-)
Comment
-
Tja, mijn ervaring is toch anders
Jij baseert je op 1 testrit (met ene zonder luchtvering) als ik me goed herinner. Dat is altijd een beetje kort door de bocht (soms ook letterlijk).
En als een oude XC90 groot genoeg was zal een Touareg LV dat zeker zijn.
Het probleem van een Touareg is dat badge SUV buyers die niet kopen omdat het 'maar' een VW is. Voor degene die in het lagere segment gaan shoppen is die dan weer te duur. Logisch ook want onderhuids is dit gewoon een iets anders afgestelde Cayenne (mét terreineigenschappen dan wel)2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Ikzelf ging een touareg gekocht hebben... Prachtige wagens
Maar hey, als hij content is...Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Touareg is idd een onderschatte wagen. En die wordt sociaal beter aanvaard dan een q7 of RR.
Nu ga ik even advocaat van de duivel spelen.
Je schrijft dat je vader geregeld in slaap valt?
en dit ongeval doordat hij de camionette niet heeft gezien?
ik begin eerder te twijfelen aan zijn rijvaardigheden.
Pak dan maar zeker een auto waarbij zo een automatische remassistent inzit. Scheelt een hoop dodelijke slachtoffers als het erop aan komt.
Comment
-
eerste serie was minder luxueus en daar had je ook een 'goedkope' R5 instapversie (die eigenlijk een halve V10 was), concurrentie was bijna allemaal 3 liter
2011-model was een serieuze upgrade, helaas ook duurder en geen 2.5 meerMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
Comment