Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jeep gezocht!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ook met de 2.5 was dat geen koopje hoor, nooit geweest...prijsverschil touareg ml (met ook maar 2.7 toen) x5 was identiek aan vandaag

die grote jeeps verkopen allemaan minder als hun voorgangers, maar de touareg in vergelijk nog minder

Comment

ja dat laatste is wel waar, feit dat de hele LV zwendel is opgerold speelt ook wel mee, nu kan alleen échte LV nog en dan hoeft of kan het voor velen niet meer
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Dealer waar ik mijn R heb gekocht (nochtans geen kleintje) heeft over gans 2014 3 (drie) nieuwe Touaregs verkocht. Dit jaar al ene (zit dus op schema )
        2021 Taycan 4S
        2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
          Tja, mijn ervaring is toch anders
          Jij baseert je op 1 testrit (met ene zonder luchtvering) als ik me goed herinner. Dat is altijd een beetje kort door de bocht (soms ook letterlijk).
          En als een oude XC90 groot genoeg was zal een Touareg LV dat zeker zijn.
          Het probleem van een Touareg is dat badge SUV buyers die niet kopen omdat het 'maar' een VW is. Voor degene die in het lagere segment gaan shoppen is die dan weer te duur. Logisch ook want onderhuids is dit gewoon een iets anders afgestelde Cayenne (mét terreineigenschappen dan wel)

Je hebt gelijk. Ik ben te kort door de bocht gegaan en mijn mening is op te weinig zaken gebaseerd. Eerder gebaseerd op een ongelofelijke ontgoocheling. Ik had heel veel van de Touareg verwacht (mede omdat ik zelf prive VW rij) en deze viel zo hard tegen. Begrijp ook niet waarom VW een demo met sportvering aangeboden heeft als alternatief voor een Range Rover.... Maar goed, doet niet te zake.
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Rij zelf nu bijna anderhalf jaar met een Touareg met luchtvering, en moet zeggen, rijd echt geweldig!

Comment

Working...
            X