Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zo'n Jimny, nog nooit meegereden, maar weegt maar een ton ofzo, wel niet zo snel op gewone wegen (verouderde ophanging en 1.3 motortje), in 2WD is het RWD, misschien wel plezant om mee te rijden,
en offroad rijd je mogelijks dure Range Rovers naar huis!
zo'n Jimny, nog nooit meegereden, maar weegt maar een ton ofzo, wel niet zo snel op gewone wegen (verouderde ophanging en 1.3 motortje), in 2WD is het RWD, misschien wel plezant om mee te rijden,
en offroad rijd je mogelijks dure Range Rovers naar huis!
ja, we hebben 2 samoerai gehad, en dat zijn zo een superbakjes...nog een van de laatste echte jeepjes...dat is effectief echt een vrij reeële kanshebber...
En de MX5, is ook een klassieker he, en ik vind hem wel knap.
Het hoeft niet altijd duurder en duurder of sneller en sneller te zijn...gewoon auto's die ik geweldig vind in hun genre
Kan perfekt! Smaken verschillen... thank god!
Ik breng maar ideeën aan... jeep wrangler unlimited cabrio, jeep en daily...
op zich, inderdaad...maar die vind ik echt wel duur geworden ondertussen....Enkele jaren geleden hebben we nog op het punt gestaan (net de laatste toen die nog met de 2.4 benzine beschikbaar was), maar toen ging het echt wel om HEEL andere prijzen
Maar wel indrukwekkende auto, gisteren nog achter eentje gereden
Aangezien de 3 zo minimaal gefacelift is, maar toch net wat beter (achterlichten) verwacht ik bij het salon nog altijd vrij goeie acties om hem tegen de komende A4 te kunnen verdedigen...
Blijft dus ook op de lijst staan, als daily dan wel, met 318d of 320d
Jimny is ook al van den beginne een grote favoriet van mij. Twee weken geleden mijzelf een ander ludospace bedrijfswagentje gekocht (ik rijd daar oprecht graag mee) en -eerlijk gezegd- ik was die Jimny wat vergeten. Nu, om daar elke dag 130 km mee te doen is er ook wat over.
King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Voor de moment ben ik nu weer aan t denken dat alles blijft....gisteren met de laguna naar t werk : voelt nog steeds aan als auto op mijn lijf geschreven
Vandaag met de bmw: super natuurlijk. ....perfecte wagen
We gaan gewoon zien hè. ..niets moet☺
Eerlijk ben ik heel benieuwd naar de mx5...zelfs met basismotor,maar ik kan die niet zien als vervanger van de Laguna en ook niet van de 235...wel van de peugeot. ..maar dat krijg ik hier niet verkocht want dan hebben we geen oldtimer meer...wordt ongetwijfeld vervolgd...geen haast...het wordt zoals altijd toch weer een impulsieve beslissing☺
vandaag prijs gaan laten maken voor Abarth 595 competizione (nu 180pk)...en daarna ook es een testritje gaan doen.
Nu eerlijk, ik had beter eerst de testrit gevraagd vooraleer ik de prijs liet maken
Ik vind dat na X aantal jaar nog altijd zo een mooi autootje...maar ik denk dat het bij ons toch niet in het verhaal past..
Voornaamste minpunt is de rijhouding die ik ok vind voor een stadsautootje, maar niet ok voor een competizione...
Verder is de motor zoals op de oude manier een beetje alles of niks...de turbo komt er vrij hard in...en dan voel je het ook in je stuur trekken...daar zullen zeker liefhebbers voor zijn, maar ik niet
Voor de rest, prijs was ok, mooi autootje, speciaal genoeg, restwaarde ok, .... rationeel alles ok...maar het rijden is het belangrijkste en daar had ik toch iets meer verwacht....de verkoper was er duidelijk wild van...maar mij heeft het weinig lach op mijn gezicht getoverd
Ik zie mij hem niet gebruiken als daily ... en eigenlijk ook niet voor in het weekend...en hij is ook niet speciaal genoeg om nog es onze spaarpot op stuk te slaan en hem voor erbij te kopen...nee, geen toegevoegde waarde voor ons
One down...many more to testdrive
Lol neenee die 500 zou nooit de 235 vervangen lol...ik vind het wel een koddig autootje maar niet goed genoeg om iets te vervangen
De mx5 ben ik heel curieus naar! Ga ik zeker mee rijden, ook niet om de 235 te vervangen trouwens...ik zie die wel de 205 vervangen maar dat moet ik thuis nog verkocht krijgen 😊😊
vandaag ook es naar de nieuwe espace gaan zien
Ik had hem zien rijden bij classic car event in A'pen als shuttle, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het een indrukwekkende verschijning vond op de openbare weg, meer nog dan op het autosalon
Maar ben er nu gaan inzitten en het is mooi en het zit goed...maar nee...een aantal details die mij tegen zitten, maar vooral... t is eigenlijk gewoon te groot...we zijn maar met 2 en ik zou er eigenlijk altijd alleen in zitten...
Heb dan ook de moeite niet meer gedaan om prijs te vragen of een testrit te doen...espace zal laguna niet vervangen.
Onderweg naar de espace in de showroom voorbij een clio initiale gelopen...da vond ik nu wel leuk in die klasse.
de kleurstelling van het leder is misschien wat wennen, maar het leder zag er echt wel kwalitatief uit, het dashboard was ook helemaal in leder, en de zetels kwamen denk ik uit de sport/rs/... echt goed steunend aan de zijkanten
Enkel spijtig dat je ze niet kon kantelen.
ik heb er geen (koop)interesse in...maar ik vond het een leuk autootje, gaf toch luxegevoel..
gisteren naar een youngtimerevent geweest in Nederland...moet zeggen dat wat ik daar allemaal zien staan heb mij ook wat heeft doen nadenken...ben niet zo echt voor okkasie maar er bestaan blijkbaar toch wel bijoukes
dacht nu aan een volgende combinatie
- de 2serie houden
- nieuwe jimny
- ne super originele luxe youngtimer (E38, SL, LS400, GS300...of iets anders)
En dat is misschien nog financieel interessanter ook
gisteren naar een youngtimerevent geweest in Nederland...moet zeggen dat wat ik daar allemaal zien staan heb mij ook wat heeft doen nadenken...ben niet zo echt voor okkasie maar er bestaan blijkbaar toch wel bijoukes
dacht nu aan een volgende combinatie
- de 2serie houden
- nieuwe jimny
- ne super originele luxe youngtimer (E38, SL, LS400, GS300...of iets anders)
En dat is misschien nog financieel interessanter ook
Waarom zou je eigenlijk een Jimny nemen? Pas op ik vind het wel iets hebben maar mij lijkt dat het ultiemie speelgoedje als je veel in de velden zit of onverharde wegen, dan zou ik hem ook meteen willen door afmetingen en echte 4*4. Als je echter constant op de gewone baan zult rijden heb je daar volgens mij niet echt iets aan. Is ook niet echt een sensatiebeest, 15 sec naar 100 fzo maar goed mijn vraag dus, wat is het plan met de suzuki? en waar ga je ermee rijden?
Comment