Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke combinatie van autos?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De Jimny zou gewoon zij als
    _Daily bij echt slecht winterweer
    _af en toe terrein rijden
    _als de hond meegaat
    _,,,,,

Niet als Daily dus...en dat kost niet zoveel rekening houdend met vrij ok restwaarde
    Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Zoiets inderdaad😊 maar ze zijn vrij zeldzaam

Comment

Koop u voor dat doel dan beter een Defender in LV ipv zo'n Jimny, want honestly heb je daar eigenlijk al eens mee gereden?

Zo'n Final Edition bvb. veel geld ga je daar niet op verliezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
          De Jimny zou gewoon zij als
          _Daily bij echt slecht winterweer
          _af en toe terrein rijden
          _als de hond meegaat
          _,,,,,

Niet als Daily dus...en dat kost niet zoveel rekening houdend met vrij ok restwaarde
          Ok vandaar ja dan is het wel een leuke keuze, apart alleszins volgens mij ongewaardeerd karretje, ik zou er voor de lol al met in de polders en bossen gaan rijden . Moet wel ook leuk zijn zoiets te hebben in winterweer.

Kostprijs is idd zeer interessant, restwaarde heb ik geen idee van maar echt een groot bedrag ga je nooit verlies juist wegens aankoopprijs.

als Daily gewoon de Laguna houden haha

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
            Koop u voor dat doel dan beter een Defender in LV ipv zo'n Jimny, want honestly heb je daar eigenlijk al eens mee gereden?

Zo'n Final Edition bvb. veel geld ga je daar niet op verliezen
            Ja we hebben vroeger nog 2 samouraïs gehad. ..we zijn daar ook naar Frankrijk mee gereden met de tent en dan camperen op groot terrein waar we hele dag hebben geploeterd in de modder...echt leuk.
            Het voordeel van de Jimny is ook dat hij gewoon klein lief praktisch is...defender is zeker ook leuk maar die doet mij minder...en echt zwaar zwaar terrein zou ik er ni mee doen anyway

Comment

Ik heb dat ook. De Defender is wel tof maar té... Voor wat ik het ooit zou gebruiken toch. Natuurlijk, als je je kost ermee moet verdienen en trailers gaan trekken. Of als paarden je hobby zijn... dat is wat anders.
              De Jimny is de ideale vakantie-ontspanningsauto die je eigenlijk niet nodig hebt. Schattig. Niet duur in aanschaf, niet duur in gebruik en zelfs nog redelijk waardevast ook. Verder gemakkelijk in de stad, super in de Ardennen of aan zee... Gemakkelijker en betrouwbaarder dan een oldtimer (als je zelf niet technisch bent).
              Wij hebben als gezin de centen niet over maar moest het kunnen, voor autooke-erbij, direct! Een rode.
              King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
              2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                Ik heb dat ook. De Defender is wel tof maar té... Voor wat ik het ooit zou gebruiken toch. Natuurlijk, als je je kost ermee moet verdienen en trailers gaan trekken. Of als paarden je hobby zijn... dat is wat anders.
                De Jimny is de ideale vakantie-ontspanningsauto die je eigenlijk niet nodig hebt. Schattig. Niet duur in aanschaf, niet duur in gebruik en zelfs nog redelijk waardevast ook. Verder gemakkelijk in de stad, super in de Ardennen of aan zee... Gemakkelijker en betrouwbaarder dan een oldtimer (als je zelf niet technisch bent).
                Wij hebben als gezin de centen niet over maar moest het kunnen, voor autooke-erbij, direct! Een rode.
                Ik had het niet beter kunnen omschrijven ☺

Comment

ok ja, het is meer als speelgoed dus, ik snap het

Comment

Wtf
                    Echt maf, jij wisselt nog sneller & vaker dan ik.
                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                    Current:
                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                    Ex:
                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Ik zie trouwens zo een 205 cabrio wel zitten
                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                      Current:
                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                      Ex:
                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Staat dat spel wat in orde intussen (die 205 bedoel ik)?
                        Heb het niet volledig gevolgd maar er zijn daar wel een aantal lijken uit de kast gerold herinner ik me van vorige eigenaar die er een potje van had gemaakt.
                        Hoeveel zou je daar evt. nog voor willen (mag in pm)?
                        2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                          Staat dat spel wat in orde intussen (die 205 bedoel ik)?
                          Heb het niet volledig gevolgd maar er zijn daar wel een aantal lijken uit de kast gerold herinner ik me van vorige eigenaar die er een potje van had gemaakt.
                          Hoeveel zou je daar evt. nog voor willen (mag in pm)?
                          We hebben hem toevallig net vandaag op internet gezet...omdat we staan te popelen om weer eens wat anders te kopen: )
                          technisch is hij ondertussen volledig in orde, van distributieriem, schakelvork, startmotor, koppeling, motorsteunen, .... En alle prullekes
                          de kap was al vernieuwd
                          We hebben hem op 2de hands gezet voor 4500 euro, lijkt me goede vraagprijs voor de staat waarin hij staat

Comment

Hmmm, succes met de verkoop
                            2.0 JTDm

Comment

juist naar deze gaan zien :http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...305?asrc=st|as

is exact exact exact waar ik van droomde toen ik 18 was (de kleur, de oranje pinkers, de velgen, de beige sportzetels, ...)
                              dus direct naar brussel gereden om evt te kopen als "youngtimer"
                              maar ook snel weer weg
                              vooral mooi van ver , maar teveel kleine carrosseriewerkjes die de toch al vrij stevige vraagprijs nog verder gaan omhoog duwen...
                              hij was ook altijd perfect onderhouden...maar wel niet in een bmw garage...en zo kon je ook zien dat een aantal dingen goedkoop gerepareerd waren.....dus niet perfect onderhouden in mijn ogen

teleurstelling...op foto was hij verkocht...

Comment

Met cabrio of oldtimer kan ik u niet helpen, maar voor de rest zou ik gaan voor nen Escalade. Enkel wat onhandig om in Brussel te parkeren.

Comment

Verder het lijstje aan het afwerken....

Op het punt gestaan alles in te ruilen en een nieuwe bmw 7 te kopen uit stock (perfecte combinatie van opties voor mij) maar onderweg naar de garage om nog es te gaan zien bleek hij verkocht Door een andere verkoper. Echt spijtig

Vandaag dan ook gaan rijden met de jaguar xe maar dat was een tegenvaller....als de auto op geen enkel moment een glimlach op je gezicht kan toveren is het niet goed... (diesel)motor maakt te veel lawaai,afwerking niet overal naargelang wat je verwacht voor 50k, voelde aan alsof er veel paardjes nog op stal stonden....Nee niet overtuigd

De 205 is sinds gisteren weg en vanmorgen ook gaan kijken naar een leuke opvolger...
                                  Wil het effe laten bezinken maar hij spookt wel Door mijn hoofd☺ wel grappig dat een auto van enkele duizenden euros me meer zegt dan eentje van 50k☺

Comment

misschien eens een jeep wrangler proberen voor de zomer : 4x4, cabrio en de hond kan mee. En je kan 'm zelfs als oldie gaan zoeken als je wil.
                                    en weinig kans op snelheidsboetes

http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...786?asrc=st|as

Comment

Dit mag gesloten worden. ...ik ga het simpeler houden...zie ook "mijn Franse auto"

Comment

Working...
                                      X