Mededeling

Collapse
No announcement yet.

V70 D3 houden of vervangen door T5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• V70 D3 houden of vervangen door T5

wat zouden jullie doen?
    heb net een V70 D3 demo wagen gekocht. Super tevreden van en gekocht voor goede prijs. Nu ergens als ik met de S60 rijdt mis ik wel een leuke benzine motor. Wil nu lukken dat ik V70 mss particulier kan verkopen voor meer dan de aankoopprijs. Ik zou dan een V70 T5 bestellen en opleggen. Wat zouden jullie doen?
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Tja, als je nu al weet dat je eigenlijk liever een benzine hebt, je weet al wat je wil en wat dat gaat kosten, en je kan zonder verlies de D3 weer verkopen, dan moet je dat gewoon doen hé.
    Ik heb trouwens nog niet zo lang geleden met hetzelfde idee rondgelopen. Wel richting gas denkend dan...

edit: en bij Volvo weten ze hoe ze een benzineturbo moeten bouwen hé, dus niet echt een risico wat dat betreft .
    Last edited by K2; 11/05/2015, 22:57.

Comment

Als je niks te verliezen hebt waarom niet he. Is een polestar niets voor jou?
      '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
      '08 S60 2.4D
      http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
      http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

de 'oude' T3 en T4 (150 en 180pk) in de S60 vind ik niet zo aangenaam rijden, geen enkele toegevoegde waarde tegenover de D3
        Misschien dat het bij de zwaardere motorisaties anders is, dat weet ik niet
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
          Misschien dat het bij de zwaardere motorisaties anders is, dat weet ik niet
          De 5-cilinders zijn wel aangename motoren hoor, en de héél oude 2.0t lagedrukturbo was dat ook, 15 jaar geleden .

Comment

Het is maar een idee....http://www.autoforum.be/showthread.p...27#post5588327

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
              Tja, als je nu al weet dat je eigenlijk liever een benzine hebt, je weet al wat je wil en wat dat gaat kosten, en je kan zonder verlies de D3 weer verkopen, dan moet je dat gewoon doen hé.
              +1

Sent from here
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Veranderen als er geen financieel risico is zou ik zeggen. Maar welk bouwjaar? Benzinevarianten zijn wel erg moeilijk te vinden bij volvo... zowat op alle modellen. Ale in Belgie toch

Comment

Ik zou de D3 dan verkopen en een nieuwe T5 bestellen met de achtbak automaat.....
                  Ergens zit er ook wel iets mijn hoofd om de S60 weg te doen en een S60 Polestar te nemen maar dat gaat me geld kosten gezien de S60 al een jaar oud is en ik absoluut geen verlies wil maken
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Ik heb al redelijk wat autos gehad gezien mijn leeftijd, en mijn T5 is veruit de leukste auto die ik gehad heb! Het geluid van de motor tovert elke keer een dikke glimlach op mn gezicht, en de reacties van mensen die verbaasd kijken omdat een Volvo snel is, priceless :p
                    (25 jaar en de Volvo is mn 9de auto )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                      Ik heb al redelijk wat autos gehad gezien mijn leeftijd, en mijn T5 is veruit de leukste auto die ik gehad heb! Het geluid van de motor tovert elke keer een dikke glimlach op mn gezicht, en de reacties van mensen die verbaasd kijken omdat een Volvo snel is, priceless :p
                      (25 jaar en de Volvo is mn 9de auto )
                      Damn jij doet het beter dan mij 28jaar en 9de hier wel 3de in 11 maand lol

Comment

doen!!

Comment

Nieuw bestelde T-5 is toch de nieuwe 4 cilinder motor en niet meer de roffelende vijfpitter?

Als het nog een vijfcilinder is, zou ik zeker wisselen. Maar voor een 4-cilinder zou het vooral afhankelijk zijn van het aantal jaarlijkse kilometers, dat er met die auto moet gereden worden.

En veel hangt dan nog af van de BIV die je verliest op de D3 en de BIV die je nog zal moeten betalen op de benzine.

Comment

Waarschijnlijk blijft de D3.....ik wil er geen verlies aan maken en koop ik me mss nog eens een speeltje bij (want van de Rovers maak ik zonde)

Comment

Working...
                            X