Het nadeel aan moderen wagens, isolatie. Ge moet al een ferm luide uitlaat hebben om die binnen goed te horen. Ik heb ook een vrij luide uitlaat op mijn Volvo. Daar merk je weinig van als de muziek wat luider staat en rustig rijden. Maar ook hier een soort van drone. Die zit ook rond de 2000 toeren en is gewoon een stevige bastoon. Echt storend is het niet. Het positieve dan. Fakking zalig met haar raampje open In tegenstelling tot de openluchtfilter moet je niet steeds plankgas geven en hoog in toeren gaan. Ook bij rustig rijden kan je genieten van een leuke soundtrack op de achtergrond. Plankgas en het wordt opeens wel een brutaal lawaai Beste mod aan mijn auto.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Akrapovic of originele uitlaat?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenOrigineel houden uiteraard. Waarom geld uitgeven voor meer enerverend lawaai zonder verdere meerwaarde voor het voertuig? Dit is alleen maar storend voor inzittenden en voorbijgangers. Het mooiste geluid is nog altijd stilte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHet nadeel aan moderen wagens, isolatie. Ge moet al een ferm luide uitlaat hebben om die binnen goed te horen. Ik heb ook een vrij luide uitlaat op mijn Volvo. Daar merk je weinig van als de muziek wat luider staat en rustig rijden. Maar ook hier een soort van drone. Die zit ook rond de 2000 toeren en is gewoon een stevige bastoon. Echt storend is het niet. Het positieve dan. Fakking zalig met haar raampje open In tegenstelling tot de openluchtfilter moet je niet steeds plankgas geven en hoog in toeren gaan. Ook bij rustig rijden kan je genieten van een leuke soundtrack op de achtergrond. Plankgas en het wordt opeens wel een brutaal lawaai Beste mod aan mijn auto.
De dynomax dreunt niet en dat maakt ze draaglijker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenOrigineel houden uiteraard. Waarom geld uitgeven voor meer enerverend lawaai zonder verdere meerwaarde voor het voertuig? Dit is alleen maar storend voor inzittenden en voorbijgangers. Het mooiste geluid is nog altijd stilte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEen V-motor klinkt altijd beter dan een lijnmotor met gelijk aantal cilinders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEen V-motor klinkt altijd beter dan een lijnmotor met gelijk aantal cilinders.
Een V6 TDI klinkt voor mij toch niet beter dan een BMW diesel 6 in lijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenEen V6 TDI klinkt voor mij toch niet beter dan een BMW diesel 6 in lijn.
De Akrapovic geeft geen drone,dat is gewoon zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenEen V6 TDI klinkt voor mij toch niet beter dan een BMW diesel 6 in lijn.
http://www.supersprint.com/ww-en/audi-a5-quattro-coupecabrio-30-tdi-v6-239-hp-245-hp-08-.aspxDownpipe 767211 / 767231 (replacing diesel particulate filter)To...
Comment
-
Die TDI klinkt veel beter dan die nepsound van AUdi bij de biturbodiesel.
Ik zou onder een 335i zeker zo'n Akrapovic durven plaatsen. Ik vind het niet overdreven qua sound.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenop een BMW altijd Akrapovic of remus
BMW = Akra of Eisenmann, niets anders.
Akra klinkt prachtig op de M3. Ik zou het wel doen. Zoals al aangehaald is, bij normaal rijden heb je daar bijna geen 'last' van. Plus het feit dat zo'n Akra ook een pak lichter is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenAltijd akra of eisenmann?
E46 M3 = supersprint!
E9x M3 = kreissieg F1
F3x 335i = armytrix
Ben nooit echt fan geweest van SS.
Comment
-
Last edited by Passiman; 17/05/2015, 12:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenAltijd akra of eisenmann?
E46 M3 = supersprint!
E9x M3 = kreissieg F1
F3x 335i = armytrix
Armytrix of Meistershaft!
Comment
-
Akrapovic ondertussen aangekomen.Wat een afwerking,zonde eigenlijk om onder de auto te hangen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenLaatste 2 ben ik het eens, 1e niet. Daarop hoort nog altijd een Eisenmann! Maar mag wel in combo met een SS X-pipe zijn, da's af dan! Die rasp
Ben nooit echt fan geweest van SS.
Een Eisenmann is nog steeds de mooiste rasp op een E46 M3.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEen V-motor klinkt altijd beter dan een lijnmotor met gelijk aantal cilinders.Last edited by Bwlian; 06/06/2015, 23:59.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk BerichtenAkrapovic ondertussen aangekomen.Wat een afwerking,zonde eigenlijk om onder de auto te hangen..
Comment
Comment