Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Akrapovic of originele uitlaat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het nadeel aan moderen wagens, isolatie. Ge moet al een ferm luide uitlaat hebben om die binnen goed te horen. Ik heb ook een vrij luide uitlaat op mijn Volvo. Daar merk je weinig van als de muziek wat luider staat en rustig rijden. Maar ook hier een soort van drone. Die zit ook rond de 2000 toeren en is gewoon een stevige bastoon. Echt storend is het niet. Het positieve dan. Fakking zalig met haar raampje open In tegenstelling tot de openluchtfilter moet je niet steeds plankgas geven en hoog in toeren gaan. Ook bij rustig rijden kan je genieten van een leuke soundtrack op de achtergrond. Plankgas en het wordt opeens wel een brutaal lawaai Beste mod aan mijn auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
      Origineel houden uiteraard. Waarom geld uitgeven voor meer enerverend lawaai zonder verdere meerwaarde voor het voertuig? Dit is alleen maar storend voor inzittenden en voorbijgangers. Het mooiste geluid is nog altijd stilte.
      Haha

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Het nadeel aan moderen wagens, isolatie. Ge moet al een ferm luide uitlaat hebben om die binnen goed te horen. Ik heb ook een vrij luide uitlaat op mijn Volvo. Daar merk je weinig van als de muziek wat luider staat en rustig rijden. Maar ook hier een soort van drone. Die zit ook rond de 2000 toeren en is gewoon een stevige bastoon. Echt storend is het niet. Het positieve dan. Fakking zalig met haar raampje open In tegenstelling tot de openluchtfilter moet je niet steeds plankgas geven en hoog in toeren gaan. Ook bij rustig rijden kan je genieten van een leuke soundtrack op de achtergrond. Plankgas en het wordt opeens wel een brutaal lawaai Beste mod aan mijn auto.
        Ook niet waar. Heel mijn auto is geissoleerd. Maar het gedreun van de flowmaster ervoor was niet te harden. Snertdemper.
        De dynomax dreunt niet en dat maakt ze draaglijker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          Origineel houden uiteraard. Waarom geld uitgeven voor meer enerverend lawaai zonder verdere meerwaarde voor het voertuig? Dit is alleen maar storend voor inzittenden en voorbijgangers. Het mooiste geluid is nog altijd stilte.
          Ik had het kunnen denken......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
            Een V-motor klinkt altijd beter dan een lijnmotor met gelijk aantal cilinders.
            Eigenlijk waar, klinkt rauwer.

Comment

Een V6 TDI klinkt voor mij toch niet beter dan een BMW diesel 6 in lijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                Klopt,ik heb ook de V6 TDI in de Phaeton,een BMW 6 klinkt dan toch beter.
                De Akrapovic geeft geen drone,dat is gewoon zo.
                http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Kuch kuch heb je al een 3.0 V6 tdi gehoord met sportuitlaat zo een geluid krijg je echt niet uit een 6in lijn maar alleen turbo gefluit.
                  http://www.supersprint.com/ww-en/audi-a5-quattro-coupecabrio-30-tdi-v6-239-hp-245-hp-08-.aspxDownpipe 767211 / 767231 (replacing diesel particulate filter)To...

Mehr bei Facebook auf "A5-qp RS5 TDI"https://www.facebook.com/pages/A5-qp-RS5-TDi/296843307053421?ref=bookmarks

Comment

Die TDI klinkt veel beter dan die nepsound van AUdi bij de biturbodiesel.

Ik zou onder een 335i zeker zo'n Akrapovic durven plaatsen. Ik vind het niet overdreven qua sound.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      op een BMW altijd Akrapovic of remus
                      Remus?!

BMW = Akra of Eisenmann, niets anders.
                      Akra klinkt prachtig op de M3. Ik zou het wel doen. Zoals al aangehaald is, bij normaal rijden heb je daar bijna geen 'last' van. Plus het feit dat zo'n Akra ook een pak lichter is.

Comment

Altijd akra of eisenmann?
                        E46 M3 = supersprint!
                        E9x M3 = kreissieg F1
                        F3x 335i = armytrix

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                          E46 M3 = supersprint!
                          E9x M3 = kreissieg F1
                          F3x 335i = armytrix
                          Laatste 2 ben ik het eens, 1e niet. Daarop hoort nog altijd een Eisenmann! Maar mag wel in combo met een SS X-pipe zijn, da's af dan! Die rasp
                          Ben nooit echt fan geweest van SS.

Comment

Meisterschaft?

Exciting new exhaust creation by GTHAUS - Meisterschaft for all new (2013+) BMW F30 (335i) model. Controllable EV system allows you to control your exhaust ...

Nee,is er een beetje over..
                            Bestelling Akrapovic is al gedaan,wel nog 3 weken wachten..
                            Last edited by Passiman; 17/05/2015, 12:38.

Comment

Uitlaten als Kreissieg zijn wel veel te duur .

Comment

Ik houd ook van een mooi uitlaatgeluid, maar ik ben t snel beu, op mijn wrx wel 4 keer gewisseld met de originele.
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                                  E46 M3 = supersprint!
                                  E9x M3 = kreissieg F1
                                  F3x 335i = armytrix

Armytrix of Meistershaft!

Comment

Akrapovic ondertussen aangekomen.Wat een afwerking,zonde eigenlijk om onder de auto te hangen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                      Laatste 2 ben ik het eens, 1e niet. Daarop hoort nog altijd een Eisenmann! Maar mag wel in combo met een SS X-pipe zijn, da's af dan! Die rasp
                                      Ben nooit echt fan geweest van SS.
                                      +1
                                      Een Eisenmann is nog steeds de mooiste rasp op een E46 M3.
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Op 5 cilinders na!
                                        Last edited by Bwlian; 06/06/2015, 23:59.
                                        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk Berichten
                                          Akrapovic ondertussen aangekomen.Wat een afwerking,zonde eigenlijk om onder de auto te hangen..
                                          Pic? Altijd een genot voor het oog zo'n akra!

Comment

Working...
                                          X