Ik zou eerder voor de Ferrari gaan, ook al ben ik een echte Lambo fan. De laatste modellen (Aventador en huracan) kan ik niet zo smaken zoals de Murciélago of Gallardo. Zelf nu blijft een Murciélago er nog modern uit zien. Ook die elektrische stuurbekrachtiging enzo zegt me niks. Ook blijkt dat de nieuwe Lambo's beetje te efficiënt zijn (zelf hammond was teleurgesteld). Maar welke van de twee ik ook neem, ik ga wel eventjes langs Liberty Walk er mee
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ferrari 488GTB of Lamborghini Huracan
Collapse
X
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk zou eerder voor de Ferrari gaan, ook al ben ik een echte Lambo fan. De laatste modellen (Aventador en huracan) kan ik niet zo smaken zoals de Murciélago of Gallardo. Zelf nu blijft een Murciélago er nog modern uit zien. Ook die elektrische stuurbekrachtiging enzo zegt me niks. Ook blijkt dat de nieuwe Lambo's beetje te efficiënt zijn (zelf hammond was teleurgesteld). Maar welke van de twee ik ook neem, ik ga wel eventjes langs Liberty Walk er mee
Tuurlijk ... koop een nieuwe ferrari of lambo en laat hem vol met gaten boren om er dan een body kit op te laten steken die nauwelijks past.
BAH.
Comment
-
Puur op't uiterlijk: die Huracan ziet er wel wat rustiger uit dan de vorige. Da's een goed punt. Alleen die scheppen rondom nog.
Ferrari maakt nog altijd leuke dingen: 599, California, Maranello, 612. Mooier dan hun sportiefste modellen. De 488 ziet er te druk uit. De 458 was ook al geen schoonheid. Als ge Chris Harris of Vicky Henderson erover hoorde reed het wel fantastisch. Vooral Vicky.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenFiat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk BerichtenFerrari. Heb de indruk dat het meer de rijdersauto's is.
Ook al vind ik ze niet zo mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMoeilijk.
De 488 is turbo, en hoe goed Ferrari ook is, dat blijf je voelen. Maar het rwd en mooier dan de lambo
De lambo heb ik mee gereden en de elektrische besturing is gewoon niet fijn. Maar nu bieden ze ook de oldschool besturing aan. Van de 4WD ben ik ook niet zo'n fan.
Moeilijk. Ik denk dat ik toch de ferrari kies. Het blijft mijn droommerk en de 488 is net wat mooier
Last edited by Schnippy; 26/05/2015, 14:03.
Comment
-
488 GTB. Heb het echt niet voor de huracan. Van de gallardo, en met name de LP560 liep ik helemaal wild. Zo weinig doet de huracan mij, veel te braafjes en achterkant vind ik op de kl*ten trekken...
Al zou ik nog wel iets anders kiezen dan een 488GTB denk ik, ben ook niet zo'n fan van het uiterlijk.
Dan maar een LP560 met heel weinig km's en de rest opzij houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIdd een Aventador.
En die kleine op die eerste foto
Man je had dan nog eens 10minuten langer blijven staan, er waren zelfs mensen aan z'n klinken aan het trekken die hoopten dat de wagen open zou zijn...
(huracan is nog mooier trouwens, heb effe gegoogeld )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenIk vind beide wagens perfecte karren voor pooiers. Doen me eigenlijk weinig.
Als ik toch zou moeten kiezen tussen de twee, dan de Lambo wegens nog nét iets exclusiever dan de Ferrari, denk ik.
Comment
Comment