Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari 488GTB of Lamborghini Huracan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
    Ik ben dus eindelijk een pooier in wording Vroege zat er hier toch nog 1ne? Maar die was wal echt de pooier van Mechelen Tot de fiscus hem pluimde.
    Met zijn GTR en Murcilago?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Ik ben dus eindelijk een pooier in wording Vroege zat er hier toch nog 1ne? Maar die was wal echt de pooier van Mechelen Tot de fiscus hem pluimde.
      Gevaarlijke uitspraak als jij het hebt over wie ik denk dat jij het hebt
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
        Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Met zijn GTR en Murcilago?

Rami???
        BMW 118D E87 M-pack

Comment

Das nog zone brave gast en zeker geen pooier.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
            Das nog zone brave gast en zeker geen pooier.....
            Das wat ik ook dacht...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
              Leg uit? IK noem geen namen en het kan de bakker van om de hoek zijn of de pastoor van het dorp. Weet jij trouwens hoeveel pooiers in jouw regio wonen? Hoeveel mensen met een dure wagen dingen doen dat beter het zonlicht niet ziet? Trouwens er is niets gevaarlijk aan dergelijke uitspraken. Zelfs ooit privé nog onderzoek naar moeten doen dus ik weet wel waar ik het over heb. Maar soit klant heeft goed betaald en het was eens iets anders dan een overspelige echtgenoot in een dacia te laten volgen

Comment

Leg uit? IK noem geen namen en het kan de bakker van om de hoek zijn of de pastoor van het dorp. Weet jij trouwens hoeveel pooiers in jouw regio wonen? Hoeveel mensen met een dure wagen dingen doen dat beter het zonlicht niet ziet? Trouwens er is niets gevaarlijk aan dergelijke uitspraken. Zelfs ooit privé nog onderzoek naar moeten doen dus ik weet wel waar ik het over heb. Maar soit klant heeft goed betaald en het was eens iets anders dan een overspelige echtgenoot in een dacia te laten volgen
                Grappig.
                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Zielig.... Ik heb die persoon dat jij bedoelt al meermaals gesproken en weet ook hoe hij zijn kost verdient. Wat jij hier de interessante komt uthangen weet ik niet. Ma bon. Zie dat je eerst kennis van zaken hebt voor je over iemand zwart praat.

Heb je trouwens uw keuze al kunnen maken? Denk dat de oprechte eigenaars wel op voorhand weten wat ze willen. En geen complimentjes of wauw komen vissen op een forum
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    Zielig.... Ik heb die persoon dat jij bedoelt al meermaals gesproken en weet ook hoe hij zijn kost verdient. Wat jij hier de interessante komt uthangen weet ik niet. Ma bon. Zie dat je eerst kennis van zaken hebt voor je over iemand zwart praat.

Heb je trouwens uw keuze al kunnen maken? Denk dat de oprechte eigenaars wel op voorhand weten wat ze willen. En geen complimentjes of wauw komen vissen op een forum
                    +1

Comment

Working...
                    X