Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke snelle familie wagen
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenWel wat km maar serieus wat value for the buck toch wel als je het mij vraagt: http://www.2dehands.be/autos/bmw/3-s...239041516.html
Motor kan daar trouwens wel tegen ;-)
Comment
-
Respondenten gezocht voor enquete masterthesis over elektrische voertuigen
Besten,
Ik ben een laatste jaar studente Handelsingenieur die in het kader van haar masterthesis op zoek is naar respondenten voor een enquete over de aanschaf van een nieuwe wagen. Deze gaat na wat de invloed van kennis over elektrische voertuigen is op de aankoopintentie.
Hiervoor moet ik minstens 250 respondenten zoeken die mijn enquete VOLLEDIG willen invullen. Het neemt wat tijd in beslag (15-20 minuten, inclusief een filmpje) maar ik zou jullie EEUWIG dankbaar zijn.
Doelgroep: Werkende 25+ in Vlaanderen in het bezit van een rijbewijs.
Ik heb heel veel moeite om respondenten te vinden dus de link (https://www.vub.ac.be/surveys/index.php/651994/lang-nl) delen naar kennissen/familie/vrienden die de tijd zouden willen nemen om het in te vullen zou ook heel fel helpen.
I know, jullie kennen mij niet, maar hopelijk helpen jullie mij verder door de enquete volledig in te vullen, en kans te maken op twee cinematickets!
Groetjes!
Ps: hier nog eens de link https://www.vub.ac.be/surveys/index.php/651994/lang-nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenJa, in België ook wel geloof ik. Is de vaste tuning partner van Volvo.1976 Porsche 924 (verkocht)
2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)
Comment
-
Ik zou toch voor een A6 gaan (die op de eerste pagina al gemeld is) vanwege de snelheid in combinatie met het comfort van de auto zelf.
Of een Volvo inderdaad, minder snelheid, redelijk wat comfort en doorgaans veel ruimte. Behalve in de S60, daar kun je als bestuurder niet
roken, want je kunt nergens een pakje sigaretten kwijt in de standaarduitvoering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door capadonic Bekijk BerichtenOf even wachten op de nieuwe giulia. Ziet er fenomenaal uit.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenNice, hier tevreden cupra eigenaar, 2 dingen aan te raden : Michelin supersports, de stockbanden voldoen niet (wheelspin, front ax hop) en een milltek want stock komt er geen sound uit buiten de dsg farts
Comment
-
De Octavia komt nu met een 230pk versie.
Daar zal ook nog wel eens een R motor in belanden zeker?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenDe Octavia komt nu met een 230pk versie.
Daar zal ook nog wel eens een R motor in belanden zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Giorgio159 Bekijk BerichtenIk heb de supersports niet mee besteld. Wat het geluid betreft: er is een update die meer het golf R geluid geeft. Ook zullen nieuwe cupra's 290pk krijgen ipv 280.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenIk heb het over het uitlaat geluid en die van de r is ook zeer zwak... En stok haalt de cupra toch al ca 300pk
Comment
Comment