Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke snelle familie wagen
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenGiulietta quadrofoglio? Om toch bij alfa te blijven. Wel niet echt familie wagen mar als ge toch spreekt over m135i. :p
Edit: nvm, overgelezen dat ge geen Italiaan meer als daily wou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIemand die krachtig Duits spul wil praat je geen Lancia Thema aan. Lancia zou trouwens op sterven na door zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenWat zou daar erg aan zijn dat de Lancia er aan gaat ? Auto is hetzelfde als de Chrysler dus onderdelen gaan geen probleem zijn.
En hij zoekt niet persé duits spul. Hij ziet een Volvo ook zitten zegt hij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenAls ik geen break zou verkiezen, dan zou het bij mij zoiets worden...
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Of als je liever S60 hebt :
En D5's zijn er daarin ook zonder probleem te vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHij heeft het gehad met Italiaans spul en ik kan hem geen ongelijk geven. Het kunnen leuke auto's zijn maar je raakt ze sowieso beu na een tijd.
Ik zou trouwens voor een €900 335d gaan.
Oh ja, voor €900 wil ik wel een 335d rijden =D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenW204 C350 CGI! sneller en mooier dan een 335i
waarschijnlijk buiten budget maar gisteren nog een M550d tegen gekomen en wat een machine is dat toch... en 1 van de snelste berlines die er zijn
Een M550D is idd erg dik, maar daar ben ik te arm voor
Comment
-
met de criteria die je opgeeft kom je inderdaad heel snel bij de gekende duitsers terecht. Zeker als sportiviteit ook een rol speelt.
Als je snel even overloopt :
- franse merken : hebben niet echt iets in die categorie
- brits : jaguar, daarnaast niets meer
- japans : weinig aanbod (op autoscout staat een 2012 infiniti G37, spotgoedkoop eigenlijk, weet niet of Lexus je aantrekt), maar : sportief genoeg ?
Je kan bij de grotere hot hatches dan nog naar Golf, S3, ... kijken maar dan zit je met de M135 waarschijnlijk bij de beste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHij heeft het gehad met Italiaans spul en ik kan hem geen ongelijk geven. Het kunnen leuke auto's zijn maar je raakt ze sowieso beu na een tijd.
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenBlijkt inderdaad zo te zijn als ik even naar collega's en vrienden kijk... 10 jaar geleden waren er nog 4 à 5 Alfa -liefhebbers bij, en daarvan is er nog slechts één die nu nog steeds Alfa rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Giorgio159 Bekijk BerichtenEen Giulietta QV is in praktijk amper sneller als mijn 159. vanaf 120 is die pas schraal sneller...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenmet de criteria die je opgeeft kom je inderdaad heel snel bij de gekende duitsers terecht. Zeker als sportiviteit ook een rol speelt.
Als je snel even overloopt :
- franse merken : hebben niet echt iets in die categorie
- brits : jaguar, daarnaast niets meer
- japans : weinig aanbod (op autoscout staat een 2012 infiniti G37, spotgoedkoop eigenlijk, weet niet of Lexus je aantrekt), maar : sportief genoeg ?
Je kan bij de grotere hot hatches dan nog naar Golf, S3, ... kijken maar dan zit je met de M135 waarschijnlijk bij de beste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk BerichtenWaar baseer je dat op? Is dat uit eigen ervaring? Ik rij al sinds dat ik mijn rijbewijs heb Alfa, twee uitstapjes gehad naar andere merken maar telkens weer teruggekeerd. Het probleem zit hem er meer in dat er steeds minder te kiezen is bij de Italianen en je dus min of meer gedwongen wordt bij andere merken te kijken.
Dat is simpelweg omdat het Italiaanse modellengamma steeds verder verkleint. De mensen die 159 hebben gereden konden en kunnen voor een opvolger simpelweg (nog) niet bij Alfa terecht. Met zo'n krimpend modellenaanbod is het logisch dat mensen bij andere merken gaan/moeten kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk BerichtenQV is echt wel een pak sneller. Zeker nu die standaard met TCT komt, 40pk meer en stuk minder gewicht. Ik heb een vriend met een 159 TBi, gechipt, die kan mijn QV met geen mogelijkheid bijhouden of volgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk BerichtenWaar baseer je dat op? Is dat uit eigen ervaring? Ik rij al sinds dat ik mijn rijbewijs heb Alfa, twee uitstapjes gehad naar andere merken maar telkens weer teruggekeerd. Het probleem zit hem er meer in dat er steeds minder te kiezen is bij de Italianen en je dus min of meer gedwongen wordt bij andere merken te kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk BerichtenHeb ik dan geluk of heb jij pech, want mijn Alfa's hebben me nog nooit laten staan en ik heb ook nooit dure reparaties gehad (behalve slijtage delen uiteraard).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenW204 C350 CGI! sneller en mooier dan een 335i
Een C350 CGI is echt niet sneller dan een 335i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk BerichtenDan deden ze niet hun best.......
Comment
Comment