Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke snelle familie wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Een C350 CGI is echt niet sneller dan een 335i.
    Zal wel ongeveer gelijk zijn, beide 306pk als ik me niet vergis. Een 335i valt dan weer veel meer uit te halen na chiptuning.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      330d 530d als je manueel wilt en 335 535d als je automaat wilt.
      Een C250 is een fijne wagen.
      Gezien een 25d 204 pk identiek is aan een 30d 245pk lijkt het me een beetje zinloos om voor een 30d te gaan. Meer verzekering voor hetzelfde. Een 35d is idd wel een mogelijke kandidaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Giorgio159 Bekijk Berichten
        Kijk ik snap dat je jouw punt wilt duidelijk maken, maar je hebt geen gelijk. Als ik zeg dat een Giulietta niet veel sneller is als mijn wagen hoef je daar niet verder op in te gaan en mijn ongelijk proberen te bewijzen.
        Ok je hebt gelijk. De ervaringen die ik heb met mijn eigen Giulietta QV en de 159 TBi en JTD's die ik regelmatig gereden heb en rijd doen niet ter zake en zijn uit mijn duim gezogen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
          Ok je hebt gelijk. De ervaringen die ik heb met mijn eigen Giulietta QV en de 159 TBi en JTD's die ik regelmatig gereden heb en rijd doen niet ter zake en zijn uit mijn duim gezogen.
          Never mind

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
            Een C350 CGI is echt niet sneller dan een 335i.
            we hebben het nu ondertussen wel al genoeg getest in de praktijk hier.... de 350 CDI is dan weer stukken trager dan de 335d
            lets have some more member berries

Comment

Discussies over snel en sneller zijn best grappig in de Vlaamse context :-).
              Als ik met mijn trage V70 het gaspedaal half in duw, zit ik op de meeste wegen na een paar seconden al over de maximumsnelheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                we hebben het nu ondertussen wel al genoeg getest in de praktijk hier.... de 350 CDI is dan weer stukken trager dan de 335d
                Hoe zit het met het praktijkverbruik? En is het een automaat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                  Discussies over snel en sneller zijn best grappig in de Vlaamse context :-).
                  Als ik met mijn trage V70 het gaspedaal half in duw, zit ik op de meeste wegen na een paar seconden al over de maximumsnelheid.
                  Als ge hier bij ons zegt da ge 200pk hebt krijgt ge meestal al de reactie da da overdreven is. In amerika bv is 200pk weinig.

Comment

Hoe zit het met het praktijkverbruik? En is het een automaat?
                    de benz is enkel te verkrijgen in automaat, de bmw geen idee maar ik ken niemand die een recente 6 cilinder + manueel heeft
                    verbruik is iets beter bij de BMW

Comment

Als ge hier bij ons zegt da ge 200pk hebt krijgt ge meestal al de reactie da da overdreven is. In amerika bv is 200pk weinig.
                      Inderdaad ja. Maar ik zie in de VS wel hoe langer hoe meer kleinere, goedkopere en zuinigere auto's rijden... De benzineprijs is daar ook niet meer wat het geweest is .

Zelf vind ik het ook heel plezant om wat overschot te hebben, en als ik een D5 naar mijn zin gevonden had, had ik die gekocht.
                      Maar los daarvan maakt het voor mij echt niet uit of iets anders nu nog sneller is .

Comment

in de states zie je vooral hippies en hipsters de eco wagens kopen, de rest blijft traditioneel. een C350 is daar een trage slak... maar ja voor de prijs van een basis 180 heb je daar al een C63

Comment

Ik ken in de VS redelijk wat mensen met een gezin, kinderen die naar school gaan, en Europeese/Japanse auto's op de oprit ipv de typische grote Amerikaanse bakken. Dat was 10 jaar geleden nog niet zo zichtbaar.

Comment

Bij Powercars staat al sinds begin vorig jaar een E350 cgi coupe.
                            Al 2 keer in prijs verlaagd maar ze raken die aan de straatstenen niet kwijt
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

159 Tbi (idem Spider en Brera) hebben een kleinere turbo dan de Giulietta QV wat hun tuningpotentieel drastisch beknot.
                              Je mag al blij zijn als je die naar 220-225pk krijgt

QV gaat makkelijk naar 260pk met enkel een remap
                              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                                Inderdaad ja. Maar ik zie in de VS wel hoe langer hoe meer kleinere, goedkopere en zuinigere auto's rijden... De benzineprijs is daar ook niet meer wat het geweest is .

Zelf vind ik het ook heel plezant om wat overschot te hebben, en als ik een D5 naar mijn zin gevonden had, had ik die gekocht.
                                Maar los daarvan maakt het voor mij echt niet uit of iets anders nu nog sneller is .
                                Op sommige plaatsen zitten ze omgerekend ook aan een euro per liter dusja

Comment

in de states zie je vooral hippies en hipsters de eco wagens kopen, de rest blijft traditioneel. een C350 is daar een trage slak... maar ja voor de prijs van een basis 180 heb je daar al een C63
                                  Die hippies (scheten ruikers) en hipsters rijden er hybrides. Maar zoals de ford fiesta, focus en mondeo (fushion) zijn zeker voor daar gewoon extreem zuinige wagens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                    Bij Powercars staat al sinds begin vorig jaar een E350 cgi coupe.
                                    Al 2 keer in prijs verlaagd maar ze raken die aan de straatstenen niet kwijt
                                    Nja de meerderheid van de mensen willen een e200cdi. Een 220 is al dik voor de meeste.

Comment

taks he... een 3500 cc V6 kost al redelijk wat aan jaartaks en de 350 CGI is niet de meest zuinige auto... de C350 CGI van een maat zit aan een gemiddeld verbruik van 13.6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                        159 Tbi (idem Spider en Brera) hebben een kleinere turbo dan de Giulietta QV wat hun tuningpotentieel drastisch beknot.
                                        Je mag al blij zijn als je die naar 220-225pk krijgt

QV gaat makkelijk naar 260pk met enkel een remap
                                        De qv moet van fabriek af natuurlijk al met 235pk doen waardoor er andere marges moeten gepakt worden. De 1750 tbi uit de 159/brera/spider heeft 'maar' 200 pk.

Comment

taks he... een 3500 cc V6 kost al redelijk wat aan jaartaks en de 350 CGI is niet de meest zuinige auto... de C350 CGI van een maat zit aan een gemiddeld verbruik van 13.6
                                          Ik vind taks tot 3.0 meevallen. Vanaf da ge daar boven zit vind ik het gewoon absurt worden. 13,6 zou voor stadsverkeer meevallen, als da autosnelweg verbruik zou zijn is het idd gewoon veel.

Comment

Working...
                                          X