Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke snelle familie wagen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten330d 530d als je manueel wilt en 335 535d als je automaat wilt.
Een C250 is een fijne wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Giorgio159 Bekijk BerichtenKijk ik snap dat je jouw punt wilt duidelijk maken, maar je hebt geen gelijk. Als ik zeg dat een Giulietta niet veel sneller is als mijn wagen hoef je daar niet verder op in te gaan en mijn ongelijk proberen te bewijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk BerichtenOk je hebt gelijk. De ervaringen die ik heb met mijn eigen Giulietta QV en de 159 TBi en JTD's die ik regelmatig gereden heb en rijd doen niet ter zake en zijn uit mijn duim gezogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenEen C350 CGI is echt niet sneller dan een 335i.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwe hebben het nu ondertussen wel al genoeg getest in de praktijk hier.... de 350 CDI is dan weer stukken trager dan de 335d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenDiscussies over snel en sneller zijn best grappig in de Vlaamse context :-).
Als ik met mijn trage V70 het gaspedaal half in duw, zit ik op de meeste wegen na een paar seconden al over de maximumsnelheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Giorgio159 Bekijk BerichtenHoe zit het met het praktijkverbruik? En is het een automaat?
verbruik is iets beter bij de BMWlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Giorgio159 Bekijk BerichtenAls ge hier bij ons zegt da ge 200pk hebt krijgt ge meestal al de reactie da da overdreven is. In amerika bv is 200pk weinig.
Zelf vind ik het ook heel plezant om wat overschot te hebben, en als ik een D5 naar mijn zin gevonden had, had ik die gekocht.
Maar los daarvan maakt het voor mij echt niet uit of iets anders nu nog sneller is .
Comment
-
159 Tbi (idem Spider en Brera) hebben een kleinere turbo dan de Giulietta QV wat hun tuningpotentieel drastisch beknot.
Je mag al blij zijn als je die naar 220-225pk krijgt
QV gaat makkelijk naar 260pk met enkel een remapMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenInderdaad ja. Maar ik zie in de VS wel hoe langer hoe meer kleinere, goedkopere en zuinigere auto's rijden... De benzineprijs is daar ook niet meer wat het geweest is .
Zelf vind ik het ook heel plezant om wat overschot te hebben, en als ik een D5 naar mijn zin gevonden had, had ik die gekocht.
Maar los daarvan maakt het voor mij echt niet uit of iets anders nu nog sneller is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenin de states zie je vooral hippies en hipsters de eco wagens kopen, de rest blijft traditioneel. een C350 is daar een trage slak... maar ja voor de prijs van een basis 180 heb je daar al een C63
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenBij Powercars staat al sinds begin vorig jaar een E350 cgi coupe.
Al 2 keer in prijs verlaagd maar ze raken die aan de straatstenen niet kwijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten159 Tbi (idem Spider en Brera) hebben een kleinere turbo dan de Giulietta QV wat hun tuningpotentieel drastisch beknot.
Je mag al blij zijn als je die naar 220-225pk krijgt
QV gaat makkelijk naar 260pk met enkel een remap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtentaks he... een 3500 cc V6 kost al redelijk wat aan jaartaks en de 350 CGI is niet de meest zuinige auto... de C350 CGI van een maat zit aan een gemiddeld verbruik van 13.6
Comment
Comment