Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke snelle familie wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Is Insignia OPC het overwegen waard ?
    Wel geen idee of die betrouwbaar zijn.

Comment

Gewoon kijken voor een propere A6 3.0tdi ( ev biturbo nemen ), zal goed rijden, betrouwbare motor, relatief goedkoop in rijkosten , meer dan snel genoeg voor in Belgie , Quattro , ruimte zat en binnenin deftig afgewerkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
        Ik las de titel en dacht Audi RS6 Avant C5 maar dat zal niks zijn gezien er allen bmw's in de openingspost staan.
        Er staat ook een audi en mercedes bij. Het zijn maar voorbeelden van wat het eerst in me opkwam. Een rs6 is zeker een mooie suggestie, maar ik geef eerlijk toe dat ik het onderhoud aan zo een wagen niet kan betalen.

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
        Is Insignia OPC het overwegen waard ?
        Wel geen idee of die betrouwbaar zijn.
        Die vind ik maar niks, te opvallend en met bodykit niet mooi. en is minder snel als de pk's doen verwachten.

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
        Gewoon kijken voor een propere A6 3.0tdi ( ev biturbo nemen ), zal goed rijden, betrouwbare motor, relatief goedkoop in rijkosten , meer dan snel genoeg voor in Belgie , Quattro , ruimte zat en binnenin deftig afgewerkt.
        Ik denk dat die biturbo's nog een beetje boven budget zijn. Want die hebt ge enkel in het laatste model zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Giorgio159 Bekijk Berichten

Ik denk dat die biturbo's nog een beetje boven budget zijn. Want die hebt ge enkel in het laatste model zeker?
          Een gewone heeft ook al tegen de 250pk hoor, icm met 4 wiel aandrijving gaan je er al in Belgie niet teveel naar huis rijden.

Comment

E90 Alpina D3 ,verder moet je niet zoeken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
              Diesel godslasterlijk om van jou te horen Luc
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Giorgio159 Bekijk Berichten
                Dat zijn ook de echte snelle gezinswagens. Maar voor die cilinderinhoud, verbruik, en mogelijke stukken die eraan komen heb ik geen budget. De enige die ik zou chippen zijn begrensde motoren, zoals de 325d (begrensde 330d) en de A5 3.0tfsi (begrensde S4/S5 motor). En dan hebt ge toch al een redelijk snelle gezinswagen, niet? Echt prullen zou ik het ook niet noemen, er zijn mensen in de business die er echt wel iets vanaf kennen.
                Hopelijk woont ge dan niet in Ninove
                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                  Diesel godslasterlijk om van jou te horen Luc
                  Diene mens heeft een voorkeur voor diesel,zelf ben ik meer geneigd van moest ik iets zoeken aan een B3(S) te denken...

Comment

Diene mens heeft een voorkeur voor diesel,zelf ben ik meer geneigd van moest ik iets zoeken aan een B3(S) te denken...
                    Ah, danku maatje, dan ist goed, ik begon ongerust te worden dat uw volgende een Alpina diesel ging zijn
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Volvo T6 natuurluijk Alpina komt altijd langs in zulke topics maar niemand koopt er ooit 1.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                        Volvo T6 natuurluijk Alpina komt altijd langs in zulke topics maar niemand koopt er ooit 1.
                        Amen to that.
                        1976 Porsche 924 (verkocht)
                        2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
                        2011 Volvo V60 T6 AWD
                        2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

Er staan trouwens een paar leuke S60 T6 AWD te koop geloof ik, eentje zelfs Heico-versie, 330pk of zo...
                          Persoonlijk heb ik echter liever de standaard ipv Heico. Die zijn al snel genoeg. Zo'n T6 AWD, met de typische Volvo-zetels en met een schuifdakje erin is voor mij wel OK.

Comment

Liever een E90 330d als een E90 Alpina D3 .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten

Wrm Zwart Paard??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                Aiaiai, dat valt niet goed . Ik ben van dezelfde mening. Ik vermoed dat gij op de 6cilinder valt, bij mij is't eigenlijk ook't uiterlijk. Heel weinig mensen snappen het maar ik hou eigenlijk niet van de voorspoilers van de Alpinas en (en nu gaat men mij beginnen haten ) de velgen van Alpina vind ik dus echt lelijk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                  Een gewone heeft ook al tegen de 250pk hoor, icm met 4 wiel aandrijving gaan je er al in Belgie niet teveel naar huis rijden.
                                  Idd. Heb nog niet gekeken naar de prijzen van de tdi's. Enkel van de 3.0 benzine, 300pk

Comment

Is idd een knappe wagen!

Comment

Diene mens heeft bij voorkeur inderdaad liefst diesel Ne benzine zou ik ook nog wel nemen ze, maar liefst diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                        Aiaiai, dat valt niet goed . Ik ben van dezelfde mening. Ik vermoed dat gij op de 6cilinder valt, bij mij is't eigenlijk ook't uiterlijk. Heel weinig mensen snappen het maar ik hou eigenlijk niet van de voorspoilers van de Alpinas en (en nu gaat men mij beginnen haten ) de velgen van Alpina vind ik dus echt lelijk...
                                        Elk z'n ding ,van die velgen krijg ik een boner ,en de tellerpartij in het blauw +de houten lijsten maakt em toch iets specialer dan zo'n doodgewone 330,heb het zelfs overwogen om de ///M5 weg te doen voor een B3 ,maar ben bang voor die papierwinkel..+ persoonlijk denk ik dat zo'n Alpina waardevaster is dan de zoveelste 330..

Comment

Working...
                                        X