Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gewoon kijken voor een propere A6 3.0tdi ( ev biturbo nemen ), zal goed rijden, betrouwbare motor, relatief goedkoop in rijkosten , meer dan snel genoeg voor in Belgie , Quattro , ruimte zat en binnenin deftig afgewerkt.
Ik las de titel en dacht Audi RS6 Avant C5 maar dat zal niks zijn gezien er allen bmw's in de openingspost staan.
Er staat ook een audi en mercedes bij. Het zijn maar voorbeelden van wat het eerst in me opkwam. Een rs6 is zeker een mooie suggestie, maar ik geef eerlijk toe dat ik het onderhoud aan zo een wagen niet kan betalen.
Gewoon kijken voor een propere A6 3.0tdi ( ev biturbo nemen ), zal goed rijden, betrouwbare motor, relatief goedkoop in rijkosten , meer dan snel genoeg voor in Belgie , Quattro , ruimte zat en binnenin deftig afgewerkt.
Ik denk dat die biturbo's nog een beetje boven budget zijn. Want die hebt ge enkel in het laatste model zeker?
Dat zijn ook de echte snelle gezinswagens. Maar voor die cilinderinhoud, verbruik, en mogelijke stukken die eraan komen heb ik geen budget. De enige die ik zou chippen zijn begrensde motoren, zoals de 325d (begrensde 330d) en de A5 3.0tfsi (begrensde S4/S5 motor). En dan hebt ge toch al een redelijk snelle gezinswagen, niet? Echt prullen zou ik het ook niet noemen, er zijn mensen in de business die er echt wel iets vanaf kennen.
Hopelijk woont ge dan niet in Ninove
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Er staan trouwens een paar leuke S60 T6 AWD te koop geloof ik, eentje zelfs Heico-versie, 330pk of zo...
Persoonlijk heb ik echter liever de standaard ipv Heico. Die zijn al snel genoeg. Zo'n T6 AWD, met de typische Volvo-zetels en met een schuifdakje erin is voor mij wel OK.
Aiaiai, dat valt niet goed . Ik ben van dezelfde mening. Ik vermoed dat gij op de 6cilinder valt, bij mij is't eigenlijk ook't uiterlijk. Heel weinig mensen snappen het maar ik hou eigenlijk niet van de voorspoilers van de Alpinas en (en nu gaat men mij beginnen haten ) de velgen van Alpina vind ik dus echt lelijk...
Aiaiai, dat valt niet goed . Ik ben van dezelfde mening. Ik vermoed dat gij op de 6cilinder valt, bij mij is't eigenlijk ook't uiterlijk. Heel weinig mensen snappen het maar ik hou eigenlijk niet van de voorspoilers van de Alpinas en (en nu gaat men mij beginnen haten ) de velgen van Alpina vind ik dus echt lelijk...
Elk z'n ding ,van die velgen krijg ik een boner ,en de tellerpartij in het blauw +de houten lijsten maakt em toch iets specialer dan zo'n doodgewone 330,heb het zelfs overwogen om de ///M5 weg te doen voor een B3 ,maar ben bang voor die papierwinkel..+ persoonlijk denk ik dat zo'n Alpina waardevaster is dan de zoveelste 330..
Comment