Oorspronkelijk geplaatst door patatke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke snelle familie wagen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenVolvo T6 natuurluijk Alpina komt altijd langs in zulke topics maar niemand koopt er ooit 1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenEr staan trouwens een paar leuke S60 T6 AWD te koop geloof ik, eentje zelfs Heico-versie, 330pk of zo...
Persoonlijk heb ik echter liever de standaard ipv Heico. Die zijn al snel genoeg. Zo'n T6 AWD, met de typische Volvo-zetels en met een schuifdakje erin is voor mij wel OK.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenWrm Zwart Paard??
Daar is niets speciaal aan en moest je echt die bodykit willen kun je ook kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenElk z'n ding ,van die velgen krijg ik een boner ,en de tellerpartij in het blauw +de houten lijsten maakt em toch iets specialer dan zo'n doodgewone 330,heb het zelfs overwogen om de ///M5 weg te doen voor een B3 ,maar ben bang voor die papierwinkel..+ persoonlijk denk ik dat zo'n Alpina waardevaster is dan de zoveelste 330..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenT6 zou ik met een Polestar chip verkiezen boven Heico.
Die optische tuning van Heico past niet echt bij Volvo (imho)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenLiever een betrouwbare soepele 3liter 6 cilinder dan een 2liter 4 cilinder .
Daar is niets speciaal aan en moest je echt die bodykit willen kun je ook kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenElk z'n ding ,van die velgen krijg ik een boner ,en de tellerpartij in het blauw +de houten lijsten maakt em toch iets specialer dan zo'n doodgewone 330,heb het zelfs overwogen om de ///M5 weg te doen voor een B3 ,maar ben bang voor die papierwinkel..+ persoonlijk denk ik dat zo'n Alpina waardevaster is dan de zoveelste 330..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenT6 zou ik met een Polestar chip verkiezen boven Heico.
Die optische tuning van Heico past niet echt bij Volvo (imho)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Giorgio159 Bekijk BerichtenS60 T6 is idd ook lekker. Die grijze met cognac interieur met R-design van op autoscout staat me wel aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Giorgio159 Bekijk BerichtenMee eens. En polestar heeft ook behoud van fabrieksgarantie zeker?
Comment
-
-
Zo een coupe stond er te koop bij JMM Anderlecht.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenValt in break ook goed mee ^^
Op zoek naar een tweedehands Alpina B3? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
of coupé
http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...948?asrc=st|asClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenDie break, 30.000 balle en nog geen Navi .. Leven wij nog in '01 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenDie had ik idd ook zien staan... Als ik vandaag een auto nodig had en niet meer het volume van de V70, dan was ik nu al aan 't bellen
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenJa, in België ook wel geloof ik. Is de vaste tuning partner van Volvo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
Comment
Comment