Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke snelle familie wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
    Valt in break ook goed mee ^^

Op zoek naar een tweedehands Alpina B3? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

of coupé

http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...948?asrc=st|as
    nen brake vind ik echt niks. En een coupé vind ik knap. Maar daar kan ik redelijk weinig mee doen, spijtig genoeg

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Die break, 30.000 balle en nog geen Navi .. Leven wij nog in '01 ?
    Ja da is stom da ge da op zo nen auto nie aanvinkt op de optielijst. 1 super handig, 2 Ziet er gewoon vet uit.
    Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
    Wel nen euro5 al
    Alé, da wordt een dpf remove
    Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
    Voor die B3 (2011) -> BIV=2045 VB=772
    Voor een D3 (2011) -> BIV=507 VB=402

Redelijk toch!
    Is zeker redelijk, die 2045 inschrijvingstaks is wel ne redelijke maar das maar ene keer natuurlijk.

Comment

• En is een Skoda Octavia RS geen kanshebber? Toch ook een ruime gezinswagen, en vind de looks van het laatste model (station toch) meer dan geslaagd! Heeft toch al 220 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
        En is een Skoda Octavia RS geen kanshebber? Toch ook een ruime gezinswagen, en vind de looks van het laatste model (station toch) meer dan geslaagd! Heeft toch al 220 pk
        Is inderdaad een goed voorstel! Al heb ik een beetje schrik voor een DSG en die 2.0 tfsi.

Comment

• Nieuwste generaties zijn dik ok hoor ik heb de nieuwe cupra dsg dus zelfde motor en bak (ongeveer)

Comment

• Wel wat km maar serieus wat value for the buck toch wel als je het mij vraagt: http://www.2dehands.be/autos/bmw/3-s...239041516.html

Motor kan daar trouwens wel tegen ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
              Nieuwste generaties zijn dik ok hoor ik heb de nieuwe cupra dsg dus zelfde motor en bak (ongeveer)
              Heb net van de laatste generatie gehoord dat deze kwalitatief niet zo goed zijn (olievervruik..). De dsg bakken is normaal bij de nieuwere geen probleem meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
                Wel wat km maar serieus wat value for the buck toch wel als je het mij vraagt: http://www.2dehands.be/autos/bmw/3-s...239041516.html

Motor kan daar trouwens wel tegen ;-)
                Is een dikke bak! 121k is niet zoveel voor zo'n auto met die motor. Al zocht ik wel iets met maximum 75k km omdat ik nogal veel kilometers maak en de auto toch nog 4 a 5 jaar mee moet kunnen aan 40k per jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Giorgio159 Bekijk Berichten
                  Heb net van de laatste generatie gehoord dat deze kwalitatief niet zo goed zijn (olievervruik..). De dsg bakken is normaal bij de nieuwere geen probleem meer.
                  Ik zit op verschillende fora, waaronder een vol met nl cupra gebruikers, geen klachten qua olieverbruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                    Ik zit op verschillende fora, waaronder een vol met nl cupra gebruikers, geen klachten qua olieverbruik.
                    OKay, Dan zijn er geen problemen =D

Eigenlijk gewoon een koopje, 0km en dan nog binnen budget.

Comment

OKay, Dan zijn er geen problemen =D

Knappe configuratie! Maar toch blijf'k hem in station knapper vinden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                        Knappe configuratie! Maar toch blijf'k hem in station knapper vinden!
                        Ja eigenlijk is het ook zo, maar die van ons hier wil absoluut geen stationwagon...

Comment

• Skoda Octavia RS of BMW 325d.. Geef mij maar de 325d.
                          Last edited by CaliforniaDream; 03/06/2015, 22:19.
                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                            Skoda Octavia RS of BMW 325d.. Geef mij maar de 325d.
                            Opzich heeft de 325d meer voordelen. Maar voor iets meer dan een occasie 325d met 75k km hebt ge ne nieuwe octavia rs natuurlijk.

Comment

http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...896?asrc=st|as
                              Ja, op papier ziet dat er goed uit.

Persoonlijke smaak natuurlijk, maar ik word niet enthousiast van een zwarte auto met zwart interieur, tot en met de dakbekleding toe .

Tot een paar jaar geleden had ik ook altijd auto's met donker interieur (wel nog met wit/ecru plafond). Ik moet zeggen dat ik het een héél andere ervaring vind om in een beige interieur rond te rijden. Nu ik dat verschil aan den lijve ondervonden heb, ga ik niet te gauw terug naar zwart denk ik, en al helemaal niet naar compleet zwart, boven en onder.
                              Last edited by K2; 04/06/2015, 15:58.

Comment

• heb net dezelfde ervaring. Donkere interieurs voelen nu steeds claustrofobisch aan.
                                Allemaal subjectief natuurlijk, maar wil ook niet terug naar donkere interieurs.

Comment

• Donkere tinten zijn wel dankbaar qua vervuiling en krassen. Met mijn bijna-wit interieur is het na jaren niet meer mogelijk alle sporen van jeans en dergelijke te verwijderen. Oppervlakkige krasjes zijn ook meer zichtbaar. Maar voor mij ook geen reden om in een lijkwagen te rijden ☺️

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                                    Ja, op papier ziet dat er goed uit.

Persoonlijke smaak natuurlijk, maar ik wordt niet enthousiast van een zwarte auto met zwart interieur, tot en met de dakbekleding toe .

Tot een paar jaar geleden had ik ook altijd auto's met donker interieur (wel nog met wit/ecru plafond). Ik moet zeggen dat ik het een héél andere ervaring vind om in een beige interieur rond te rijden. Nu ik dat verschil aan den lijve ondervonden heb, ga ik niet te gauw terug naar zwart denk ik, en al helemaal niet tot compleet zwart, boven en onder.
                                    Daar hebt ge volledig gelijk. Het is vooral die zwarte dakhemel da het claustrofobisch maakt. Mijn huidige 159 heeft een cognac beige interieur met zwarte dakhemel, en dat voelt nogsteeds redelijk bedrukt aan ten opzichte van mijne vorige 156 met zwart leer en lichte dakhemel. Maar het klopt dat black on black on black on black wel heel erg black is. Vanbuiten vind ik dat nog wel knap staan een zwarte wagen met zwarte velgen (geen matte toestanden, lekker blinkend!).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                      heb net dezelfde ervaring. Donkere interieurs voelen nu steeds claustrofobisch aan.
                                      Allemaal subjectief natuurlijk, maar wil ook niet terug naar donkere interieurs.
                                      Zou ook liefst een bleek interieur hebben, liefst cognac kleurig met zwarte dakhemel en dashboard. dat geeft zowat compensatie op elkaar, niet te licht en niet te donker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        Donkere tinten zijn wel dankbaar qua vervuiling en krassen. Met mijn bijna-wit interieur is het na jaren niet meer mogelijk alle sporen van jeans en dergelijke te verwijderen. Oppervlakkige krasjes zijn ook meer zichtbaar. Maar voor mij ook geen reden om in een lijkwagen te rijden ☺️
                                        Ik vond net dat mijn zwart leer meer krasgevoelig was dan mijn beige/cognac zetels. licht wordt inderdaad direct vuil. Maar ik poets mijn zetels elke maand met speciale leder reiniger en voeding en dan valt het allemaal wel mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                          Donkere tinten zijn wel dankbaar qua vervuiling en krassen. Met mijn bijna-wit interieur is het na jaren niet meer mogelijk alle sporen van jeans en dergelijke te verwijderen. Oppervlakkige krasjes zijn ook meer zichtbaar. Maar voor mij ook geen reden om in een lijkwagen te rijden ☺️
                                          Steek die eens binnen bij nen deftige detailer zoals Wax it ofzo en die maakt daar weer een nieuw van. Mijn laatste 3 wagens heb ik altijd met een (licht) beige interieur gehad, eentje zelfs met beige vloertapijt , mits wat specifieke producten ( hoeft geen fortuin te kosten ) en een paar keer per jaar enkele uurtjes tijd in steken en je interieur/zetels blijven als nieuw. Toen ik m'n vorige A6 verkocht met ruim 220k op de klok was het eerste wat de koper voor die wagen vroeg waarom er een volledige nieuwe zetelbekledingen in zaten...

Comment

Working...
                                          X