Ja dan zal het reuze meevallen normaal wordt die van u geleverd met potenzas of conti sportcontacts
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke snelle familie wagen
Collapse
X
-
ImageUploadedByTapatalk1439583388.339988.jpg
Oh ja dit is ook altijd leuk, daar stoppen ze zowat stock, toegegeven dat vanaf 240 het niet meer spectaculair stijgt
Comment
-
R en Cupra is identiek dezelfde motor.
Bij een R 'moet' je 98 tanken maar bij een Cupra 'mag' ook 95
Bij testbankmetingen scheelt het bijna niets.
Verschil 300-280pk is dus puur marketing. Reden dat de R in de praktijk toch sneller is komt door de 4Motion waardoor je in nagenoeg elke omstandigheid full pull kan gaan
Mijn ervaring is dat die R-uitlaat na een paar duizend km inbranden toch helemaal niet slecht klinkt voor een 4 cilinder, toch een stuk beter dan de BMW 2 liter 4 cilinder uit de 20i en 28i.
Ik weet niet of de Cupra dat ook heeft maar de R heeft zo'n sound actuator die het motorgeluid in het interieur bepaalt naargelang de gekozen modus (Normal , Comfort, Race,...). Ik heb dat spel laten uitschakelen omdat het me tijdens de testrit zwaar irriteerde.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenJa dan zal het reuze meevallen normaal wordt die van u geleverd met potenzas of conti sportcontacts
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten[ATTACH]109253[/ATTACH]
Oh ja dit is ook altijd leuk, daar stoppen ze zowat stock, toegegeven dat vanaf 240 het niet meer spectaculair stijgt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenR en Cupra is identiek dezelfde motor.
Bij een R 'moet' je 98 tanken maar bij een Cupra 'mag' ook 95
Bij testbankmetingen scheelt het bijna niets.
Verschil 300-280pk is dus puur marketing. Reden dat de R in de praktijk toch sneller is komt door de 4Motion waardoor je in nagenoeg elke omstandigheid full pull kan gaan
Mijn ervaring is dat die R-uitlaat na een paar duizend km inbranden toch helemaal niet slecht klinkt voor een 4 cilinder, toch een stuk beter dan de BMW 2 liter 4 cilinder uit de 20i en 28i.
Ik weet niet of de Cupra dat ook heeft maar de R heeft zo'n sound actuator die het motorgeluid in het interieur bepaalt naargelang de gekozen modus (Normal , Comfort, Race,...). Ik heb dat spel laten uitschakelen omdat het me tijdens de testrit zwaar irriteerde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMet enkel maar chippen zal het toch moeilijk zijn om aan zo'n hoge snelheden er nog 30/uur bij te kletsen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMet enkel maar chippen zal het toch moeilijk zijn om aan zo'n hoge snelheden er nog 30/uur bij te kletsen .
Comment
-
Die 250 topsnelheid is elektronisch begrensd, loopt zonder die beperking ook standaard al sneller he. Met die weg te halen ben je al een heel eind op weg, nog een stage 1 erbij naar 350-360pk en 280 (reëel) is zeker mogelijk2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenGe zou da beter ook kopen :pBMW X5 45e
Comment
-
Die 272 haal je stock hoor zonder ingrepen, maar op de gps is dit 256 (Electr begrenzing) die sound actuator klinkt niet slecht maar eens een deftige uitlaat eronder kan je die beter software matige uitschakelen of unpluggen (2 min werk) de r uitlaat klinkt stock iets beter dan de cupra uitlaat dat wel. De golf r is sneller weg door de 4motion maar ik heb genoeg ritten gedaan met golf r en beeldmateriaal dat ik ze bijhaal rond de 160-170 per uur dsg vs dsg.
Comment
-
Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Car name: Octavius Rsus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenDie 272 haal je stock hoor zonder ingrepen, maar op de gps is dit 256 (Electr begrenzing) die sound actuator klinkt niet slecht maar eens een deftige uitlaat eronder kan je die beter software matige uitschakelen of unpluggen (2 min werk) de r uitlaat klinkt stock iets beter dan de cupra uitlaat dat wel. De golf r is sneller weg door de 4motion maar ik heb genoeg ritten gedaan met golf r en beeldmateriaal dat ik ze bijhaal rond de 160-170 per uur dsg vs dsg.Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenDat is in rechte lijn op het droge, overall is de r wel beter bruikbaar (vermogen in nat) en is het interieur wel beter afgewerkt.
Ik ben sowieso van principe dat ge in de regen ofzo op u snelheid moet letten, 4motion geeft u meer tractie bij het accelereren. Maar als ge moet remmen of er is aquaplaning hebt ge sowieso niet veel aan uw 4motion. En tja, als ik een echt mooi interieur wil hou ik gewoon de Alfa.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenWagen blijft stabiel bij deze snelheden geen trilling of davering. Denk dat de st zelfs nog beter is op hogere snelheden.
Comment
Comment