Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuze SW's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Keuze SW's

Dag autokenners,

Eerst en vooral dank voor jullie bijdrage. Ik ben (helaas) een totale auto-leek, en mijn rij-ervaring beperkt zich tot 2 wagens (Toyota Corolla van 12 jaar oud als eerste (benzine :-/), Ford Focus Clipper als firmawagen als tweede).

Nu heb ik het geluk een nieuwe wagen te mogen kiezen, maar de keuze valt me nogal moeilijk. Heb verschillende garages afgelopen en het eea vergeleken, en er schieten er nog een drietal over die ik momenteel in overweging neem.

Belangrijk om weten is dat we met een kleine pagodder zitten en bijgevolg kofferruimte een zeer belangrijk punt is. Verder ben ik een vrij groot persoon, dus wens ik wel wat zit- en rijcomfort.

Momenteel wordt er getwijfeld tussen:

- Superb Combi Elegance 2,0 TDI 103 kW 6-speed mech.
    - Volvo V70 D2 MAN POLAR (Luxury)
    - VW Passat Highline 2.0 TDI BlueMotion Technology 110kW (150pk)

Het doel is om, vooral met de laatste 2, eens een testrit te gaan doen om een keuze te maken.
    De Audi A4 avant is afgeschreven wegens 'te weinig' kofferruimte. BMW 3 318D en Mercedes C 200 Bluetec staan ook op het lijstje, maar ik weet eerlijk gezegd niet echt of die kofferruimte in de buurt komt van bovenstaande drietal. De Peugeot 508 & Opel Insignia spreken me om een of andere reden minder aan, en zijn bijgevolg uit de lijst gevallen.

Verder is vooral een deftig navigatiesysteem en gunstige "voordeel alle aard" eigenschappen altijd meegenomen.

Alle feedback is welkom :-).
    Dank!

Gr.

Ik denk dat je al een heel goede schifting gemaakt hebt en met geen van de drie een miskoop zal doen.
    Persoonlijk zou ik voor de V70 of Superb gaan.

Sent from here
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r