Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuze dagrijverlichting?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

nl heeft onder invloed van de eu-auto-lobby tvv de drl's vast zijn verplichting opgeheven

en om eerlijk te zijn, ik denk niet dat het ooit verplicht was het is wel uitgebreid in de pers te lezen geweest dat ze voor verplicht-lichten-aan gingen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      nl heeft onder invloed van de eu-auto-lobby tvv de drl's vast zijn verplichting opgeheven

en om eerlijk te zijn, ik denk niet dat het ooit verplicht was het is wel uitgebreid in de pers te lezen geweest dat ze voor verplicht-lichten-aan gingen
      Ze hebben alleszins toch een tijdje met lichten gereden.
      Jammer dat Den Borre net al zijn boekjes heeft weggesmeten.
      Daar zal nog veel in te vinden zijn.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Geen (nood) aan drls hier. Ik vind het iets nutteloos.

Bij schemering zie ik vaak autos met drls die geen achterlichten hebben. Onveilig dus.

Overdag zijn lampen niet nodig. In een tunnel of bij regen springen mijn lichten aan en in de winter heb ik ze automatisch altijd aanstaan vanaf dat ik start. Ik vind heel die drl lichten een grote kermis. Eerst leken het mistlampen en als ik de nieuwe mercedessen en zo nu zie met die strepen, vormen en figuren.. Ik voel me net op de foor op de autosnelweg als ik rondkijk tegenwoordig.

Vroeger mocht je niet met je mistlampen op rijden, nu heeft elk amder merk weer een ander streepje of figuurtje om toch maar op te vallen. Als een johhny in de jaren 90 zo een vorm of streeplicht zou ophangen zou iedereen hem uitlachen. Nu de duurdere autos dat hebben is het ineens hip en zou het zelfs verplicht moeten worden. De kudde schapen holt er weer achteraan... Lichten overdag = nutteloos, en anders heb je ook nog je gewone lichten. Beetje belachelijk allemaal. Mij leidt het meer af dan dat het veiliger is met al die vormpjes.

Drls verplichten, fluo vestjes op de fiets verplichten, gebleekte tanden verplichten bij joggers, het wordt gekker en gekker met die regelnichterij in dit land.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
        Last edited by metalpe; 12/08/2015, 11:24.

Comment

auto met drl's en zonder auto-lichten is idd gevaarlijk

...en ik volg de rest van je betoog ook wel ergens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            auto met drl's en zonder auto-lichten is idd gevaarlijk

...en ik volg de rest van je betoog ook wel ergens
            Ik ook.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              En als ze dan overhoop gereden worden door een autobestuurder die door hen verblind werd, dan is het nog de fout van de autobestuurder ook.
              Idioot

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
              ad je nu naast mij gestaan zat je nu met gebroken neus....op zijn minst.
              Ga gerust uw gang!

Comment

ik ben ook niet akkoord met motards en hun grootlicht overdag

akkoord het is voor hun persoonlijke veiligheid net als loud pipes...

maar de bezadigde bmw-rijder op de moto-cremglaskar en stille pijp doet dat net niet, tis irritant...zeker omdat het dan nog davert en alle aandacht in je achteruitkijkspiegel opeist

Comment

Rijden met grootlicht doe je niet.

Anderzijds, denk dat er tussen zitten waarbij je niet het grootlicht ziet, wel een slecht afgesteld dimlicht.

Maja, resultaat is hetzelfde...

Comment

Working...
                  X